Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Uber: Ανοίγει την πλατφόρμα στα μαύρα ταξί του Λονδίνου

Η Uber θα ανοίξει την πλατφόρμα της στα εμβληματικά μαύρα ταξί του Λονδίνου το επόμενο έτος, δήλωσε την Τετάρτη η εταιρεία παροχής υπηρεσιών μεταφοράς, προσπαθώντας να κερδίσει τα ταξί της βρετανικής πρωτεύουσας μετά από μια δεκαετία εντάσεων.

Οι οδηγοί μαύρων ταξί του Λονδίνου – οι οποίοι πρέπει να περάσουν ένα τεστ που ονομάζεται «The Knowledge» και απαιτεί να απομνημονεύσουν χιλιάδες διαδρομές εντός της πόλης – βρίσκονται εδώ και καιρό σε αντιπαράθεση με την Uber, υποστηρίζοντας ότι απειλεί τα προς το ζην.

Η νέα υπηρεσία που προσφέρει η Uber, η οποία θα αναπτυχθεί στις αρχές του 2024, θα επιτρέπει στους οδηγούς των μαύρων ταξί να εγγράφονται στην εφαρμογή για να πραγματοποιούν κλεισμένες διαδρομές. Ο αμερικανικός κολοσσός τους προσφέρει συμφωνία χωρίς προμήθεια για τους πρώτους έξι μήνες.

Ωστόσο, μια ομάδα που εκπροσωπεί την πλειοψηφία των οδηγών μαύρων ταξί απέρριψε την προσφορά, λέγοντας ότι δεν υπάρχει ζήτηση από τα μέλη της.

«Δεν μας ενδιαφέρει να αμαυρώσουμε το όνομα του εμβληματικού, παγκοσμίου φήμης κλάδου των μαύρων ταξί του Λονδίνου, ευθυγραμμίζοντάς το με την Uber, το κακό ιστορικό ασφαλείας της και ό,τι άλλο συνεπάγεται», δήλωσε ο Steve McNamara, γενικός γραμματέας της Ένωσης Αδειούχων Οδηγών Ταξί (LTDA).

Τα μαύρα ταξί, γνωστά και ως Hackney carriages, είναι τα μόνα οχήματα του Λονδίνου που μπορούν να παραλαμβάνουν επιβάτες από το δρόμο ή τις πιάτσες ταξί στην πόλη. Μπορούν επίσης να γίνουν κρατήσεις μέσω άλλων εφαρμογών.

Στο Λονδίνο, μια από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Uber, η εταιρεία θέλει οι οδηγοί ταξί να ενταχθούν στην υπηρεσία της, όπως έχουν ήδη κάνει στο Παρίσι, τη Νέα Υόρκη και τη Ρώμη. Λέει ότι τόσο οι επιβάτες όσο και οι οδηγοί ταξί επωφελούνται όταν οι τελευταίοι συνεργάζονται με την Uber.

Η διαμάχη της Uber με τους «ταξιτζήδες» του Λονδίνου

Εάν οι «ταξιτζήδες» του Λονδίνου αποδεχθούν την προσφορά να ενταχθούν στην πλατφόρμα σε σημαντικό αριθμό, αυτό θα αποτελέσει ένα τεράστιο ξεπάγωμα στις σχέσεις.

Η διαμάχη τους ήταν στο αποκορύφωμά της το 2014, όταν οι οδηγοί ταξί έκλεισαν τους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν κατά της Uber, αλλά έκτοτε συνεχίζουν να εκφράζουν την αντίθεσή τους στην υπηρεσία.

Ένας οδηγός, ο Hameed Hameedi, δήλωσε ότι είναι μέσα στο πρόγραμμα, αποτελώντας τον πρώτο ταξιτζή του Λονδίνου που εγγράφεται. Είπε ότι θα μπορούσε να αποτελέσει «τεράστιο πλεονέκτημα» για το επάγγελμα.

«Τελικά, περισσότεροι επιβάτες που κλείνουν ταξίδια σημαίνει περισσότερα μετρητά για τους ταξιτζήδες», είπε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!