Γ.Δ.
1490.22 -0,90%
ACAG
-0,17%
5.94
BOCHGR
-0,21%
4.76
CENER
-1,29%
9.91
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
-0,61%
8.2
EVR
-0,34%
1.475
NOVAL
-1,89%
2.34
OPTIMA
-0,78%
12.7
TITC
-0,25%
40.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,82%
1.684
ΑΒΕ
+1,32%
0.459
ΑΔΜΗΕ
-1,62%
2.725
ΑΚΡΙΤ
-2,44%
0.8
ΑΛΜΥ
-3,50%
4.27
ΑΛΦΑ
-1,11%
1.699
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,25%
10.24
ΑΣΚΟ
0,00%
3.2
ΑΣΤΑΚ
+3,40%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,76%
0.54
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,52%
0.77
ΑΤΤΙΚΑ
-1,33%
2.22
ΒΙΟ
-1,90%
5.69
ΒΙΟΚΑ
-1,00%
1.975
ΒΙΟΣΚ
-1,25%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-0,89%
2.24
ΓΕΒΚΑ
+2,13%
1.44
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
18.46
ΔΑΑ
-0,73%
8.16
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,00%
12.26
ΔΟΜΙΚ
-2,79%
2.96
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,60%
0.33
ΕΒΡΟΦ
-3,40%
1.99
ΕΕΕ
-1,87%
32.5
ΕΚΤΕΡ
-2,46%
1.822
ΕΛΒΕ
0,00%
4.96
ΕΛΙΝ
-2,17%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,14%
2.215
ΕΛΠΕ
+1,32%
7.7
ΕΛΣΤΡ
+1,45%
2.1
ΕΛΤΟΝ
+0,32%
1.892
ΕΛΧΑ
0,00%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,59%
1.24
ΕΤΕ
-0,37%
8.02
ΕΥΑΠΣ
+0,30%
3.39
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.92
ΕΥΡΩΒ
-2,43%
2.286
ΕΧΑΕ
-1,05%
4.7
ΙΑΤΡ
-4,78%
1.595
ΙΚΤΙΝ
-0,28%
0.358
ΙΛΥΔΑ
-1,34%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-0,84%
4.7
ΙΝΚΑΤΔ
-34,84%
0.0202
ΙΝΛΙΦ
-1,29%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+2,47%
1.078
ΙΝΤΕΚ
-1,80%
6.01
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.23
ΙΝΤΚΑ
+0,16%
3.095
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
+0,38%
1.335
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-3,34%
0.463
ΚΟΥΑΛ
-0,70%
1.418
ΚΟΥΕΣ
+0,66%
6.1
ΚΡΙ
+0,63%
15.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-2,62%
0.781
ΛΑΜΔΑ
+0,28%
7.24
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+4,90%
1.07
ΛΕΒΚ
-3,50%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.59
ΛΟΥΛΗ
-2,06%
2.85
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,57%
3.89
ΜΕΝΤΙ
-0,42%
2.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-3,30%
2.93
ΜΙΝ
+3,88%
0.535
ΜΟΗ
-1,03%
21.08
ΜΟΝΤΑ
-1,36%
3.63
ΜΟΤΟ
+2,17%
2.82
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-1,09%
25.42
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,47%
2.14
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-2,18%
33.14
ΝΑΚΑΣ
-0,67%
2.98
ΝΑΥΠ
-0,50%
0.804
ΞΥΛΚ
-0,33%
0.298
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+12,97%
27
ΟΛΠ
-0,99%
29.9
ΟΛΥΜΠ
-1,16%
2.56
ΟΠΑΠ
+0,26%
15.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.798
ΟΤΕ
-0,54%
14.75
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.1
ΠΑΙΡ
0,00%
1.09
ΠΑΠ
0,00%
2.55
ΠΕΙΡ
-1,65%
4.121
ΠΕΡΦ
-1,37%
5.74
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.32
ΠΛΑΘ
-0,84%
4.115
ΠΛΑΚΡ
-1,40%
14.1
ΠΡΔ
-6,25%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-0,97%
1.228
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
-1,66%
5.32
ΡΕΒΟΙΛ
-1,73%
1.7
ΣΑΡ
-1,64%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-1,64%
6
ΣΠΙ
-2,81%
0.622
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
-5,99%
1.57
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-1,94%
0.202
ΦΡΛΚ
+1,14%
4
ΧΑΙΔΕ
-5,83%
0.565

WSJ: Ανησυχία για την ασφάλεια ρωσικών επιβατικών αεροπλάνων

Ολοένα και αυξάνονται οι ανησυχίες για την ασφάλεια των ρωσικών αεροσκαφών, αφού όπως σημειώνει ανάλυση της Wall Street Journal, η Ρωσία έχει περιορισμένη πρόσβαση σε ανταλλακτικά και λογισμικό που απαιτούνται για την εκτέλεση εργασιών συντήρησης σε εκατοντάδες επιβατικά αεροσκάφη.

Ειδικότερα, τις ημέρες μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, πολλές δυτικές χώρες έκλεισαν τον εναέριο χώρο για τα ρωσικά αεροπλάνα. Οι ΗΠΑ και η Ευρώπη επέβαλαν επίσης μια σειρά κυρώσεων και ελέγχων των εξαγωγών, που έχουν εμποδίσει την παροχή εξαρτημάτων, υπηρεσιών και άλλης τεχνολογίας στον στόλο των εταιρειών της Ρωσίας.

Τα αεροσκάφη της Boeing και της Airbus αποτελούν περίπου το 77% του ρωσικού στόλου των 696 εν λειτουργία αεροσκαφών σύμφωνα με τη WSJ.

Δυτικοί αξιωματούχοι δήλωσαν ότι στόχευσαν ειδικά τον συγκεκριμένο τομέα – έναν βασικό πυλώνα της ρωσικής οικονομίας που εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη δυτική τεχνογνωσία. Ωστόσο, οι ρωσικές αεροπορικές εταιρείες συνέχισαν να πετούν, μεταφέροντας περίπου 95 εκατομμύρια επιβάτες πέρυσι, εν μέσω έντονης ζήτησης για εσωτερικές πτήσεις.

Για περισσότερο από ένα χρόνο, ωστόσο, οι αμερικανικές και ευρωπαϊκές κυρώσεις έχουν αποκόψει τους ρωσικούς αερομεταφορείς από κάθε συναλλαγή με τους κατασκευαστές, τους συνεργάτες συντήρησης και πολλούς από τους προμηθευτές βασικών εξαρτημάτων.

Σημειώνεται επίσης πως η Ρωσία δεν έχει δημοσιοποιήσει στατιστικά στοιχεία για την ασφάλεια των αερομεταφορών για το 2022. Ο Τύπος της χώρας δεν έχει αναφέρει κανένα θάνατο από δυστύχημα αεροσκάφους τους τελευταίους 12 μήνες.

Η έλλειψη πρόσβασης σε πόρους συντήρησης οδήγησε εν μέρει τον Διεθνή Οργανισμό Πολιτικής Αεροπορίας, που υπάγεται στον ΟΗΕ, να υποβαθμίσει την αξιολόγηση της ασφάλειας της Ρωσίας. Όπως αναφέρει, ο τομέας των αερομεταφορών της χώρας «αποτυγχάνει να ανταποκριθεί στα διεθνή πρότυπα ασφάλειας και εποπτείας».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!