Γ.Δ.
1484.49 +0,14%
ACAG
+0,68%
5.9
CENER
-0,10%
9.69
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+1,01%
8.98
NOVAL
-0,36%
2.76
OPTIMA
+1,16%
12.24
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-0,68%
1.454
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+0,22%
2.26
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,47%
3.115
ΑΛΦΑ
+0,38%
1.729
ΑΝΔΡΟ
+0,91%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,25%
11.92
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.8
ΑΣΤΑΚ
+7,80%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+4,40%
9.5
ΑΤΤΙΚΑ
+0,79%
2.56
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,17%
5.99
ΒΙΟΚΑ
-0,84%
2.35
ΒΙΟΣΚ
+4,69%
1.45
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-2,15%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,55%
18.2
ΔΑΑ
+0,30%
8.022
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,48%
11.67
ΔΟΜΙΚ
+1,65%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.325
ΕΒΡΟΦ
+2,90%
1.595
ΕΕΕ
-0,36%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+0,69%
4.35
ΕΛΒΕ
-8,18%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,22%
2.3
ΕΛΛ
-0,36%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,96%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,13%
7.61
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+1,26%
1.774
ΕΛΧΑ
-0,63%
1.88
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,32%
1.325
ΕΤΕ
+0,48%
8.454
ΕΥΑΠΣ
-1,78%
3.31
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.77
ΕΥΡΩΒ
+0,45%
2.25
ΕΧΑΕ
-0,21%
4.81
ΙΑΤΡ
-0,57%
1.73
ΙΚΤΙΝ
+0,24%
0.42
ΙΛΥΔΑ
+2,02%
1.765
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
-0,95%
1.248
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
-1,98%
1.235
ΙΝΤΚΑ
+0,29%
3.42
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,66%
1.48
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,99%
1.475
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
+3,01%
1.234
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,43%
1.145
ΛΑΒΙ
+0,67%
0.9
ΛΑΜΔΑ
-0,67%
7.36
ΛΑΜΨΑ
-2,19%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,50%
2.71
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-0,80%
3.7
ΜΙΝ
+1,69%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,44%
23.92
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+1,42%
2.85
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,48%
25.32
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.49
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,82%
36.8
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,43%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,36%
0.277
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
-0,36%
27.45
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.59
ΟΠΑΠ
+0,06%
16.02
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,11%
0.898
ΟΤΕ
-0,48%
14.48
ΟΤΟΕΛ
+1,03%
11.82
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-0,68%
3.962
ΠΕΤΡΟ
+0,90%
8.94
ΠΛΑΘ
+0,35%
4.26
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,54%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
+1,54%
1.975
ΣΑΡ
+1,43%
11.34
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,45%
0.35
ΣΙΔΜΑ
-1,49%
1.65
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
+4,80%
0.698
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.24
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,49%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
+1,10%
4.12
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

ΗΠΑ: Το ΜΤΑ και η προειδοποίηση για έλλειμμα $918 εκατ.

Η Μητροπολιτική Αρχή Μεταφορών της Νέας Υόρκης (ΜΤΑ), το μεγαλύτερο σύστημα δημόσιων μεταφορών των ΗΠΑ, αντιμετωπίζει ελλείμματα που μπορεί να φτάσουν τα 918 εκατομμύρια δολάρια το 2029, αφού τελειώσει η ομοσπονδιακή χρηματοδότηση, σύμφωνα με την Επιτροπή Προϋπολογισμού των Πολιτών, μια ομάδα παρακολούθησης.

Σύμωνα με το Bloomberg, η MTA, από την πλευρά της, δήλωσε ότι η ομοσπονδιακή βοήθεια για τον κορονοϊό και τα πρόσθετα έσοδα από τον φόρο μισθωτών υπηρεσιών θα βοηθήσουν στην εξισορρόπηση του λειτουργικού της προϋπολογισμού μέχρι το 2026. Ο οργανισμός, ο οποίος δεν έχει ακόμη αποκαλύψει εκτιμήσεις για το πέραν αυτού του σημείου.

Ωστόσο, η CBC, μια μη κερδοσκοπική οργάνωση που επικεντρώνεται στα οικονομικά της πολιτείας και των πόλεων, εκτιμά ότι θα προκύψουν ελλείψεις το επόμενο έτος. Θα είναι διαχειρίσιμες, της τάξης των 100 έως 400 εκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2028, αλλά στη συνέχεια θα διογκωθούν σε 918 εκατομμύρια δολάρια το 2029.

«Η MTA θα πρέπει να αρχίσει τώρα να ευθυγραμμίζει τις δαπάνες της με τα επαναλαμβανόμενα έσοδά της, για να μην επιστρέψει στους φορολογούμενους και τους επιβάτες για μια νέα έγχυση έκτακτων πόρων σε λίγα μόλις χρόνια», ανέφερε η ομάδα στην έκθεση.

O John McCarthy, επικεφαλής των εξωτερικών σχέσεων της MTA, δήλωσε ότι ο προϋπολογισμός της MTA είναι ισοσκελισμένος για πέντε συνεχή έτη με επαναλαμβανόμενα έσοδα και λειτουργικές εξοικονομήσεις.

«Φαίνεται απερίσκεπτο να κάνουμε εικασίες για άγνωστους αριθμούς χρόνια μετά το τέλος του οικονομικού σχεδίου, υποθέτοντας ότι τα έξοδα θα αυξηθούν ταχύτερα από τα έσοδα χωρίς πραγματικά δεδομένα», ανέφερε σε δήλωση που έστειλε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Ενώ η επιβατική κίνηση έχει αυξηθεί από τα βάθη της πανδημίας, η χρήση σε όλο το σύστημα μπορεί να φτάσει μόνο το 80% των επιπέδων του 2019 το 2026, σύμφωνα με τις προβλέψεις της MTA. Η εισιτηριοδιαφυγή και το αυξανόμενο εργατικό κόστος που υπερβαίνει τις αυξήσεις των κομίστρων και των διοδίων επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό λειτουργίας του συστήματος, σύμφωνα με το CBC.

«Η λήψη μέτρων τώρα για να αρχίσουμε να καλύπτουμε τα μελλοντικά κενά θα διασφαλίσει ότι οι αλλαγές δεν θα έχουν αρνητικές επιπτώσεις στις υπηρεσίες ή στην οικονομία”, δήλωσε η CBC.

Η CBC συνιστά τη λειτουργία του Mετρό με έναν εργαζόμενο, αντί με έναν χειριστή και έναν εισπράκτορα σε κάθε συρμό. Η MTA θα πρέπει επίσης να βελτιώσει τα επίπεδα συντήρησης και λειτουργίας για να βρει πρόσθετη εξοικονόμηση πάνω από τα 400 εκατομμύρια δολάρια που προβλέπει ο οργανισμός μεταφορών ετησίως.

Ενώ η MTA δεν έχει ακόμη αναφέρει τις μακροπρόθεσμες προβλέψεις του προϋπολογισμού της, η υπηρεσία αναμένει ότι ο προϋπολογισμός της θα είναι ισοσκελισμένος από το 2023 έως το 2027.

Η Μητροπολιτική Αρχή Μεταφορών (ΜΤΑ) είναι μια κοινωφελής εταιρεία υπεύθυνη για τις δημόσιες συγκοινωνίες στη μητροπολιτική περιοχή της Νέας Υόρκης στην πολιτεία της Νέας Υόρκης των ΗΠΑ. Η MTA είναι η μεγαλύτερη αρχή δημόσιων μεταφορών στις Ηνωμένες Πολιτείες, εξυπηρετώντας 12 κομητείες στο Downstate της Νέας Υόρκης, μαζί με δύο κομητείες στο νοτιοδυτικό Κονέκτικατ, με σύμβαση με το Connecticut Department of Transportation, μεταφέροντας πάνω από 11 εκατομμύρια επιβάτες σε μια μέση καθημερινή ημέρα σε όλο το σύστημα, και πάνω από 850.000 οχήματα στις επτά γέφυρες με διόδια και τις δύο σήραγγές της ανά καθημερινή ημέρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!