THEPOWERGAME
Προβλήματα αντιμετώπισαν χιλιάδες πελάτες της HSBC στο Ηνωμένο Βασίλειο σε μια από τις πιο πολυσύχναστες ημέρες του έτους για ηλεκτρονικές αγορές, αφού οι κινητές και ψηφιακές υπηρεσίες της τράπεζας υπέστησαν βλάβη.
H τράπεζα ζήτησε συγγνώμη καθώς «ένα εσωτερικό πρόβλημα του συστήματος» προκάλεσε χάος καθ’ όλη τη διάρκεια της Black Friday. Οι πελάτες της προσπαθούσαν να έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική τραπεζική, συμπεριλαμβανομένης της εξουσιοδότησης ηλεκτρονικών αγορών. Το πρόβλημα δεν είχε διορθωθεί μέχρι τις 5 το απόγευμα, όταν οι χρήστες εξακολουθούσαν να διαμαρτύρονται διαδικτυακά ότι οι υπηρεσίες ήταν εκτός λειτουργίας.
Σύμφωνα με το Downdetector, την υπηρεσία που παρακολουθεί τις διακοπές που πλήττουν τις διαδικτυακές υπηρεσίες, περίπου 4.000 άτομα είχαν αναφέρει προβλήματα με την HSBC UK το πρωί. Η χρονική συγκυρία ήταν ιδιαίτερα ανασταλτική επειδή συνέπεσε με την ετήσια εμπορική εκδήλωση Black Friday, καθώς οι καταναλωτές συρρέουν στο διαδίκτυο για προσφορές ενόψει των Χριστουγέννων.
Πρόκειται για πλήγμα για την HSBC, η οποία είναι μία από τις μεγαλύτερες τράπεζες της Βρετανίας και ο μεγαλύτερη της Ευρώπης με βάση το ενεργητικό της
Η τράπεζα ανέφερε ότι τα προβλήματα επηρέασαν τους πελάτες του τμήματος HSBC UK και όχι της μάρκας First Direct ή της κοινοπραξίας M&S Bank. Σε μηνύματα που αναρτήθηκαν στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X/Twitter, ενημέρωσε τους πελάτες της ότι διερευνούσε το πρόβλημα «επειγόντως» και ότι «εργάζεται σκληρά» για να αποκαταστήσει τις υπηρεσίες της.