THEPOWERGAME
Σε μικρή αύξηση του ρυθμού πωλήσεων κατά 1% – σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι- χάρη στις online και τις πωλήσεις στην Κίνα σημείωσε η Adidas το δ’ τρίμηνο του 2020, η οποία είδε τα κέρδη της να πέφτουν όλο το έτος κατά 78%.
Συνολικά η βαυαρική εταιρεία ανέφερε πως τα καθαρά κέρδη της μειώθηκαν σε 432 εκατ. ευρώ σε σχέση με 1,97 δισ. ευρώ το 2019. Οι πωλήσεις της έπεσαν κατά 16% σε 19,8 δισ. ευρώ.
Η εταιρεία που παρουσιάζει τη στρατηγική πενταετίας της, αναμένει ανάκαμψη των πωλήσεων το 2021, αν και μέρος των κερδών αναμένεται να απορροφηθούν από το κόστος που θα έχει η προσπάθειά της να διαχειριστεί το brand της Reebok.
Η μετοχή της Adidas αυξήθηκε κατά 3,5%, καθιστώντας την εκ των κερδισμένων στο γερμανικό δείκτη εταιρειών υψηλής κεφαλαιοποίησης (blue-chip).
Όπως ανακοίνωσε η Adidas, έχει ήδη ανοίξει το 95% των καταστημάτων της μετά τα lockdown στη συγκεκριμένη αγορά και αναμένει το 2021 ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων σε εφήβους να αυξηθεί ακόμη και κατά 30% στην Κίνα, την υπόλοιπη Ασία και τη Λατινική Αμερική.
Παρά το γεγονός πως περίπου τα μισά από τα καταστήματά της στην Ευρώπη παρέμειναν κλειστά, οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 43%.
Η ανταγωνίστρια Puma ανέφερε τον περασμένο μήνα πως αναμένει ο αντίκτυπος από τα lockdown να επηρεάσει τα κέρδη της μέχρι και το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Η προβληματική Reebok
Η Adidas πάντως αναμένει ζημία περίπου 250 εκατ. ευρώ στα λειτουργικά κέρδη της από το κόστος που θα έχει η απόσχιση του brand της Reebok, από τη μητρική εταιρεία. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις περίπου το 1/3 του κόστους θα μετακυλιστεί στο 2022, όχι όμως και στο 2023.
Η Adidas ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι σκοπεύει να πουλήσει τη Reebok, δεκαπέντε χρόνια αφού την είχε αγοράσει προκειμένου να ανταγωνιστεί τότε το αντίπαλο δέος της Nike.