Γ.Δ.
1535.27 -0,27%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-1,57%
5
CENER
+1,46%
9.72
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,49%
8.15
EVR
-1,34%
1.475
NOVAL
+0,87%
2.32
OPTIMA
+0,31%
12.98
TITC
+1,12%
45
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-2,12%
1.844
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+0,55%
2.755
ΑΚΡΙΤ
-1,29%
0.765
ΑΛΜΥ
+4,81%
4.245
ΑΛΦΑ
-1,58%
1.7395
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,38%
11.02
ΑΣΚΟ
-0,91%
3.27
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,03%
0.77
ΑΤΤΙΚΑ
-0,46%
2.16
ΒΙΟ
+1,06%
5.74
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
-0,63%
1.57
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+1,06%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,40%
18.78
ΔΑΑ
+2,49%
8.3
ΔΑΙΟΣ
+6,40%
3.66
ΔΕΗ
+0,55%
12.88
ΔΟΜΙΚ
+0,68%
2.95
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,72%
0.358
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.795
ΕΕΕ
-0,72%
33
ΕΚΤΕΡ
+0,46%
1.758
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,57%
2.27
ΕΛΠΕ
-0,26%
7.53
ΕΛΣΤΡ
+5,66%
2.24
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.85
ΕΛΧΑ
+0,72%
2.105
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.2
ΕΤΕ
-1,53%
8.344
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-2,42%
2.416
ΕΧΑΕ
+1,90%
4.815
ΙΑΤΡ
+3,06%
1.685
ΙΚΤΙΝ
+0,29%
0.351
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,16%
4.805
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,87%
4.57
ΙΝΛΟΤ
+1,87%
1.09
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-1,73%
1.135
ΙΝΤΚΑ
+3,11%
3.32
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,67%
0.451
ΚΟΥΑΛ
+0,58%
1.39
ΚΟΥΕΣ
-0,49%
6.13
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+1,64%
0.806
ΛΑΜΔΑ
-1,67%
7.08
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+5,60%
0.264
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
-1,63%
3.02
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-2,61%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,53%
2.82
ΜΙΝ
-5,63%
0.486
ΜΟΗ
-0,65%
21.36
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,46%
25.96
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
34.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-1,40%
28.1
ΟΛΠ
+2,16%
30.75
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,00%
16.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,79%
0.768
ΟΤΕ
-0,13%
14.93
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.24
ΠΑΙΡ
+6,25%
1.105
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-1,19%
4.313
ΠΕΡΦ
-0,92%
5.38
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.16
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,33%
1.228
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
+0,18%
10.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,02%
5.82
ΣΠΙ
+3,68%
0.62
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+4,92%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,64%
7.75
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-0,75%
3.945
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Διώρυγα Σουέζ: Σε 3,5 μέρες θα ξεπεραστεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση

Από το βράδυ της Δευτέρας ξεκίνησε η κυκλοφορία στη Διώρυγα του Σουέζ, όμως θα χρειαστούν περίπου 3,5 μέρες μέχρι να ξεπεραστεί το «κυκλοφοριακό» που έχει δημιουργηθεί εξαιτίας του Ever Given στα περίπου 422 πλοία που υπολογιζόταν -χθες το βράδυ- πως περίμεναν να διέλθουν το κανάλι, όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ, ναύαρχος Οσάμα Ράμπια.

Σύμφωνα με τον ίδιο, 113 πλοία θα περνούσαν από τη Διώρυγα και από τις δύο κατευθύνσεις έως τις 08:00 σήμερα το πρωί, τοπική ώρα (09:00 ώρα Ελλάδας).

Ως γνωστόν, από τις 23 Μαρτίου, το γιγαντιαίο κοντέινερ Ever Given είχε μπλοκάρει το πέρασμα από τη Διώρυγα, που είναι η συντομότερη εμπορική θαλάσσια δίοδος μεταξύ Ευρώπης και Ασίας.

ΓΡΑΦΗΜΑ ΔΙΩΡΥΓΑ ΣΟΥΕΖ
Η κυκλοφοριακή συμφόρηση στη Διώρυγα του Σουέζ/FleetMon

 

Η εταιρεία Evergreen Line, που μισθώνει το Ever Given, είπε πως το πλοίο θα ελεγχθεί ως προς το αξιόπλοό του, στη Μεγάλη Πικρή Λίμνη που χωρίζει τα δύο τμήματα της διώρυγας.

«Το πλοίο είναι έτοιμο για πλοήγηση μετά από έναν αρχικό έλεγχο. Ούτε ένα κοντέινερ δεν έχει καταστραφεί, αλλά μία δεύτερη επιθεώρηση θα είναι πιο ακριβής και αν επηρεάστηκε με κάποιο τρόπο, θα το δείξει» είπε ο Ράμπια.

Το πρωί της Δευτέρας, συνεργεία της SCA μαζί με Ολλανδούς ειδικούς της Smit Salvage αποκόλλησαν το πλοίο από το βυθό και επανέφεραν τη ρότα του.

Μετά από μερικές ώρες ξαναγύρισε μέσα στο κανάλι, πριν τα ειδικά σκάφη το επαναφέρουν στην άκρη του ρεύματος με την αλλαγή της παλίρροιας.

«Η χρονική πίεση για να ολοκληρωθεί η επιχείρηση ήταν δεδομένη και άνευ προηγουμένου» είπε ο Πίτερ Μπερντόφσκι, ΔΣ της Boskalis, ιδιοκτήτριας εταιρείας της Smit Salvage.

Σύμφωνα με την εταιρεία, περί τα 30.000 κυβικά μέτρα άμμου αποστραγγίστηκαν προκειμένου να αποκολληθεί το κοντέινερ, βάρους 224.000 τόννων.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!