THEPOWERGAME
Στην Κίνα, μάρκες αυτοκινήτων όπως η BMW και η Tesla που παλαιότερα θεωρούνταν πολυτελείας, έχουν γίνει πλέον δημοφιλείς μεταξύ των Κινέζων καταναλωτών, καθώς καλύπτουν τις επιθυμίες τους για εξυπηρέτηση των αναβαθμισμένων αναγκών τους.
Ο Λιου Γιφάνφκ κατοικεί στη Σενγιάνγκ, πρωτεύουσα της επαρχίας Λιαονίνγκ που βρίσκεται στη βορειοανατολική Κίνα, ενώ αντικατέστησε το αυτοκίνητο κόμπακτ που είχε με μία BMW σεντάν το 2012, καθώς πίστευε ότι η γερμανική μάρκα είχε γίνει οικονομικά προσιτή για τις περισσότερες κινεζικές οικογένειες.
Ο ίδιος εργάζεται σε μία εταιρεία ξένων συμφερόντων, με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα που ξεπερνάει τα 300.000 γουάν (39.519,15 ευρώ), ενώ θεωρείται ότι ανήκει στην ταχέως αναπτυσσόμενη μεσαία τάξη καταναλωτών της Κίνας.
Στην Κίνα, ο όμιλος της BMW έχει οργανώσει τη μεγαλύτερη βάση παραγωγής που διαθέτει σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ έχει εγκαταστήσει και το μεγαλύτερο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης (R&D) που έχει εκτός της Γερμανίας.
Αυτή τη χρονιά, η BMW προγραμματίζει την έναρξη της αποκλειστικής παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Κίνα.
Η ανάπτυξη οχημάτων νέας ενεργειακής τεχνολογίας στην Κίνα έχει ανοίξει νέο ορίζοντα οικονομικής και εμπορικής ανάπτυξης για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες.