Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Η Google διέγραψε 99 εκατ. ψευδείς διαφημίσεις για την COVID-19

3,1 δισ. διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας εκ των οποίων 99 εκατ. περιείχαν ψευδείς πληροφορίες για την COVID-19, διέγραψε η Google το 2020.

Αναλυτικότερα, η Google δημοσίευσε σήμερα τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της σχετικά με την ασφάλεια των διαφημίσεων (Ads Safety Report 2020). Με βάση τα στοιχεία αυτά, σχεδόν 3,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας, αποσύρθηκαν το 2020.

Μάλιστα, η Google μπλόκαρε πέρυσι περισσότερες από 99 εκατομμύρια διαφημίσεις σχετικές με την COVID-19, συμπεριλαμβανομένων αυτών που αφορούσαν «θαυματουργές» θεραπείες ή παραπληροφόρηση περί των εμβολίων.

Καθώς κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο ισχυρισμοί και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με την προέλευση και διάδοση του κορονοϊού, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εφάρμοσε μια νέα πολιτική. Σύμφωνα με τη νέα πολιτική, η μηχανή αναζήτησης απαγόρευε τόσο διαφημίσεις όσο και πληρωμένο περιεχόμενο σχετικά με την COVID-19, που έρχονται σε αντίθεση με τα κοινώς αποδεκτά δεδομένα της επιστήμης.

Google: Προτεραιότητα η αντιμετώπιση ανάρμοστης συμπεριφοράς

Η εταιρεία ανέφερε ότι η αποτροπή περιπτώσεων ανάρμοστης συμπεριφοράς στο διαφημιστικό οικοσύστημα και η πρόληψη κακόβουλης χρήσης στις διαφημιστικές πλατφόρμες της, αποτελεί προτεραιότητα για την ίδια.

Μεταξύ άλλων, η Google προωθεί ένα πρόγραμμα εξακρίβωσης της ταυτότητας των διαφημιζόμενων και ήδη ταυτοποιεί διαφημιζόμενους σε περισσότερες από 20 χώρες μέσω της λειτουργίας About this ad (σχετικά μ’ αυτή τη διαφήμιση), έτσι ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν ποιοι βρίσκονται πίσω από μια συγκεκριμένη διαφήμιση και να μπορούν να λάβουν αποφάσεις, έχοντας καλύτερη ενημέρωση.

Η Google συνεχίζει επίσης να επενδύει στην αυτοματοποιημένη τεχνολογία ανίχνευσης, που της επιτρέπει να σαρώνει αποτελεσματικά το διαδίκτυο, ψάχνοντας κατά πόσο υπάρχει, σε ευρεία κλίμακα, συμμόρφωση από την πλευρά των εκδοτών. Έτσι, το 2020 αφαίρεσε διαφημίσεις από 1,3 δισεκατομμύρια σελίδες εκδοτών, σε σχέση με μόνο 21 εκατ. το 2019. Επίσης, διέκοψε την προβολή διαφημίσεων με εκτεταμένες παραβιάσεις σε πάνω από 1,6 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες εκδοτών.

Την περασμένη χρονιά, σύμφωνα με την έκθεση, παρατηρήθηκε μια αύξηση σε ευκαιριακές παραπλανητικές διαφημίσεις από κακόβουλους χρήστες, πχ μέσω προώθησης ανύπαρκτων ψηφιακών εταιρειών, καθώς και διαφημίσεων για τηλεφωνικές κλήσεις-απάτες που δελεάζουν ανυποψίαστους καταναλωτές με στόχο την εξαπάτηση τους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!