Γ.Δ.
1408.05 +0,13%
ACAG
-0,19%
5.34
BOCHGR
-1,13%
4.39
CENER
-1,86%
8.44
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-0,97%
8.2
NOVAL
-0,22%
2.27
OPTIMA
-2,15%
12.74
TITC
+1,05%
38.4
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+5,87%
1.48
ΑΒΕ
+2,87%
0.466
ΑΔΜΗΕ
+1,05%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
+0,55%
3.665
ΑΛΦΑ
-0,49%
1.515
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,02%
9.66
ΑΣΚΟ
+1,15%
2.63
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-5,00%
0.57
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+1,15%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-1,68%
1.76
ΒΙΟΣΚ
+1,45%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,88%
18.36
ΔΑΑ
+1,12%
8.15
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
-1,37%
11.55
ΔΟΜΙΚ
-0,93%
2.665
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,01%
0.299
ΕΒΡΟΦ
+1,09%
1.385
ΕΕΕ
-0,35%
33.7
ΕΚΤΕΡ
+1,48%
1.512
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+1,53%
1.99
ΕΛΛ
+1,15%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,21%
1.734
ΕΛΠΕ
+0,82%
6.765
ΕΛΣΤΡ
-0,99%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,97%
1.87
ΕΛΧΑ
+0,33%
1.852
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.115
ΕΤΕ
+1,57%
6.99
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+0,64%
2.058
ΕΧΑΕ
+2,09%
4.4
ΙΑΤΡ
-1,95%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-1,31%
0.301
ΙΛΥΔΑ
+2,15%
1.9
ΙΝΚΑΤ
+1,04%
4.88
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.31
ΙΝΛΟΤ
-0,11%
0.929
ΙΝΤΕΚ
+2,63%
5.85
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,81%
2.48
ΙΝΤΕΤ
+0,60%
0.998
ΙΝΤΚΑ
-1,63%
2.71
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.455
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.419
ΚΟΥΑΛ
+2,45%
1.088
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.54
ΚΡΙ
-1,40%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-2,54%
0.922
ΛΑΒΙ
+1,10%
0.734
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,11%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
+1,96%
2.08
ΜΕΡΚΟ
-9,50%
40
ΜΙΓ
-1,48%
2.995
ΜΙΝ
-1,96%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,10%
19.37
ΜΟΝΤΑ
-1,60%
3.69
ΜΟΤΟ
-1,38%
2.51
ΜΟΥΖΚ
-2,31%
0.635
ΜΠΕΛΑ
+0,57%
24.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,38%
31.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,24%
0.818
ΞΥΛΚ
0,00%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,41%
21
ΟΛΠ
+0,81%
31.25
ΟΛΥΜΠ
+0,87%
2.32
ΟΠΑΠ
+1,41%
15.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
-0,99%
14.98
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
10.2
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
0,00%
2.36
ΠΕΙΡ
-0,44%
3.599
ΠΕΡΦ
-1,10%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
7.88
ΠΛΑΘ
0,00%
3.935
ΠΛΑΚΡ
+2,24%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+0,51%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.57
ΣΑΡ
+0,94%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,22%
0.333
ΣΙΔΜΑ
+2,67%
1.54
ΣΠΕΙΣ
-2,13%
5.52
ΣΠΙ
+0,40%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.81
ΤΖΚΑ
+1,77%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,62%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+2,50%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
0,00%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

DW: Καταπέλτης ο βρετανικός τύπος για το δυστύχημα στα Τέμπη

Στα εκτενή άρθρα βρετανικών Μέσων Ενημέρωσης γίνεται μια προσπάθεια αναζήτησης των αιτιών στο δυστύχημα στα Τέμπη, το πιο θανάσιμο σιδηροδρομικό δυστύχημα της τελευταίας 10ετίας στην Ευρώπη, που έχει στοιχίσει τη ζωή σε 57 ανθρώπους μέχρι τώρα.

«Μυριάδες ερωτήματα αλλά ακόμα όχι αποδείξεις για τη σύγκρουση των τρένων στην Ελλάδα». «Ξέσπασμα οργισμένων διαδηλώσεων μετά τη καταστροφή». «Η Ελλάδα είχε προειδοποιηθεί για την κατάσταση των σιδηροδρόμων της τουλάχιστον 15 ημέρες πριν τη θανάσιμη σύγκρουση».

Αυτοί είναι κάποιοι από τους τίτλους κορυφαίων βρετανικών μέσων ενημέρωσης όπως ο Guardian, το BBC, οι Financial Times.

Χαρακτηριστικό για τη βαρύτητα της είδησης, το γεγονός ότι η εφημερίδα Guardian είχε χθες στο πρωτοσέλιδό της εικόνες από το δυστύχημα και συγκεκριμένα ένα κατεστραμμένο βαγόνι με διασώστες που προσπαθούν να βρουν επιζώντες. Μάλιστα και το τηλεοπτικό δίκτυο του BBC είχε ως πρώτο θέμα του το τραγικό συμβάν αλλά και τις διαδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα.

Το «κουβάρι» των ευθυνών

Κοινό χαρακτηριστικό όλων ότι πλέον φεύγουν από την περιγραφή των εικόνων και προσπαθούν να ξετυλίξουν το «κουβάρι» των ευθυνών. Σε αυτή τη προσπάθεια γίνονται καταπέλτης προς τις ελληνικές υπηρεσίες, καθώς αναδεικνύουν ότι το κράτος είχε συστηματικά ενημερωθεί για την κατάσταση στους σιδηροδρόμους από τους συνδικαλιστές των υπηρεσιών και όχι μόνο.

Ο Guardian για παράδειγμα, στο άρθρο ανάλυσης που έχει δημοσιεύσει, παρουσιάζει τα στατιστικά στοιχεία του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων (EU Agency for Railways), ο οποίος κατατάσσει την Ελλάδα στη χειρότερη θέση θεμάτων ασφαλείας την τελευταία δεκαετία.

Παράλληλα, και οι Financial Times αναδεικνύουν το ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρέπεμψε την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, 15 ημέρες πριν το δυστύχημα. Όπως αναφέρει, πρόκειται για «ανήκουστη προφητεία» καθώς η χώρα δεν έχει ακόμα υιοθετήσει τις διατάξεις της ευρωπαϊκής νομοθεσίας σχετικά με την ασφάλεια και τις υποδομές των σιδηροδρόμων από το 2015.

Μάλιστα μεταφέρουν ότι οι οργισμένες διαδηλώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα γίνονται κυρίως επειδή ο κόσμος δεν έχει πειστεί ότι η ευθύνη μπορεί να αποδοθεί αποκλειστικά σε «τραγικό ανθρώπινο λάθος» του σταθμάρχη, όπως δήλωσε ο Έλληνας πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Αυτό κυρίως υποστηρίζεται λόγω των παραπάνω, δηλαδή ότι το κράτος γνώριζε για την κατάσταση.

Τα εκτενή άρθρα όλων συνοδεύονται από φωτογραφίες και βίντεο, ενώ σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι οι Βρετανοί δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και για το μερίδιο ευθύνης της Trenitalia, που πρόσφατα απέκτησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πλέον Hellenic Trains. Ο λόγος είναι ότι η ιταλική σιδηροδρομική εταιρεία έχει συμφέροντα στη Βρετανία και συγκεκριμένα το 30% της εταιρείας Avanti.

Πηγή: Deutsche Welle

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!