THEPOWERGAME
Η Pandora σχεδιάζει να επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της με διαμάντια που κατασκευάζονται στο εργαστήριο, αφού οι πελάτες αγκάλιασαν την ιδέα, επισημαίνοντας ωστόσο ότι θέλουν περισσότερες επιλογές.
Η Pandora, ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές κοσμημάτων στον κόσμο, κυκλοφόρησε τη συλλογή με εργαστηριακά διαμάντια τον Αύγουστο σε 269 καταστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά καθώς και στο διαδίκτυο, μετά από μια μικρότερη πιλοτική κυκλοφορία στη Βρετανία το 2021.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Alexander Lacik είπε στο πρακτορείο Reuters ότι ο όμιλος προσφέρει επί του παρόντος συνολικά περίπου 1.200 σχέδια, εκ των οποίων μόλις 37 είναι προϊόντα διαμαντιών που έχουν δημιουργηθεί στο εργαστήριο.
«Έτσι, το επόμενο βήμα από εδώ θα είναι η παροχή περισσότερων επιλογών», είπε σε συνέντευξή του, επισημαίνοντας πως στόχος είναι, με την πάροδο του χρόνου, να δεκαπλασιαστεί το εύρος.
Ο Lacik είπε ότι η παγκόσμια αγορά κοσμημάτων αποτιμάται περίπου στα 250 δισ. δολάρια, εκ των οποίων τα διαμάντια αντιπροσωπεύουν περίπου 90 δισεκατομμύρια.
«Πολλοί από τους πελάτες που έρχονται στην Pandora σήμερα, δεν εντάσσονται σε αυτά τα 90 δισ. δολάρια, επειδή απλά δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά ένα φυσικό διαμάντι», είπε.
«Το πραγματικό κέρδος εδώ είναι το να επεκτείνουμε, στην πραγματικότητα, την αγορά διαμαντιών».
Η Pandora ανέφερε την Τετάρτη αυξημένες πωλήσεις του 2022 κατά 7%, αλλά έδωσε μία πρόβλεψη ±3% για το 2023, εν μέσω αβεβαιότητας για την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη, όπως και για τον αντίκτυπό της στην καταναλωτική ζήτηση.
Οι μετοχές της εταιρείας έχουν σημειώσει άνοδο 34% μέχρι στιγμής φέτος.