THEPOWERGAME
Ετήσια αύξηση 9,2% στα 531,38 δισεκατομμύρια γουάν (72,48 δισεκατομμύρια ευρώ) σημείωσαν οι πωλήσεις αγροτικών προϊόντων μέσω του διαδικτύου στην Κίνα το προηγούμενο έτος, όπως έδειξαν χθες τα στοιχεία του υπουργείου Εμπορίου.
Σύμφωνα με το υπουργείο, το ποσοστό της αύξησης βελτιώθηκε κατά 6,4 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2021.
Η ταχεία ανάπτυξη του αναφερόμενου τομέα μπορεί να αποδοθεί σε μεγάλο βαθμό στην ακμάζουσα ηλεκτρονική αγορά προϊόντων μέσω του διαδικτύου στην Κίνα.
Για το 2022, οι πωλήσεις λιανικής μέσω του διαδικτύου στις αγροτικές περιοχές της Κίνας καταγράφηκαν στα 2,17 τρισεκατομμύρια γουάν με ετήσια αύξηση 3,6%.
Τα επίσημα στοιχεία έδειξαν ότι οι πωλήσεις λιανικής μέσω του διαδικτύου στην Κίνα κατέγραψαν ετήσια αύξηση 4% το 2022 στα 13,79 τρισεκατομμύρια γουάν (1,88 τρισεκατομμύρια ευρώ) ισχυροποιώντας της θέση της χώρας ως της κορυφαίας διαδικτυακής αγοράς λιανικού εμπορίου σε παγκόσμιο επίπεδο.