Γ.Δ.
1432.6 -0,24%
ACAG
-0,84%
5.9
CENER
-0,10%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
+0,10%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
-0,50%
12.02
TITC
-0,90%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-1,87%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,52%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,31%
1.589
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,63%
10.98
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-3,38%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.56
ΑΤΤ
-1,92%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,01%
6
ΒΙΟΚΑ
+3,00%
2.06
ΒΙΟΣΚ
-1,49%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,93%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.66
ΔΑΑ
-0,61%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,26%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+0,15%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,92%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,31%
1.595
ΕΕΕ
+0,69%
32.02
ΕΚΤΕΡ
-2,04%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
+1,09%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,56%
7.1
ΕΛΣΤΡ
-1,81%
2.17
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.724
ΕΛΧΑ
+0,44%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.24
ΕΤΕ
-0,42%
8.118
ΕΥΑΠΣ
-2,15%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-2,48%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.077
ΕΧΑΕ
-0,75%
4.625
ΙΑΤΡ
-1,23%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-1,17%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.17
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,77%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,80%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,34%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,65%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,17%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,23%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,06%
1.11
ΛΑΒΙ
+0,59%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,98%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,69%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
-4,57%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,24%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
+4,17%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
+1,55%
3.92
ΜΟΤΟ
+0,96%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,88%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+1,34%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
+1,51%
0.269
ΞΥΛΠ
-3,66%
0.368
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
+1,34%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,25%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
-2,14%
14.62
ΟΤΟΕΛ
-1,96%
11
ΠΑΙΡ
-1,94%
1.01
ΠΑΠ
-0,41%
2.42
ΠΕΙΡ
+1,88%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
+1,00%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
+0,32%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,51%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+5,22%
1.915
ΣΑΡ
-0,78%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,52%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
-1,52%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-2,75%
0.212
ΦΡΛΚ
+1,74%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Uber: Ανοίγει την πλατφόρμα στα μαύρα ταξί του Λονδίνου

Η Uber θα ανοίξει την πλατφόρμα της στα εμβληματικά μαύρα ταξί του Λονδίνου το επόμενο έτος, δήλωσε την Τετάρτη η εταιρεία παροχής υπηρεσιών μεταφοράς, προσπαθώντας να κερδίσει τα ταξί της βρετανικής πρωτεύουσας μετά από μια δεκαετία εντάσεων.

Οι οδηγοί μαύρων ταξί του Λονδίνου – οι οποίοι πρέπει να περάσουν ένα τεστ που ονομάζεται «The Knowledge» και απαιτεί να απομνημονεύσουν χιλιάδες διαδρομές εντός της πόλης – βρίσκονται εδώ και καιρό σε αντιπαράθεση με την Uber, υποστηρίζοντας ότι απειλεί τα προς το ζην.

Η νέα υπηρεσία που προσφέρει η Uber, η οποία θα αναπτυχθεί στις αρχές του 2024, θα επιτρέπει στους οδηγούς των μαύρων ταξί να εγγράφονται στην εφαρμογή για να πραγματοποιούν κλεισμένες διαδρομές. Ο αμερικανικός κολοσσός τους προσφέρει συμφωνία χωρίς προμήθεια για τους πρώτους έξι μήνες.

Ωστόσο, μια ομάδα που εκπροσωπεί την πλειοψηφία των οδηγών μαύρων ταξί απέρριψε την προσφορά, λέγοντας ότι δεν υπάρχει ζήτηση από τα μέλη της.

«Δεν μας ενδιαφέρει να αμαυρώσουμε το όνομα του εμβληματικού, παγκοσμίου φήμης κλάδου των μαύρων ταξί του Λονδίνου, ευθυγραμμίζοντάς το με την Uber, το κακό ιστορικό ασφαλείας της και ό,τι άλλο συνεπάγεται», δήλωσε ο Steve McNamara, γενικός γραμματέας της Ένωσης Αδειούχων Οδηγών Ταξί (LTDA).

Τα μαύρα ταξί, γνωστά και ως Hackney carriages, είναι τα μόνα οχήματα του Λονδίνου που μπορούν να παραλαμβάνουν επιβάτες από το δρόμο ή τις πιάτσες ταξί στην πόλη. Μπορούν επίσης να γίνουν κρατήσεις μέσω άλλων εφαρμογών.

Στο Λονδίνο, μια από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Uber, η εταιρεία θέλει οι οδηγοί ταξί να ενταχθούν στην υπηρεσία της, όπως έχουν ήδη κάνει στο Παρίσι, τη Νέα Υόρκη και τη Ρώμη. Λέει ότι τόσο οι επιβάτες όσο και οι οδηγοί ταξί επωφελούνται όταν οι τελευταίοι συνεργάζονται με την Uber.

Η διαμάχη της Uber με τους «ταξιτζήδες» του Λονδίνου

Εάν οι «ταξιτζήδες» του Λονδίνου αποδεχθούν την προσφορά να ενταχθούν στην πλατφόρμα σε σημαντικό αριθμό, αυτό θα αποτελέσει ένα τεράστιο ξεπάγωμα στις σχέσεις.

Η διαμάχη τους ήταν στο αποκορύφωμά της το 2014, όταν οι οδηγοί ταξί έκλεισαν τους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν κατά της Uber, αλλά έκτοτε συνεχίζουν να εκφράζουν την αντίθεσή τους στην υπηρεσία.

Ένας οδηγός, ο Hameed Hameedi, δήλωσε ότι είναι μέσα στο πρόγραμμα, αποτελώντας τον πρώτο ταξιτζή του Λονδίνου που εγγράφεται. Είπε ότι θα μπορούσε να αποτελέσει «τεράστιο πλεονέκτημα» για το επάγγελμα.

«Τελικά, περισσότεροι επιβάτες που κλείνουν ταξίδια σημαίνει περισσότερα μετρητά για τους ταξιτζήδες», είπε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!