Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Το λιμάνι της Βιέννης μαζεύει τα απόνερα του Ever Given

Μεγάλες οι καθυστερήσεις «άφιξης» εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι της Βιέννης, εξαιτίας του αποκλεισμού εφτά ημερών της διώρυγας του Σουέζ από την προσάραξη του γιγαντιαίου σκάφους Ever Given. Το λιμάνι της Βιέννης, συγκεντρώνει περίπου 1.200 πλοία ετησίως, είναι τόσο μεγάλο όσο το κέντρο της αυστριακής πρωτεύουσας, περίπου τρία τετραγωνικά χιλιόμετρα, αποτελούμενο από τρία μέρη.

Το μεγαλύτερο είναι το λιμάνι του Φρόιντεναου, που αντιπροσωπεύει περίπου το ήμισυ ολόκληρης της περιοχής, και όπου μπορούν να σταθμεύσουν 64.000 αυτοκίνητα και να αποθηκευτούν 10.000 εμπορευματοκιβώτια.

Αυτή τη στιγμή αποδεικνύεται πόσο στενά συνδέεται η επιχείρηση μεταφορών σε όλο τον κόσμο — το πολυήμερο κλείσιμο της Διώρυγας του Σουέζ από το τεράστιο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Ever Given» έχει επίσης αντίκτυπο στο λιμάνι της Βιέννης, αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος Ντόρις Πούλκερ-Ρόρχοφερ.

«Αναμένουμε ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις μετά το Πάσχα των Καθολικών, καθώς, με τη συμφόρηση που είχε προκύψει στη Διώρυγα του Σουέζ, υπάρχει καθυστέρηση εμπορευματοκιβωτίων που βρίσκονται συνήθως στο λιμάνι του Αμβούργου και στη συνέχεια φορτώνονται στο τρένο και μας έρχονται στη Βιέννη», επισημαίνει η ίδια.

Εμπορευματοκιβώτια που δεν βρίσκονται στο Αμβούργο ή στο δεύτερο μεγάλο λιμάνι μεταφόρτωσης στο Μπρέμερχαβεν δεν μπορούν επίσης να έρθουν στη Βιέννη, και αντίστροφα υπάρχει ο ίδιος προβληματισμός, καθώς «τα εμπορευματοκιβώτια που διαφορετικά φορτώνονται στο τρένο από τη Βιέννη και βρίσκονται στο δρόμο προς τα λιμάνια της Βόρειας Θάλασσας με το τρένο, ενδέχεται να μην μεταφερθούν».

Και αυτό, επειδή, όπως εξηγεί στις δηλώσεις της η Ντόρις Πούλκερ-Ρόρχοφερ, πολλοί πελάτες φοβούνται ότι τα λιμάνια στο Βορρά θα κλείσουν για να μειώσουν την αναμενόμενη κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Προς το παρόν, γίνεται επεξεργασία μίας λύσης, έτσι ώστε τουλάχιστον να είναι δυνατή η προσωρινή αποθήκευση έως ότου όλα λειτουργήσουν πάλι, και μέχρι τότε, όλα τα προϊόντα σε συνολική έκταση 140 εκταρίων στο λιμάνι του Φρόιντεναου, περιμένουν τη μεταφορά και την άφιξη «αγαθών», αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος στο Λιμάνι της Βιέννης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!