THEPOWERGAME
Μία ημέρα μετά την ανακοίνωση της Amazon για πωλήσεις αυτοκινήτων μέσω της ιστοσελίδας της, ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου γνωστοποίησε ότι στοχεύει σε εξαγωγές εμπορευμάτων αξίας 20 δισ. δολαρίων από την Ινδία έως το 2025, προσθέτοντας χιλιάδες μικρούς πωλητές στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της.
«Είμαστε πολύ ενθαρρυμένοι από τον αριθμό των επιχειρηματιών που εγγράφηκαν φέτος. Προσπαθούμε να επεκτείνουμε την κλίμακα», δήλωσε στο Reuters ο Bhupen Wakankar, διευθυντής παγκόσμιου εμπορίου της Amazon, στο περιθώριο εκδήλωσης του κλάδου, αναφερόμενος στα σχέδια για τις εξαγωγές.
Υπήρξε τεράστια ζήτηση για βιολογικά συμπληρώματα υγείας «Made in India», είδη σπιτιού όπως πετσέτες μπάνιου, χαλιά από γιούτα και ρομποτικά παιχνίδια για παιδιά ενόψει της πώλησης Black Friday Cyber Monday, μιας περιόδου αγορών 11 ημερών από την Παρασκευή, δήλωσε ο Wakankar.
Ξεκίνησε το 2015 με μια χούφτα πωλητών, το Amazon Global Trade, η πλατφόρμα εξαγωγών επιχειρήσεων προς καταναλωτές (B2C) του γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου, κερδίζει έδαφος στην Ινδία.
Η εταιρεία έχει προσθέσει περισσότερους από 100.000 μικρούς κατασκευαστές για να πωλούν ένα ευρύ φάσμα προϊόντων σε πελάτες στο εξωτερικό, είπε.
«Ορισμένοι από τους πωλητές είναι εξαγωγείς για πρώτη φορά, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που άφησαν τις εταιρικές τους θέσεις εργασίας για να ξεκινήσουν τις εξαγωγές ηλεκτρονικού εμπορίου», δήλωσε.
Χιλιάδες μικροί εξαγωγείς, οι οποίοι νωρίτερα δεν είχαν πρόσβαση στις παγκόσμιες αγορές, είδαν 70% επιχειρηματική ανάπτυξη ετησίως μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία παρείχε υποστήριξη logistics και πρόσβαση σε περισσότερα από 200 εκατομμύρια μέλη του Amazon Prime σε παγκόσμιο επίπεδο, είπε.
Αυτό έρχεται καθώς οι εξαγωγές αγαθών της Ινδίας μειώθηκαν κατά 7% σε ετήσια βάση κατά τους πρώτους επτά μήνες του τρέχοντος οικονομικού έτους.
Στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, η μεγαλύτερη ανάπτυξη παρατηρήθηκε σε κατηγορίες όπως τα προϊόντα ομορφιάς, τα ρούχα, το σπίτι, η κουζίνα, τα έπιπλα και τα παιχνίδια.
Διακοπές όπως το Halloween, η Ημέρα των Ευχαριστιών, η Black Friday, η Cyber Monday, τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά οδήγησαν τις πωλήσεις ινδικών προϊόντων σε αγορές όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Βρετανία, ο Καναδάς, η Αυστραλία και η Γερμανία.
Για να ενθαρρύνει τους εξαγωγείς, δήλωσε ο Wakankar, η Amazon είχε μειώσει τα τέλη συνδρομής για το πρόγραμμα παγκόσμιων πωλήσεων από 120 δολάρια σε 1 δολάριο για τους πρώτους τρεις μήνες για τους εξαγωγείς που εγγράφονται πριν από τις 31 Μαρτίου.