THEPOWERGAME
Αντιδράσεις έχει προκαλέσει στην Ιταλία το επίσημο διαφημιστικό βίντεο για την προσέλκυση τουριστών, καθώς περιείχε εικόνες από τη Σλοβενία.
Το βίντεο αποτελεί μέρος διαφημιστικής καμπάνιας, συνολικού ύψους 9 εκατ. ευρώ, και δημιουργήθηκε από τον όμιλο τηλεπικοινωνιών Armando Testa.
«Open to Meraviglia» (Ανοιχτοί στο Θαύμα) είναι ο τίτλος του βίντεο, στο οποίο υπάρχει μεταξύ άλλων μια ψηφιοποιημένη «influencer» μορφή της Αφροδίτης από τον διάσημο πίνακα του Σάντρο Μποτιτσέλι, με μίνι φούστα που τρώει πίτσα και παρουσιάζει ορισμένα από τα πιο γνωστά τουριστικά αξιοθέατα της Ιταλίας (Κολοσσαίο, Duomo στη Φλωρεντία).
Ο ιστορικός τέχνης Τομάσο Μοντανάρι χαρακτήρισε τη διαφημιστική καμπάνια «αποκρουστική» και «χυδαία» σπατάλη χρημάτων, την ώρα που στα social media χρήστες δεν έχασαν την ευκαιρία να ασκήσουν κριτική.
Το κρασί ήταν από τη Σλοβενία
Σε ορισμένα πλάνα εμφανίζεται μια ομάδα νεαρών να χαμογελούν σε ένα ηλιόλουστο αίθριο και να πίνουν κρασί σε ένα τυπικό ιταλικό σκηνικό. Μόνο που ορισμένοι πιο παρατηρητικοί διαπίστωσαν ότι πρόκειται για την περιοχή Τσοτάρ στη Σλοβενία, κοντά στα ιταλικά σύνορα.
Η Ιταλίδα υπουργός Τουρισμού Ντανιέλα Σαντάντσε, μέλος του ακροδεξιού κόμματος Αδέλφια της Ιταλίας της πρωθυπουργού Τζόρτζια Μελόνι, αποκάλεσε τους επικριτές του βίντεο «σνομπ».
Παράλληλα, υπογράμμισε ότι η απεικόνιση της Αφροδίτης του Μποτιτσέλι ως influencer είχε στόχο να προσελκύσει άτομα νεαρής ηλικίας.