Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Το λιμάνι της Βιέννης μαζεύει τα απόνερα του Ever Given

Μεγάλες οι καθυστερήσεις «άφιξης» εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι της Βιέννης, εξαιτίας του αποκλεισμού εφτά ημερών της διώρυγας του Σουέζ από την προσάραξη του γιγαντιαίου σκάφους Ever Given. Το λιμάνι της Βιέννης, συγκεντρώνει περίπου 1.200 πλοία ετησίως, είναι τόσο μεγάλο όσο το κέντρο της αυστριακής πρωτεύουσας, περίπου τρία τετραγωνικά χιλιόμετρα, αποτελούμενο από τρία μέρη.

Το μεγαλύτερο είναι το λιμάνι του Φρόιντεναου, που αντιπροσωπεύει περίπου το ήμισυ ολόκληρης της περιοχής, και όπου μπορούν να σταθμεύσουν 64.000 αυτοκίνητα και να αποθηκευτούν 10.000 εμπορευματοκιβώτια.

Αυτή τη στιγμή αποδεικνύεται πόσο στενά συνδέεται η επιχείρηση μεταφορών σε όλο τον κόσμο — το πολυήμερο κλείσιμο της Διώρυγας του Σουέζ από το τεράστιο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Ever Given» έχει επίσης αντίκτυπο στο λιμάνι της Βιέννης, αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος Ντόρις Πούλκερ-Ρόρχοφερ.

«Αναμένουμε ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις μετά το Πάσχα των Καθολικών, καθώς, με τη συμφόρηση που είχε προκύψει στη Διώρυγα του Σουέζ, υπάρχει καθυστέρηση εμπορευματοκιβωτίων που βρίσκονται συνήθως στο λιμάνι του Αμβούργου και στη συνέχεια φορτώνονται στο τρένο και μας έρχονται στη Βιέννη», επισημαίνει η ίδια.

Εμπορευματοκιβώτια που δεν βρίσκονται στο Αμβούργο ή στο δεύτερο μεγάλο λιμάνι μεταφόρτωσης στο Μπρέμερχαβεν δεν μπορούν επίσης να έρθουν στη Βιέννη, και αντίστροφα υπάρχει ο ίδιος προβληματισμός, καθώς «τα εμπορευματοκιβώτια που διαφορετικά φορτώνονται στο τρένο από τη Βιέννη και βρίσκονται στο δρόμο προς τα λιμάνια της Βόρειας Θάλασσας με το τρένο, ενδέχεται να μην μεταφερθούν».

Και αυτό, επειδή, όπως εξηγεί στις δηλώσεις της η Ντόρις Πούλκερ-Ρόρχοφερ, πολλοί πελάτες φοβούνται ότι τα λιμάνια στο Βορρά θα κλείσουν για να μειώσουν την αναμενόμενη κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Προς το παρόν, γίνεται επεξεργασία μίας λύσης, έτσι ώστε τουλάχιστον να είναι δυνατή η προσωρινή αποθήκευση έως ότου όλα λειτουργήσουν πάλι, και μέχρι τότε, όλα τα προϊόντα σε συνολική έκταση 140 εκταρίων στο λιμάνι του Φρόιντεναου, περιμένουν τη μεταφορά και την άφιξη «αγαθών», αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος στο Λιμάνι της Βιέννης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!