THEPOWERGAME
Η Κίνα είναι πλέον η χώρα που διαμορφώνει την παγκόσμια μόδα και τεχνολογία, εκτιμά ο Daniel Grieder, CEO της Hugo Boss. «Οι κάτοικοι στην Κίνα είναι πάντα ανοιχτοί στην εξερεύνηση της καινοτομίας και περιμένουν όχι μόνο προϊόντα υψηλής ποιότητας από ένα brand, αλλά και μια -υψηλής ποιότητας- εμπειρία κατανάλωσης» ανέφερε σε συνέντευξή του στο κινεζικό πρακτορείο Xinhua.
Η Hugo Boss, με έδρα τη Γερμανία, απασχολεί περίπου 17.000 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας σειρά προϊόντων μόδας που καλύπτουν τομείς όπως η ανδρική και γυναικεία ένδυση.
«Οι κάτοικοι στην Κίνα είναι γνώστες της τεχνολογίας. Βλέπουμε πρώτα στην Κίνα πολλές τάσεις που μπορούν να επικρατήσουν πριν εξαπλωθούν στη συνέχεια στην Ευρώπη» είπε ακόμη, υπογραμμίζοντας: «Οι Κινέζοι είναι πολύ ανοιχτοί σε νέα προϊόντα και ζητούν νέες εμπειρίες στα καταστήματα -φυσικά ή μέσω διαδικτύου».
Η Hugo Boss αυξάνει το μερίδιο αγοράς της στην Κίνα
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ο Daniel Grieder εξέφρασε την ικανοποίησή του για τις επιδόσεις της Hugo Boss στην Κίνα, επισημαίνοντας ότι αυξάνεται συνεχώς το μερίδιο που καταλαμβάνει το brand στην κινεζική αγορά.
«Έχουμε ήδη περισσότερα από 200 σημεία πωλήσεων στην Κίνα σε 65 πόλεις. Έχουμε μια πολύ ισχυρή ομάδα και βρισκόμαστε σε πολύ δυνατή θέση. Βλέπουμε πολλές ευκαιρίες να ανοίξουμε περισσότερα καταστήματα» είπε ακόμη.
Νωρίτερα, η Hugo Boss ανέφερε αύξηση πωλήσεων κατά 25% το πρώτο τρίμηνο του 2023 στα 968 εκατομμύρια ευρώ, αναμένοντας αύξηση κατά 10% στις ετήσιες πωλήσεις του τρέχοντος έτους, με τον τελικό λογαριασμό να εκτιμάται στα 4 δισ. ευρώ περίπου.