THEPOWERGAME
Ο ιταλικός οίκος μόδας Prada αναμένει ότι τα έσοδα θα αυξηθούν στα 2,9-3,1 δις ευρώ μέσα στο 2021, μετά από πτώση στα 2,42 δις ευρώ το 2020, δήλωσε ο CEO, Πατρίτσιο Μπερτέλλι στο πρακτορείο Reuters.
Η πτώση των εσόδων το προηγούμενο έτος, οφειλόταν κατά κύριο λόγο στην πανδημία της COVID-19 και στα συνεχόμενα lockdown που έπλητταν και συνεχίζουν να πλήττουν τον πλανήτη.
Το 2019, τα έσοδα ανήλθαν συνολικά σε 3,23 δισ. ευρώ (3,86 δισ. δολάρια), έτσι το πιο luxury brand της Ιταλίας θα μπορούσε να προσεγγίσει τα προ-πανδημικά επίπεδα ήδη από το τρέχον έτος.
«Προφανώς, η φετινή επίδοση θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την εξέλιξη της επιδημίας COVID-19 και τους σχετικούς περιορισμούς» ανέφερε ο Μπερτέλι από το γραφείο του στην Τοσκάνη.
Υπάρχει ανάγκη να ταξιδέψει ξανά ο κόσμος
«Το εύρος γι’ αυτό το έτος θα κυμανθεί μεταξύ 2,9 και 3,1 δις σε έσοδα», ανέφερε και συνέχισε: «Μια άλλη βασική πτυχή, είναι να κατανοήσουμε πότε θα αρχίσουν οι άνθρωποι να ταξιδεύουν ξανά. Αυτό θα είναι ο μεγάλος παράγοντας ανάκαμψης. Είναι αλήθεια ότι η τοπική κατανάλωση στην Κίνα πηγαίνει πολύ καλά, αλλά υπάρχει επίσης ανάγκη να ταξιδέψει ξανά ο κόσμος. Εάν τα ταξίδια ξεκινήσουν ξανά, σίγουρα θα δούμε και βελτίωση στις πωλήσεις».
Οι πωλήσεις και τα κέρδη της Prada άρχισαν να αυξάνονται στα τέλη του περασμένου έτους, εν μέρει λόγω των υψηλών επιδόσεων στην Κίνα και αλλού στην Ασία, μια θετική εξέλιξη που συνεχίστηκε και στο 2021.
Η Prada δεν πουλάει, μόνο αγοράζει
Ο Μπερτέλι επανέλαβε ότι δεν σκοπεύει να πωλήσει μικρότερες μάρκες του ομίλου, ωστόσο θα μπορούσε να είναι ο «αγοραστής».
«Αυτή τη στιγμή επικεντρωνόμαστε στη δική μας ανάπτυξη, πιστεύουμε ότι υπάρχει μεγάλο περιθώριο για ανάπτυξη και δεν θέλουμε να αναλώσουμε την ενέργειά μας σε κινήσεις που δεν είναι πράγματι μεγάλες ευκαιρίες. Ωστόσο είμαστε ανοικτοί σε πιθανή αγορά, εάν βρούμε μια καλή ευκαιρία, δηλαδή μια μεγάλου ή ακόμα και μεσαίου βεληνεκούς μάρκα, αλλά με μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης».
Η οικογένεια Bertelli-Prada, δεν σκέφτηκε ποτέ να πουλήσει.
«Αυτό είναι αδύνατο ακόμα και σε βάθος χρόνου. Η ακεραιότητα του ομίλου δεν αμφισβητείται», δήλωσε ο Μπερτέλι, ο οποίος έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι η επιχείρηση θα περάσει τελικά στο γιο του Λορέντζο.
Με τη σύζυγό του Μιούτσια Πράντα, η οποία ανέλαβε ως δημιουργική διευθύντρια, ο Μπερτέλι μετέτρεψε το ιστορικό brand δερμάτινων ειδών, σε μια μοντέρνα μάρκα στα τέλη της δεκαετίας του 1970.
Ακολούθησε μεγάλη διεθνής ανάπτυξη κατά τη δεκαετία του 1990 και το 2011 καταχωρήθηκε στο Χονγκ Κονγκ.