THEPOWERGAME
Από τα ξημερώματα της Δευτέρας η Μπιγιόνσε στέκεται μόνη στην κορυφή των μουσικών βραβείων Γκράμι. Με 32 βραβεία να κοσμούν τη συλλογή της, είναι η καλλιτέχνιδα με τις πιο πολλές διακρίσεις στην ιστορία του θεσμού αφήνοντας πίσω της κατά ένα βραβείο τον Ούγγρο συνθέτη κλασικής μουσικής, Τζορτζ Σόλτι που άφησε την τελευταία του πνοή στα 84 του χρόνια τον Σεπτέμβριο του 1997.
Η αμερικανίδα σταρ τιμήθηκε με τέσσερα Γκράμι για το τελευταίο της άλμπουμ «Renaissance» και τα τραγούδια «Break my soul» και «Cuff it», αλλά το σπουδαιότερο Γκράμι δεν το έχει πάρει ποτέ, ούτε τη Δευτέρα που έσπασε μοναδικό ρεκόρ. Μιλάμε φυσικά για το Γκράμι καλύτερου άλμπουμ που αυτή τη φορά το πήρε ο Χάρι Στάιλς με το δίσκο του «Harry’s House». Κάποιοι θεωρούσαν πριν την τελετή ότι ήταν αρκετό για την Μπιγιόνσε που θα έσπαγε το ρεκόρ του καλλιτέχνη με τα περισσότερα Γκράμι. Άλλοι έλεγαν ότι αν έχανε το μεγαλύτερο βραβείο της βραδιάς, τα ίδια τα Γκράμι θα έβγαιναν χαμένα φέτος και όχι η αμερικανίδα τραγουδίστρια. Τελικά επικράτησε η πρώτη άποψη κι έτσι, ο Χάρι Στάιλς έγινε ο τέταρτος καλλιτέχνης που η Μπιγιόνσε σκοντάφτει πάνω του στη διεκδίκηση του κορυφαίου Γκράμι. Παλαιότερα, το μεγάλο βραβείο το έχει χάσει από την Τέιλορ Σουίφτ, τον Beck και την Adele η οποία στην απονομή του 2017 δεν μπορούσε να πιστέψει ότι το Γκράμι καλύτερου άλμπουμ κατέληξε σε εκείνη και όχι στη Μπιγιόνσε. «Μα τι άλλο πρέπει να κάνει για να πάρει το Γκράμι καλύτερου δίσκου;», αναρωτιόταν η βρετανίδα τραγουδίστρια μετά την απονομή.
Ο ιδανικός υποψήφιος
«Μήπως φταίει το γεγονός ότι τα Γκράμι εδώ και χρόνια αδυνατούν να παρακολουθήσουν την άνοδο και την εξέλιξη της μαύρης μουσικής στην Αμερική και αλλού;», αναρωτιέται ο ξένος Τύπος. Άλλοι δίνουν μια πιο απλή εξήγηση στην ήττα της Μπιγιόνσε και εντοπίζουν το λόγο στο γεγονός ότι ο φετινός νικητής, Χάρι Στάιλς είναι ο ιδανικός υποψήφιος για τα μέλη της Ακαδημίας. Η μουσική στο άλμπουμ του «Harry’s House» είναι όσο παλιομοδίτικη ποπ χρειάζεται για να την απολαμβάνουν λευκοί άνδρες μέσης ηλικίας, ενώ στα μίντια προωθήθηκε ως «ο πιο προσωπικός δίσκος του Χάρι Στάιλς ο οποίος γράφτηκε υπό την επιρροή της πανδημίας και των προσωπικών του ζητημάτων που αφορούν στην ψυχική του υγεία».
Η αλήθεια όμως είναι βέβαια ότι ήταν αδύνατο να μην πέσεις πάνω στον Χάρι Στάιλς πέρυσι, τόσο στο ραδιόφωνο όσο και στη μεγάλη οθόνη. Στα δε social media, ήταν εντελώς απίθανο. Το «As it was» από τον περσινό Μάρτιο και μετά, το μάθαμε απέξω λέξη προς λέξη από την διαρκή επανάληψη, ενώ εκείνος ταξίδεψε τραγουδώντας σε Ευρώπη και Αμερική για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις του άλμπουμ του. Το Rolling Stone τον έκανε εξώφυλλο με τη λεζάντα «ο πιο επιθυμητός άνδρας στον κόσμο», ενώ στις ΗΠΑ ακόμα θυμούνται τα συναυλιακά σερί που έκανε σε Νέα Υόρκη, Λος Αντζελες, Όστιν και Σικάγο.
Παράλληλα, πρωταγωνίστησε στο «Μην ανησυχείς αγάπη μου» της Ολίβια Γουάιλντ το οποίο έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ της Βενετίας τον Σεπτέμβριο και απασχόλησε εκτενώς τον Τύπο. Όχι τόσο ως καλλιτεχνικό αποτέλεσμα αλλά γιατί στα παρασκήνια η Ολίβια Γουάιλντ, ο σύντροφός της, Χάρι Στάιλς και η πρωταγωνίστρια Φλόρενς Πιου δεν ήθελαν να βρίσκονται στον ίδιο χώρο ούτε ως αστείο.
Η Μπιγιόνσε αργά ή γρήγορα θα την πάρει την αναγνώριση που επιθυμεί. Αρκεί να μην βρεθεί ξανά στο δρόμο της λευκός τραγουδιστής με φωτογένεια για τα εξώφυλλα όλου του κόσμου.