Γ.Δ.
1463.82 -0,20%
ACAG
+0,69%
5.84
CENER
+0,21%
9.62
CNLCAP
-0,70%
7.05
DIMAND
+0,22%
9
NOVAL
-0,18%
2.765
OPTIMA
-0,97%
12.2
TITC
-0,79%
31.55
ΑΑΑΚ
0,00%
5.35
ΑΒΑΞ
-0,42%
1.428
ΑΒΕ
0,00%
0.476
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.23
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+2,20%
3.02
ΑΛΦΑ
-0,24%
1.681
ΑΝΔΡΟ
+1,54%
6.6
ΑΡΑΙΓ
-0,95%
11.44
ΑΣΚΟ
+0,71%
2.82
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+2,73%
9.02
ΑΤΤΙΚΑ
-0,38%
2.62
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,85%
5.92
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.36
ΒΙΟΣΚ
+1,80%
1.415
ΒΙΟΤ
-10,00%
0.216
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-0,61%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,23%
17.64
ΔΑΑ
-0,38%
7.79
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,26%
11.5
ΔΟΜΙΚ
-1,97%
3.725
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,63%
1.61
ΕΕΕ
+0,48%
33.3
ΕΚΤΕΡ
-1,78%
2.21
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,89%
2.23
ΕΛΛ
0,00%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,27%
7.4
ΕΛΣΤΡ
-1,74%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+2,12%
1.738
ΕΛΧΑ
-0,43%
1.832
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
-0,17%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,17%
1.295
ΕΤΕ
+0,98%
8.432
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.34
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.76
ΕΥΡΩΒ
-5,53%
2.05
ΕΧΑΕ
-0,43%
4.68
ΙΑΤΡ
0,00%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-0,25%
0.405
ΙΛΥΔΑ
-0,83%
1.8
ΙΝΚΑΤ
-0,70%
4.965
ΙΝΛΙΦ
+0,39%
5.12
ΙΝΛΟΤ
+0,16%
1.25
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.91
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-1,04%
3.34
ΚΑΡΕΛ
-0,60%
334
ΚΕΚΡ
+3,72%
1.535
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,33%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-0,60%
0.494
ΚΟΥΑΛ
+0,67%
1.194
ΚΟΥΕΣ
+0,57%
5.34
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
-1,01%
0.879
ΛΑΜΔΑ
-1,09%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-0,74%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
-0,74%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+1,52%
3.675
ΜΙΝ
0,00%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,43%
23.14
ΜΟΝΤΑ
-0,27%
3.69
ΜΟΤΟ
-0,54%
2.74
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,72%
24.8
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,56%
36.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
+3,22%
0.962
ΞΥΛΚ
+0,71%
0.285
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21
ΟΛΠ
-0,36%
27.5
ΟΛΥΜΠ
-1,17%
2.54
ΟΠΑΠ
-0,56%
15.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.896
ΟΤΕ
+3,44%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,51%
11.72
ΠΑΙΡ
+0,46%
1.085
ΠΑΠ
+1,28%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,24%
3.801
ΠΕΤΡΟ
-1,14%
8.7
ΠΛΑΘ
-2,10%
4.2
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
+1,51%
2.02
ΣΑΡ
-0,73%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.685
ΣΠΕΙΣ
-3,47%
6.68
ΣΠΙ
+0,30%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.24
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.626
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+7,62%
0.226
ΦΡΛΚ
-1,85%
3.985
ΧΑΙΔΕ
-8,27%
0.61

Πετρέλαιο: Πώς η Ρωσία ευνοεί την Ινδία

Η Ρωσία θα συνεχίσει να πουλάει όσο περισσότερο πετρέλαιο μπορεί στην Ινδία παρά την ανάκαμψη της κινεζικής ζήτησης, σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων εμπορευμάτων Kpler, ανέφερε το Bloomberg.

Η Ινδία δεν αγόρασε σχεδόν κανένα ρωσικό πετρέλαιο πριν από ένα χρόνο, αλλά έχει γίνει μια κρίσιμη αγορά μετά την επιβολή κυρώσεων από τις ΗΠΑ και την Ευρωπαϊκή Ένωση στη Μόσχα. Η ασιατική χώρα εισήγαγε περίπου 1,85 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα από τη Ρωσία τον Φεβρουάριο, κοντά στο δυνητικό μέγιστο όριο των περίπου 2 εκατομμυρίων βαρελιών την ημέρα, δήλωσε ο Viktor Katona, επικεφαλής αναλυτής αργού.

Ενώ η Κίνα θα μπορούσε να «αγοράσει κυριολεκτικά το σύνολο των ρωσικών εξαγωγών πετρελαίου» καθώς εγκαταλείπει τις πολιτικές Covid-zero, η Ρωσία θα θέλει να διατηρήσει την ινδική αγορά επειδή είναι πιο προσοδοφόρα και δίνει στους πωλητές αργού της τον μεγαλύτερο έλεγχο, είπε ο Katona.

Τον περασμένο μήνα, η Ρωσία εξήγαγε 2,3 εκατομμύρια βαρέλια αργού την ημέρα στην Κίνα, σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας. Η ζήτηση πετρελαίου του ασιατικού γίγαντα αναμένεται να αυξηθεί κατά περίπου 900.000 βαρέλια την ημέρα φέτος μετά τη λήξη των ταξιδιωτικών περιορισμών που επιβλήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, εκτιμά η IEA.

Τα κινεζικά διυλιστήρια μπορεί να θέλουν να αγοράσουν περισσότερο ρωσικό αργό πετρέλαιο φέτος, αλλά έχουν επίσης τη δυνατότητα να κάνουν τα δικά τους ναυτιλία. Αυτό θα στερούσε από τη Μόσχα εισόδημα από τον «παράλληλο γκρίζο στόλο» δεξαμενόπλοιων που έχει δημιουργήσει να παραδίδει αργό στην Ινδία, είπε ο Katona.

Το ταξίδι στην Ινδία είναι επίσης πιο σύντομο. Ένα δεξαμενόπλοιο ξοδεύει 35 ημέρες κατά μέσο όρο για να φτάσει στην Ινδία από τα δυτικά λιμάνια της Ρωσίας, σε σύγκριση με 40 έως 45 ημέρες στην Κίνα, είπε ο Katona.

Ο μεγαλύτερος παραγωγός της Ρωσίας Rosneft PJSC έχει επίσης μερίδιο 49,13% στη Nayara Energy Ltd., η οποία κατέχει το διυλιστήριο Vadinar, τη δεύτερη μεγαλύτερη εγκατάσταση στην Ινδία, και συναφείς ναυτιλιακές εγκαταστάσεις. Το εργοστάσιο Vadinar έχει ήδη πάρει σχεδόν όλη την ακατέργαστη πρώτη ύλη του από τη Ρωσία αυτόν τον μήνα, είπε ο Katona.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!