Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Δημοσίευμα BBC: Βράζει η Ελλάδα μετά την τραγωδία στα Τέμπη

Το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη παραμένει στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των διεθνών Mέσων Eνημέρωσης, με το BBC να εστιάζει σήμερα στο πρώτο του θέμα στις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει η τραγωδία στη χώρα μας.

Με τίτλο «Μετά την καταστροφή ξεσπούν οργισμένες διαδηλώσεις», το βρετανικό δημοσίευμα αναφέρει ότι η οργή ξεχειλίζει, γιατί πολλοί βλέπουν ότι πρόκειται για μια τραγωδία που είχε προαναγγελθεί.

Το BBC συνοψίζει τις εξελίξεις αναφέροντας:

  • την ανακοίνωση για τη σύσταση ανεξάρτητης και υπερκομματικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων,
  • την κήρυξη τριήμερου εθνικού πένθους,
  • το γεγονός ότι καταστράφηκαν πλήρως τα τρία πρώτα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας και ότι πολλοί από τους περίπου 350 επιβάτες ήταν νεαρά άτομα,
  • τη δήλωση του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, για «ανθρώπινο λάθος»,
  • τη σύλληψη του 59χρονου σταθμάρχη, ο οποίος κατηγορείται και για ανθρωποκτονία από αμέλεια,
  • τις προειδοποιήσεις των μελών του σιδηροδρομικού συνδικάτου ότι τα συστήματα ασφαλείας δεν λειτουργούσαν σωστά,
  • την κήρυξη απεργίας για σήμερα από τους εργαζόμενους στο μετρό και τον Σιδηρόδρομο, ως αντίδραση στο θανατηφόρο δυστύχημα, καταγγέλλοντας τεράστιες ελλείψεις. «Πλέον ο πόνος έγινε οργή για τις δεκάδες των νεκρών και των τραυματιών συναδέλφων και συμπολιτών μας», σημειώνει, παραθέτοντας τη δήλωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς. Παραθέτει, επίσης, δήλωσή της στο Reuters, ότι ο τρόπος που αντιμετώπισαν οι κυβερνήσεις όλα αυτά τα χρόνια τους ελληνικούς σιδηροδρόμους οδήγησε στο τραγικό αποτέλεσμα,
  • την παραίτηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, λέγοντας ότι αναλαμβάνει «την ευθύνη για τα διαχρονικά λάθη του ελληνικού κράτους και του πολιτικού συστήματος», να φτιάξουν ένα σιδηροδρομικό σύστημα που «δεν ταιριάζει στον 21ο αιώνα»,
  • τη συνέχιση των επιχειρήσεων των διασωστικών συνεργείων και τη διαδικασία ταυτοποίησης των σορών μέσω λήψης DNA, σημειώνοντας μάλιστα ότι η διαδικασία είναι δύσκολη, δεδομένου ότι στα πρώτα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας αναπτύχθηκαν ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες, που έπιασαν ακόμη και τους 1.300 βαθμούς Κελσίου.

Το δημοσίευμα αναφέρεται επίσης στις διαδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν χθες, έξω από τα γραφεία της Hellenic Train στο κέντρο της Αθήνας, αλλά και στη Θεσσαλονίκη και τη Λάρισα. Επιπλέον, σημειώνει την ανησυχία μεταξύ των πολιτών ότι δεν θα αποδοθεί τελικά δικαιοσύνη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!