Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Αναβιώνουν τα σχέδια για γέφυρα που θα συνδέει Ιταλία – Σικελία

Το ιταλικό υπουργικό συμβούλιο ενέκρινε χθες διάταγμα για την επανέναρξη ενός μακροχρόνιου σχεδίου για την κατασκευή γέφυρας μήκους 3.200 μέτρων που θα συνδέει το νότιο νησί της Σικελίας με την ηπειρωτική χώρα.

Το διάταγμα εισάγει «επείγουσες διατάξεις για την κατασκευή της σταθερής σύνδεσης μεταξύ Σικελίας και Καλαβρίας», ανέφερε η ανακοίνωση της κυβέρνησης.

Στόχος του διατάγματος είναι να αναβιώσει γρήγορα τα σχέδια για την κατασκευή της γέφυρας, η οποία θα συνδέει την πόλη Μεσσήνη της Σικελίας με την Καλαβρία, το άκρο της ιταλικής χερσονήσου.

Το Κοινοβούλιο έχει δύο μήνες για να μετατρέψει το διάταγμα σε νόμο. Σύμφωνα με το σχέδιο, ένα εκτελεστικό έργο θα εγκριθεί έως τις 31 Ιουλίου 2024 και η κατασκευή θα ξεκινήσει μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης.

«Έπειτα από 50 χρόνια συνομιλιών, αυτό το υπουργικό συμβούλιο εγκρίνει το χτίσιμο γέφυρας που θα συνδέει τη Σικελία με την υπόλοιπη Ιταλία και την Ευρώπη», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Ματέο Σαλβίνι, χαιρετίζοντας μια «ιστορική ημέρα».

Επικριτές των νέων σχεδίων κατηγόρησαν σήμερα την κυβέρνηση για «σπατάλη πόρων», σύμφωνα με το ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων Ansa.

Περιβαλλοντολόγοι απορρίπτουν τα σχέδια λόγω «εξαιρετικά υψηλού οικολογικού και οικονομικού κόστους».

Οι αρχαίοι Ρωμαίοι είχαν επίσης όνειρα για μια σύνδεση στο Στενό. Πριν από περισσότερα από 2.000 χρόνια ένωσαν πλωτήρες και βαρέλια για να σχηματίσουν μια γέφυρα – αλλά μια καταιγίδα κατέστρεψε τα σχέδιά τους.

Διάφορες ιταλικές κυβερνήσεις εδώ και δεκαετίες συζητούσαν το σχέδιο «Il Ponte sullo stretto».

Πιο πρόσφατα, τη δεκαετία του 2000, η κυβέρνηση του τότε πρωθυπουργού Σίλβιο Μπερλουσκόνι, του οποίου το κόμμα Forza Italia είναι μέρος του σημερινού κυβερνητικού συνασπισμού, είχε υποστηρίξει την κατασκευή της γέφυρας. Τότε το σχέδιο ήταν η κατασκευή να ξεκινήσει το 2006 και να ολοκληρωθεί έως το 2012.

Ο Μπερλουσκόνι σήμερα έκανε λόγο για «σημαντική υπόσχεση για τους Ιταλούς», σύμφωνα με το Ansa. Ανέφερε ότι η γέφυρα θα τονώσει την οικονομία της νότιας Ιταλίας.

«Αυτή τη φορά δεν θα μας σταματήσουν», τόνισε ο Μπερλουσκόνι.

Η γέφυρα θα είναι σχεδόν τρεις φορές μεγαλύτερη από τη Γέφυρα Γκόλντεν Γκέιτ στο Σαν Φρανσίσκο και πάνω από 1.000 μέτρα μακρύτερη από τη Γέφυρα Ακάσι-Καϊκιό στην Ιαπωνία, η οποία αυτή τη στιγμή κατέχει τον τίτλο της μεγαλύτερης κρεμαστής γέφυρας στον κόσμο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!