THEPOWERGAME
«Καταναλωτικό ρεκόρ» σημείωσαν φέτος για την Black Friday οι Αμερικανοί, αφού ξόδεψαν το ποσό ρεκόρ των 9,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε online αγορές, ανέφερε η Adobe Analytics. Πρόκειται για ένα θετικό σημάδι για τους λιανοπωλητές που αντιμετωπίζουν χαμηλές προβλέψεις πωλήσεων για την εορταστική περίοδο.
Όπως σημειώνει το Bloomberg, η ζήτηση για ηλεκτρονικά είδη, έξυπνα ρολόγια, τηλεοράσεις και ηχητικό εξοπλισμό βοήθησε στην αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων της ημέρας κατά 7,5% σε σύγκριση με πέρυσι. Οι καταναλωτές επέλεξαν κυρίως την επιλογή buy-now, pay-later, με αποτέλεσμα οι υπηρεσίες αυτές να αυξηθούν κατά 72% σε σχέση με την εβδομάδα πριν από την Ημέρα των Ευχαριστιών.
Η άνοδος αυτή σηματοδοτεί ανάκαμψη από την περσινή εορταστική περίοδο, όταν ο υψηλός πληθωρισμός έπληξε τις τσέπες των καταναλωτών και οι έμποροι λιανικής έκαναν μεγάλες εκπτώσεις για να απαλλαγούν από τα φουσκωμένα αποθέματα. Φέτος, οι αγορές για τις γιορτές αποτελούν καμπανάκι για την ανθεκτικότητα των Αμερικανών καταναλωτών, καθώς οι αποταμιεύσεις της εποχής της πανδημίας μειώνονται και τα επιτόκια παραμένουν σε υψηλά επίπεδα άνω των 20 ετών.