Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Dieselgate: Παραδέχθηκε την ενοχή του ο πρώην CEO της Audi

Παραδέχθηκε τις ευθύνες του στο σκάνδαλο της παραποίησης των εκπομπών καυσαερίων από ντιζελοκίνητα οχήματα ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Audi, θυγατρικής της Volkswagen, ο οποίος δικάζεται στη Γερμανία στο πλαίσιο της υπόθεσης «Dieselgate».

Ο Ρούπερτ Στάντλερ λέει πως «δέχθηκε» να διατεθούν προς πώληση οχήματα με μη εγκεκριμένα λογισμικά και πως «παρέλειψε» να ενημερώσει σχετικά τους εταίρους της Volkswagen, σύμφωνα με τη σύντομη δήλωση που αναγνώσθηκε από τη δικηγόρο Ουλρίκε Τόλε-Γκρολ.

Ο πρώην επικεφαλής της Audi, ηλικίας 60 ετών, είναι ο κύριος κατηγορούμενος στην πρώτη ποινική δίκη που άρχισε στη Γερμανία για το παγκόσμιο σκάνδαλο Dieselgate.

Ερωτηθείς έπειτα από τη σύντομη δήλωση της υπεράσπισής του, ο Ρούπερτ Στάντλερ επιεβεβαίωσε με ένα «ναι» το κείμενο που αναγνώσθηκε.

Ο Στάντλερ δικάζεται εδώ και δυόμισι χρόνια δίπλα σε άλλα πρώην στελέχη της Volkswagen και μέχρι τώρα αρνούνταν τις κατηγορίες σε βάρος του.

Όμως διαπραγματεύσεις με το δικαστήριο του Μονάχου άλλαξαν πριν από μερικές εβδομάδες τα δεδομένα: ο Ρούπερτ Στάντλερ δέχθηκε να δηλώσει ένοχος και, σε αντάλλαγμα για την πλήρη ομολογία του σχετικά με τις κατηγορίες, να του επιβληθεί ποινή λιγότερο βαριά από την κάθειρξη των δέκα ετών, με την οποία απειλούνταν.

Ο Στάντλερ, ο οποίος έχει σπουδάσει οικονομικά, δεν κατηγορείται ότι είναι αυτός που οργάνωσε την απάτη, αλλά ότι γνώριζε για την εγκατάσταση παράνομων λογισμικών και δεν έκανε τίποτε για να βάλει τέλος σ’ αυτή την πρακτική, συνεχίζοντας να υποστηρίζει την πώληση αυτοκινήτων με παραποιημένο λογισμικό.

Ο κατηγορούμενος «εξέφρασε τη λύπη του» για το γεγονός ότι «δεν μπόρεσε να επιλύσει την κρίση» στους κόλπους της Volkswagen που συνδέεται με τα παραποιημένα λογισμικά των κινητήρων και δέχθηκε κατά συνέπεια ότι φέρει την ποινική ευθύνη γι’ αυτό, σύμφωνα με τη συνήγορό του.

Τον Ιούνιο η απόφαση – Αναμένεται διετή φυλάκιση με αναστολή και πρόστιμο 1,1 εκατ.

Το δικαστήριο αναμένεται να εκδώσει την ετυμηγορία του μέσα στον Ιούνιο. Ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος αναμένεται να καταδικασθεί σε ποινή φυλάκισης το πολύ δύο ετών με αναστολή και να πληρώσει πρόστιμο 1,1 εκατομμύριο ευρώ, εφόσον γίνει δεκτή η πρόταση του δικαστηρίου.

Ο όμιλος Volkswagen παραδέχθηκε το Σεπτέμβριο του 2015 πως εγκατέστησε σε 11 εκατομμύρια οχήματα εταιρειών του ομίλου λογισμικά που τα κάνουν να εμφανίζονται στα εργαστηριακά τεστ ότι ρυπαίνουν λιγότερο απ’ ό,τι στην πραγματικότητα.

Το «Dieselgate» προκάλεσε παγκόσμιο σκάνδαλο και κηλίδωσε τη φήμη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!