Γ.Δ.
1597.85 -0,15%
ACAG
-1,64%
6
AEM
-0,53%
4.5655
AKTR
+0,56%
5.38
BOCHGR
0,00%
5.38
CENER
-0,33%
9
CNLCAP
-0,70%
7.1
DIMAND
-0,12%
8.32
EVR
-0,29%
1.72
NOVAL
-0,99%
2.5
OPTIMA
-1,53%
14.16
TITC
-1,58%
40.6
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
-4,21%
2.275
ΑΒΕ
-0,71%
0.422
ΑΔΜΗΕ
+0,18%
2.82
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.74
ΑΛΜΥ
-0,35%
4.265
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.84
ΑΝΔΡΟ
-1,54%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,55%
10.82
ΑΣΚΟ
-2,52%
3.1
ΑΣΤΑΚ
-2,97%
7.18
ΑΤΕΚ
0,00%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,57%
0.7
ΑΤΤΙΚΑ
+0,87%
2.33
ΒΙΟ
-0,53%
5.58
ΒΙΟΚΑ
-2,25%
1.735
ΒΙΟΣΚ
-1,66%
1.48
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-0,33%
1.505
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,20%
18.5
ΔΑΑ
-0,09%
8.894
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
+1,17%
12.93
ΔΟΜΙΚ
-1,10%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,82%
0.37
ΕΒΡΟΦ
-0,80%
1.87
ΕΕΕ
-0,72%
41.1
ΕΚΤΕΡ
-3,12%
2.02
ΕΛΒΕ
-1,92%
5.1
ΕΛΙΝ
-0,92%
2.15
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,22%
2.26
ΕΛΠΕ
+0,26%
7.75
ΕΛΣΤΡ
-0,43%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-0,78%
1.786
ΕΛΧΑ
+0,94%
2.14
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,38%
1.105
ΕΤΕ
+1,89%
8.62
ΕΥΑΠΣ
+1,19%
3.4
ΕΥΔΑΠ
-1,86%
5.82
ΕΥΡΩΒ
-0,24%
2.5
ΕΧΑΕ
-1,22%
4.85
ΙΑΤΡ
-0,51%
1.97
ΙΚΤΙΝ
-0,97%
0.3555
ΙΛΥΔΑ
-0,30%
1.675
ΙΝΛΙΦ
-2,08%
4.7
ΙΝΛΟΤ
-0,38%
1.04
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.84
ΙΝΤΕΤ
+0,85%
1.19
ΙΝΤΚΑ
-1,61%
3.05
ΚΑΡΕΛ
-1,23%
320
ΚΕΚΡ
-0,40%
1.245
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-0,23%
0.439
ΚΟΥΑΛ
-0,93%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,65%
6.16
ΚΡΙ
+0,31%
16.3
ΚΤΗΛΑ
-3,02%
1.93
ΚΥΡΙΟ
-3,31%
0.934
ΛΑΒΙ
-0,25%
0.784
ΛΑΜΔΑ
-1,36%
6.52
ΛΑΜΨΑ
-0,54%
36.8
ΛΑΝΑΚ
-5,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.35
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.752
ΜΕΒΑ
-1,02%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-2,61%
2.24
ΜΕΡΚΟ
+2,09%
39
ΜΙΓ
-0,88%
2.81
ΜΙΝ
+2,04%
0.5
ΜΟΗ
-0,55%
21.78
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,73%
2.77
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,60%
26.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.82
ΜΠΡΙΚ
-0,83%
2.39
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-1,79%
36.14
ΝΑΚΑΣ
-1,97%
2.98
ΝΑΥΠ
+2,44%
0.84
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
0,00%
0.37
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
-1,21%
32.75
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.56
ΟΠΑΠ
+0,47%
17.08
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,84%
0.8
ΟΤΕ
+1,66%
14.74
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.74
ΠΑΙΡ
+1,66%
0.98
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+0,22%
4.56
ΠΕΡΦ
-1,15%
5.16
ΠΕΤΡΟ
+1,27%
7.98
ΠΛΑΘ
-1,14%
3.895
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.2
ΠΡΔ
+0,77%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-2,16%
1.27
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.15
ΠΡΟΦ
+0,39%
5.09
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.685
ΣΑΡ
+0,31%
12.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,17%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+2,29%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-0,36%
5.56
ΣΠΙ
+2,75%
0.598
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-0,69%
1.445
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,77%
1.29
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
-1,64%
0.24
ΦΡΛΚ
0,00%
4.11
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.82

ΟΗΕ – ΠΟΥ: Τι αποφάσισαν για εμβολιασμούς και ψηφιακά πιστοποιητικά

Και ο Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO) ενώνει δυνάμεις με τους κορυφαίους Οργανισμούς του ΟΗΕ, Εργασίας (ILO), Ναυσιπλοίας (IMO), Μετανάστευσης (IOM) και Υγείας (WHO) προκειμένου να ορίσουν τις κατά προτεραιότητα ομάδες εμβολιαζομένων κατά της COVID-19. Πληρώματα αεροσκαφών και πλοίων θα πρέπει να έχουν εμβολιαστεί πριν το πλήρες άνοιγμα των μεταφορών, με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) να προτείνει, να μην υιοθετηθεί από τις χώρες η απαίτηση Ψηφιακού Πράσινου Πιστοποιητικού ως προϋπόθεση εισόδου σε αυτές, μπλοκάροντας τη συμμετοχή τουριστών και εργαζομένων σε διεθνή ταξίδια.

Άπαντες συμφώνησαν με τις συστάσεις του ΠΟΥ τις οποίες χαρακτήρισαν «πρωταρχικής σημασίας για τη βέλτιστη λειτουργία των αερομεταφορών και, ως εκ τούτου, για τη μεταφορά τουριστών και εργαζομένων, παγκοσμίως, δεδομένης της επικείμενης έναρξης της τουριστικής περιόδου».

Σε κοινή τους δήλωση μάλιστα, τονίζεται ότι, προς το παρόν οι χώρες δεν πρέπει να υιοθετήσουν την απαίτηση απόδειξης εμβολιασμού για διεθνή ταξίδια ως προϋπόθεση εισόδου σε αυτές, δεδομένου ότι εξακολουθούν να παραμένουν άγνωστα τα στοιχεία σχετικά με την αποτελεσματικότητα των εμβολιασμών, ως προ τη μείωση της μετάδοσης του κορονοϊού, αλλά και επειδή η διαθεσιμότητα των εμβολίων παραμένει περιορισμένη, παγκοσμίως.

Επίσης, υπογραμμίζεται, ότι οι θαλάσσιες και αεροπορικές μεταφορές είναι βασικές δραστηριότητες του παγκόσμιου εμπορίου και αποτελούν βασικό στοιχείο για την βιώσιμη κοινωνικοοικονομική ανάκαμψη, μετά την παγκόσμια υγειονομική κρίση, καταθέτοντας την αμέριστη υποστήριξή τους για την έγκαιρη ανάπτυξη ενός διεθνώς εναρμονισμένου πλαισίου για τα πιστοποιητικά εμβολιασμού και τη διευκόλυνση των ταξιδιών για ναυτικούς και αεροσκάφη.

Η εφαρμογή αυστηρών υγειονομικών κανόνων σε αυτούς τους εργαζόμενους, συμπεριλαμβανομένης της καραντίνας, έχει μπλοκάρει τη συνδεσιμότητα, αλλά και δεδομένης της λειτουργικής πλέον πολυπλοκότητας, σωρεύει δυσβάσταχτο κόστος για τη βιομηχανία των θαλάσσιων κι εναέριων μεταφορών.

Στη δήλωσή τους, οι Παγκόσμιοι Οργανισμοί Υγείας, Πολιτικής Αεροπορίας, Ναυσιπλοϊας, Εργασίας και Μετανάστευσης καλούν τις κυβερνήσεις να δώσουν προτεραιότητα σε ναυτικούς και πληρώματα αεροσκαφών, στα εθνικά προγράμματα εμβολιασμού COVID-19, μαζί με άλλους βασικούς εργαζόμενους, σύμφωνα με τον «οδηγό πορείας» του WHO SAGE για την ιεράρχηση της χρήσης των εμβολίων COVID-19.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της ICAO, ο συνολικός αριθμός των επαγγελματιών αεροπορίας με άδεια, πριν από την πανδημία, συμπεριλαμβανομένων πιλότων, ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και τεχνικών συντήρησης με άδεια, ήταν 887.000. Επίσης, οι αερομεταφορείς εξυπηρέτησαν περίπου 5,7 δισεκατομμύρια επιβάτες το 2019, ενώ προ-πανδημίας ήλεγχαν το 35% της αξίας των εμπορευμάτων που διακινούνταν από όλα τα μέσα μεταφοράς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!