Γ.Δ.
1403.83 +0,01%
ACAG
-0,18%
5.42
BOCHGR
+0,46%
4.4
CENER
+0,93%
8.68
CNLCAP
+1,39%
7.3
DIMAND
0,00%
8.2
NOVAL
-0,22%
2.265
OPTIMA
+0,32%
12.7
TITC
+1,30%
39
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,38%
1.43
ΑΒΕ
-1,94%
0.454
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.375
ΑΚΡΙΤ
+0,73%
0.69
ΑΛΜΥ
+5,18%
3.855
ΑΛΦΑ
-0,70%
1.4795
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.38
ΑΡΑΙΓ
-0,97%
9.66
ΑΣΚΟ
+3,40%
2.74
ΑΣΤΑΚ
+0,87%
6.98
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
+5,00%
0.588
ΑΤΤΙΚΑ
+0,90%
2.24
ΒΙΟ
0,00%
5.24
ΒΙΟΚΑ
+2,01%
1.775
ΒΙΟΣΚ
+1,79%
1.425
ΒΙΟΤ
-4,76%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+4,76%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+0,78%
1.295
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,43%
18.58
ΔΑΑ
+1,34%
8.15
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
-1,19%
11.58
ΔΟΜΙΚ
+2,50%
2.87
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,01%
0.287
ΕΒΡΟΦ
+0,73%
1.385
ΕΕΕ
-0,35%
34.2
ΕΚΤΕΡ
+0,80%
1.512
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,25%
1.98
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,79%
1.778
ΕΛΠΕ
+0,30%
6.75
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2
ΕΛΤΟΝ
+1,75%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.838
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,45%
1.105
ΕΤΕ
+0,06%
6.81
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.12
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.81
ΕΥΡΩΒ
-1,28%
2.01
ΕΧΑΕ
+0,68%
4.425
ΙΑΤΡ
+1,66%
1.535
ΙΚΤΙΝ
-2,49%
0.294
ΙΛΥΔΑ
+0,53%
1.91
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.83
ΙΝΛΙΦ
+0,69%
4.35
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.92
ΙΝΤΕΚ
+1,21%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
+2,46%
1
ΙΝΤΚΑ
+0,19%
2.675
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-1,24%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.48
ΚΟΡΔΕ
+0,24%
0.415
ΚΟΥΑΛ
-2,42%
1.05
ΚΟΥΕΣ
+0,36%
5.54
ΚΡΙ
+0,35%
14.35
ΚΤΗΛΑ
+2,35%
1.74
ΚΥΡΙΟ
-2,60%
0.9
ΛΑΒΙ
-0,14%
0.714
ΛΑΜΔΑ
-1,81%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
-25,29%
0.254
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,11%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
-2,40%
2.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+0,33%
3.045
ΜΙΝ
+1,00%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,51%
19.63
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.66
ΜΟΤΟ
+2,18%
2.58
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,16%
24.88
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
+0,95%
2.13
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,51%
31.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+4,52%
0.878
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,93%
21.6
ΟΛΠ
+1,79%
31.3
ΟΛΥΜΠ
+0,87%
2.32
ΟΠΑΠ
-0,82%
15.66
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,38%
0.79
ΟΤΕ
+0,60%
15.03
ΟΤΟΕΛ
+0,77%
10.44
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
-0,23%
3.492
ΠΕΡΦ
-0,38%
5.31
ΠΕΤΡΟ
+0,76%
7.96
ΠΛΑΘ
+1,93%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.7
ΠΡΔ
+4,29%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,20%
5.06
ΡΕΒΟΙΛ
+1,95%
1.57
ΣΑΡ
+0,19%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.328
ΣΙΔΜΑ
+1,32%
1.54
ΣΠΕΙΣ
+2,86%
5.76
ΣΠΙ
0,00%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,30%
19.86
ΤΖΚΑ
-0,69%
1.43
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,61%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,61%
8.25
ΦΡΙΓΟ
+0,98%
0.206
ΦΡΛΚ
-0,28%
3.575
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Πετρέλαιο: Πώς η Ρωσία ευνοεί την Ινδία

Η Ρωσία θα συνεχίσει να πουλάει όσο περισσότερο πετρέλαιο μπορεί στην Ινδία παρά την ανάκαμψη της κινεζικής ζήτησης, σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων εμπορευμάτων Kpler, ανέφερε το Bloomberg.

Η Ινδία δεν αγόρασε σχεδόν κανένα ρωσικό πετρέλαιο πριν από ένα χρόνο, αλλά έχει γίνει μια κρίσιμη αγορά μετά την επιβολή κυρώσεων από τις ΗΠΑ και την Ευρωπαϊκή Ένωση στη Μόσχα. Η ασιατική χώρα εισήγαγε περίπου 1,85 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα από τη Ρωσία τον Φεβρουάριο, κοντά στο δυνητικό μέγιστο όριο των περίπου 2 εκατομμυρίων βαρελιών την ημέρα, δήλωσε ο Viktor Katona, επικεφαλής αναλυτής αργού.

Ενώ η Κίνα θα μπορούσε να «αγοράσει κυριολεκτικά το σύνολο των ρωσικών εξαγωγών πετρελαίου» καθώς εγκαταλείπει τις πολιτικές Covid-zero, η Ρωσία θα θέλει να διατηρήσει την ινδική αγορά επειδή είναι πιο προσοδοφόρα και δίνει στους πωλητές αργού της τον μεγαλύτερο έλεγχο, είπε ο Katona.

Τον περασμένο μήνα, η Ρωσία εξήγαγε 2,3 εκατομμύρια βαρέλια αργού την ημέρα στην Κίνα, σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας. Η ζήτηση πετρελαίου του ασιατικού γίγαντα αναμένεται να αυξηθεί κατά περίπου 900.000 βαρέλια την ημέρα φέτος μετά τη λήξη των ταξιδιωτικών περιορισμών που επιβλήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, εκτιμά η IEA.

Τα κινεζικά διυλιστήρια μπορεί να θέλουν να αγοράσουν περισσότερο ρωσικό αργό πετρέλαιο φέτος, αλλά έχουν επίσης τη δυνατότητα να κάνουν τα δικά τους ναυτιλία. Αυτό θα στερούσε από τη Μόσχα εισόδημα από τον «παράλληλο γκρίζο στόλο» δεξαμενόπλοιων που έχει δημιουργήσει να παραδίδει αργό στην Ινδία, είπε ο Katona.

Το ταξίδι στην Ινδία είναι επίσης πιο σύντομο. Ένα δεξαμενόπλοιο ξοδεύει 35 ημέρες κατά μέσο όρο για να φτάσει στην Ινδία από τα δυτικά λιμάνια της Ρωσίας, σε σύγκριση με 40 έως 45 ημέρες στην Κίνα, είπε ο Katona.

Ο μεγαλύτερος παραγωγός της Ρωσίας Rosneft PJSC έχει επίσης μερίδιο 49,13% στη Nayara Energy Ltd., η οποία κατέχει το διυλιστήριο Vadinar, τη δεύτερη μεγαλύτερη εγκατάσταση στην Ινδία, και συναφείς ναυτιλιακές εγκαταστάσεις. Το εργοστάσιο Vadinar έχει ήδη πάρει σχεδόν όλη την ακατέργαστη πρώτη ύλη του από τη Ρωσία αυτόν τον μήνα, είπε ο Katona.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!