THEPOWERGAME
Μια ματιά στις αποδόσεις που προσφέρουν οι εταιρείες στοιχημάτων σε κάθε κατηγορία των βραβείων Όσκαρ είναι αρκετή για να διαπιστώσει κανείς ότι η επερχόμενη τελετή απονομής είναι μάλλον… περιττή.
Για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας δεν είναι μυστικό ότι το φαβορί είναι το «Τα πάντα όλα» των Ντάνιελ Κουάν και Ντάνιελ Σίνερτ. Η ταινία διεκδικεί 11 βραβεία Όσκαρ συνολικά και αναμένεται θρίαμβος το βράδυ της Κυριακής. Την τελευταία φορά που τσεκάραμε τις αποδόσεις στις στοιχηματικές εταιρείες, αυτές φτάνουν το 1.08, με το αντιπολεμικό «Ουδέν νεώτερον από το δυτικό μέτωπο», που ακολουθεί στα προγνωστικά, να έχει απόδοση 10. Αν θέλετε να ρισκάρετε σε… «τρελό σενάριο» στοιχηματίστε στο «Τρίγωνο της θλίψης» και τις «Γυναικείες κουβέντες» που έχουν απόδοση 100.
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στο Όσκαρ καλύτερης σκηνοθεσίας. Το δίδυμο του «Τα πάντα όλα», Ντάνιελ Κουάν και Ντάνιελ Σίνερτ έχει απόδοση 1.05 και δεν φαίνεται να το χάνει το αγαλματίδιο. Ακολουθεί ο Στίβεν Σπίλμπεργκ του «The Fabelmans» με απόδοση 9 και ο Τοντ Φιλντ του «Tar» με 15.
Έτοιμος για το αγαλματίδιο
Στο Όσκαρ α’ ανδρικής ερμηνείας, οι εταιρείες στοιχημάτων συνεχίζουν να θεωρούν ότι ο Μπρένταν Φρέιζερ της «Φάλαινας» είναι έτοιμος για το αγαλματίδιο με απόδοση 1.40. Ο Όστιν Μπάτλερ του «Elvis» δεν είναι μακριά καθώς η απόδοση στη νίκη του είναι 2.60, ενώ φαίνεται ότι ο Κόλιν Φάρελ (Πνεύματα του Ινισέριν) ξέμεινε στην κούρσα με απόδοση 12. Μπιλ Νάι (Νιώθω ζωντανός) και Πολ Μέσκαλ (Aftersun) θα μείνουν απλοί παρατηρητές της βραδιάς καθώς το απίθανο σενάριο της νίκης τους έχει απόδοση 50.
Στο Όσκαρ α’ γυναικείας ερμηνείας έχουμε ντέρμπι με την Μιοσέλ Γέο (Τα πάντα όλα) και Κέιτ Μπλάνσετ (Tar) να πέφτουν μαζί στο νήμα με απόδοση 1.65 και 2.10 αντίστοιχα. Εδώ δεν ρισκάρουμε καθώς είναι δεδομένο ότι οι άλλες τρεις διεκδικήτριες του βραβείου (Άντρεα Ράιζμπορο με απόδοση 20, Μισέλ Ουίλιαμς με 25 και Ανα ντε Αρμας με 35) δεν έχουν καμία ελπίδα.
Στο Όσκαρ β’ ανδρικής ερμηνείας έχει τελειώσει η διεκδίκηση καθώς ο Κε Χούι Καν του «Τα πάντα όλα» το έχει ήδη αγκαλιάσει το βραβείο. Οι εταιρείες του δίνουν απόδοση 1.02, τη μικρότερη σε όλες τις κατηγορίες της απονομής και δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε κάτι άλλο εδώ.
Μεγάλη μάχη έχουμε στο Όσκαρ β’ γυναικείας ερμηνείας όπου τρεις πρωταγωνίστριες διεκδικούν σχεδόν στα ίσα το βραβείο. Αντζελα Μπάσετ (Wakanda Forever), Κέρι Κόντον (Πνεύματα του Ινισέριν) και Τζέιμι Λι Κέρτις (Τα πάντα όλα) πέφτουν στο νήμα μαζί με αποδόσεις 2,20 και 2,75 αντιστοιχα.
Καραδοκεί ο Μάρτιν ΜακΝτόνα
Το «Τα πάντα όλα» έχει τον πρώτο λόγο και στην κατηγορία του Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου με απόδοση 1.65 αλλά από πολύ κοντά καραδοκεί ο Μάρτιν ΜαΝτόνα (Τα πνεύματα του Ινισέριν) με απόδοση 2. Οι άλλοι τρεις διεκδικητές (Tar, Τρίγωνο της θλίψης και The Fabelmans) προσφέρονται για όσους λατρεύουν το ρίσκο καθώς τόσο τα προγνωστικά όσο και οι αποδόσεις (20, 30 και 22 αντίστοιχα) δεν τους δίνουν το βραβείο.
Στο Όσκαρ διασκευασμένου σεναρίου η Σάρα Πόλεϊ από τις «Γυναικείες κουβέντες» έχει προβάδισμα με απόδοση 1.42 και ακολουθεί το «Ουδέν νεώτερον από το δυτικό μέτωπο» με απόδοση 2.60.
Στα κινούμενα σχέδια ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο με τον «Πινόκιο» δεν φαίνεται να χάνει το βραβείο με απόδοση 1.02, ενώ στο Όσκαρ καλύτερης διεθνούς ταινίας το Netflix ήδη πανηγυρίζει καθώς το «Ουδέν νεώτερον από το δυτικό μέτωπο» πάει για περίπατο με απόδοση 1.02. Το «Ήσυχο κορίτσι» από την Ιρλανδία, που προβάλλεται στις αίθουσες στη χώρα μας, έχει απόδοση 10 και μας βάζει σε σκέψεις βέβαια καθώς είναι αδύνατο να αντισταθείς στους τόνους συναισθημάτων που εκπέμπει.
Τέλος, στα ντοκιμαντέρ, οι στοιχηματικές εταιρείες δίνουν στο «Navalny», για τον φυλακισμένο ηγέτη της ρωσικής αντιπολίτευσης, απόδοση 1.45, ενώ δεν είναι «τρελό σενάριο» το Όσκαρ στο «Fire of love», για ένα ζευγάρι ηφαιστειολόγων που ταξιδεύουν ανά τον κόσμο στα ενεργά ηφαίστεια, ή το «All the beauty and the bloodshed» για την σταυροφορία της φωτογράφου Ναν Γκόλντιν κατά της φαρμακευτικής εταιρείας που παράγει το οπιοειδές Oxycontin. Με απόδοση 4 και 7 αντίστοιχα και καλά προγνωστικά έως τώρα, αποτελούν ελκυστικές προτάσεις.