THEPOWERGAME
Οι μεγάλες εταιρείες τροφίμων όπως η Kraft Heinz Co και Conagra Brands Inc, περιορίζουν σειρές προϊόντων, με σκοπό να καταπολεμήσουν το υψηλό κόστος και την πτώση της καταναλωτικής ζήτησης, δήλωσαν αυτή την εβδομάδα στελέχη τους.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το Reuters, πολλές εταιρείες άρχισαν να μειώνουν τις προσφορές τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενώ ταυτόχρονα απέσυραν τμηματικά τα λιγότερο δημοφιλή προϊόντα. Αυτή η τακτική η οποία έρχεται και πάλι στο προσκήνιο τους βοηθά όπως αναφέρουν να επικεντρωθούν σε προϊόντα τα οποία μπορούν να αυξήσουν ευκολότερα τα κέρδη τους, εν μέσω ενός παρατεταμένου πληθωρισμού στα είδη διατροφής. Στελέχη της Nestle SA και της Unilever Plc δήλωσαν ότι εξοικονόμησαν δισεκατομμύρια χρήματα μετά την απόσυρση προϊόντων με «αργό ρυθμό» πωλήσεων.
Σημειώνεται πως ο διευθύνων σύμβουλος της Mondelez International Inc, Dirk Van de Put, δήλωσε στους αναλυτές της Wall Street ότι ο κατασκευαστής Oreo έχει σαφείς κανόνες για την αντικατάσταση των παλαιών προϊόντων με νέα «ένα μπαίνει μέσα (σ.σ στην αγορά), ένα βγαίνει έξω». Ο Martin Renaud, κορυφαίο στέλεχος μάρκετινγκ της Mondelez, δήλωσε στο Reuters ότι η εταιρεία έχει «πάρα πολλές γεύσεις σοκολάτας». «Έχουμε μερικές φορές την τάση να λανσάρουμε πολλά προϊόντα επειδή είναι συναρπαστικά, αλλά πρέπει πλέον να είμαστε πιο αυστηροί», δήλωσε ο Renaud.
Η Nestle δήλωσε ότι η περικοπή προϊόντων εξοικονόμησε 1 δισεκατομμύριο ελβετικά φράγκα (1,06 δισεκατομμύρια δολάρια) πέρυσι, ενώ η Unilever δήλωσε ότι η πρακτική αυτή εξοικονόμησε 2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Την ίδια ώρα, και οι έμποροι λιανικής πώλησης απαιτούν νέα προϊόντα ταχείας πώλησης για να ενισχύσουν τις δικές τους πωλήσεις. Τα προϊόντα που είναι πιο πιθανό να αποσυρθούν είναι εκείνα με περιορισμένη δημοτικότητα.