THEPOWERGAME
Παρά τα υποχρεωτικά lockdown σε ολόκληρη την Ευρώπη, ο κατασκευαστής πολυτελών παλτών της φίρμας στην Ασία δήλωσε ότι οι πωλήσεις κατά τους τρεις πρώτους μήνες του χρόνου, έως τις 27 Μαρτίου, αναμένεται να αυξηθούν μεταξύ 28% και 32%, σε σχέση με το ίδιο διάστημα του προηγούμενου έτους.
Αισιοδοξία αποτυπώνεται και στις μετοχές της Burberry που σημείωσαν άνοδο 9%, στα υψηλότερα επίπεδα από τον Ιανουάριο του 2020, πριν η Covid-19 εξαπλωθεί παγκοσμίως.
Τα κέρδη που καταγράφει το 2021 η Burberry μειώνουν τις πιθανότητες εξαγοράς της.
Η Υψηλή Ραπτική… αποψιλώνεται
Την ευφορία της Burberry δεν φαίνεται να μοιράζεται ο ανταγωνισμός. Τα ευρωπαϊκά brands, όπως η Hermès International και η Kering, αδυνατούν να συγκρατήσουν τις απώλειες.
Η Hermès πασχίζει να ανακτήσει τον κύκλο εργασιών στο 49%, κατά το 2022, «ποντάροντας» στην αγορά ανδρικού ρούχου από τον σχεδιαστή Riccardo Tisci.