Γ.Δ.
1397.63 +0,94%
ACAG
-1,47%
5.37
BOCHGR
-1,13%
4.38
CENER
-2,14%
8.24
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,72%
8.3
NOVAL
-0,44%
2.275
OPTIMA
+1,27%
12.76
TITC
+4,36%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,58%
1.378
ΑΒΕ
-1,09%
0.454
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,95%
3.66
ΑΛΦΑ
+0,48%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-3,09%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-20,91%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
+3,88%
2.14
ΒΙΟ
+3,40%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+1,16%
1.74
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,45%
17.58
ΔΑΑ
+2,33%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,64%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,72%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,47%
1.38
ΕΕΕ
+0,30%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+2,30%
1.424
ΕΛΒΕ
-0,85%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+1,52%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,46%
1.62
ΕΛΠΕ
+2,26%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.788
ΕΛΧΑ
+9,36%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,29%
7.036
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+2,20%
2.04
ΕΧΑΕ
+3,36%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-0,81%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.745
ΙΝΚΑΤ
-1,68%
4.69
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
+0,69%
0.88
ΙΝΤΕΚ
+3,49%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,35%
2.62
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+3,08%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+3,86%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-3,42%
0.395
ΚΟΥΑΛ
-3,26%
1.01
ΚΟΥΕΣ
-0,71%
5.56
ΚΡΙ
+3,99%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+4,77%
0.922
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.726
ΛΑΜΔΑ
+2,82%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+1,63%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,86%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,54%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,36%
19.32
ΜΟΝΤΑ
+7,65%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,61%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,97%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
31.4
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
-3,49%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,39%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
+1,80%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,41%
0.791
ΟΤΕ
+0,60%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
-0,20%
0.974
ΠΑΠ
-1,69%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
+4,14%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,88%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,18%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+2,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
+2,27%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-1,95%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
19.81
ΤΖΚΑ
-1,74%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,14%
3.57
ΧΑΙΔΕ
+7,96%
0.61

ΔΝΤ: Το project Μπάιντεν στην Ινδία να μην αποκλείει την Κίνα

Ο νέος οικονομικός διάδρομος Ινδίας – Μέσης Ανατολής – Ευρώπης που οραματίζεται ο Τζο Μπάιντεν και φέρνει πιο κοντά τις ΗΠΑ με το Νέο Δελχί πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις χώρες, ανέφερε μεταξύ άλλων η γενική διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. «Αν θέλουμε το εμπόριο να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης, τότε πρέπει να δημιουργήσουμε διαδρόμους και ευκαιρίες», δήλωσε την Κυριακή (10/9) στο CNBC η Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα, στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής των ηγετών της G20 στο Νέο Δελχί.

Ο Αμερικανός πρόεδρος, Τζο Μπάιντεν, συμφώνησε με τον πρωθυπουργό της Ινδίας, Ναρέντρα Μόντι, στην ενίσχυση των διμερών εμπορικών σχέσεων και τη δημιουργία ενός σιδηροδρομικού και θαλάσσιου οικονομικού διαδρόμου, που θα συνδέει την Ινδία με χώρες της Μέσης Ανατολής, καταλήγοντας στην Ευρώπη. Αυτός ο Οικονομικός Διάδρομος Ινδίας – Μέσης Ανατολής – Ευρώπης ενσωματώνει σιδηροδρομικές γραμμές και συνδέσεις λιμανιών από την Ινδία στην Ευρώπη, περνώντας από Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Σαουδική Αραβία, Ιορδανία και Ισραήλ, οδηγώντας σε ταχύτερη διαμετακόμιση εμπορευμάτων.

Το φιλόδοξο project του Μπάιντεν προβλέπει επίσης σημαντική ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών, επιτρέποντας την παραγωγή και μεταφορά «πράσινου» υδρογόνου σε όλες τις χώρες-εταίρους. Μεταξύ άλλων, στον σχεδιασμό υπάρχει και ένα νέο υποθαλάσσιο καλώδιο, που θα συνδέει την περιοχή, με σκοπό τη βελτίωση των τηλεπικοινωνιών και της μεταφοράς δεδομένων. Σημειώνεται ότι σε αυτόν τον νέο οικονομικό διάδρομο ψάχνει τη θέση του και το λιμάνι του Πειραιά, όπως φάνηκε και από την πρόσφατη επίσκεψη του Ναρέντρα Μόντι στην Ελλάδα.

Διεθνείς αναλυτές επισημαίνουν ότι η «θεαματική» προσέγγιση Ινδίας – ΗΠΑ μόνο τυχαία δεν είναι, σε μια χρονική περίοδο που εντείνεται ο ανταγωνισμός σε πολλαπλά επίπεδα της Ουάσινγκτον με το Πεκίνο. Ο νέος «δρόμος του Μπάιντεν» φαίνεται να αποσκοπεί όχι μόνο στην αντιμετώπιση της επιρροής της Κίνας στην πλούσια σε ενέργεια Μέση Ανατολή, αλλά να λειτουργεί και ως «αντίπαλον δέος» στην κινεζική πρωτοβουλία Belt and Road.

Αναφερόμενη σε αυτήν τη νέα θαλάσσια και σιδηροδρομική οδό, η Γκεοργκίεβα σημείωσε ότι ο συγκεκριμένος διάδρομος δεν θα πρέπει να είναι αποκλειστικός, αλλά να εντάσσεται στο πνεύμα μιας ολοκληρωμένης παγκόσμιας οικονομίας, σε μια εποχή που οι αλυσίδες εφοδιασμού επηρεάζονται από τις μεταβαλλόμενες παγκόσμιες γεωπολιτικές ισορροπίες.

«Αυτό που προέχει είναι να το κάνουμε προς όφελος όλων και όχι για να αποκλείσουμε τους άλλους», τόνισε με νόημα η γενική διευθύντρια του ΔΝΤ. Και πρόσθεσε: «Υπό αυτήν την έννοια, θα ενθάρρυνα όλες τις χώρες που συνεργάζονται μεταξύ τους να το κάνουν, στο πνεύμα της ολοκληρωμένης οικονομίας».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!