THEPOWERGAME
Πολλοί είναι αυτοί που θεωρούν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ως μία καθαρά εμπορική γιορτή που εκτοξεύει τους τζίρους των καταστημάτων, αφού είθισται οι ερωτευμένοι να δείχνουν την αγάπη τους με ένα δώρο.
Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι όλο και περισσότερα ζευγάρια απομυθοποιούν τη γιορτή των ερωτευμένων, ο Άγιος Βαλεντίνος θα αποτελέσει για άλλη μία χρονιά μία μπίζνες δισεκατομμυρίων.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικής των ΗΠΑ, είτε πρόκειται για λουλούδια, είτε για σοκολάτες, είτε για ρομαντικά δείπνα, οι Αμερικανοί σχεδιάζουν να ξοδέψουν 25,9 δισεκατομμύρια δολάρια για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου φέτος. Αυτός ο αριθμός είναι αυξημένος από τα 23,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 και σηματοδοτεί το δεύτερο υψηλότερο ποσό δαπανών από τότε που ξεκίνησε η παρακολούθηση του NRF το 2004.
Λίγο περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες λένε ότι σκοπεύουν να γιορτάσουν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, σύμφωνα με την έρευνα όμως, δεν θα ξοδέψουν όλοι χρήματα για να το κάνουν.
Άγιος Βαλεντίνος: Έως 336 δολάρια σχεδιάζουν να ξοδέψουν οι Millennials
Αν τα χρήματα μπορούσαν να αγοράσουν την αγάπη, τότε οι millennials θα είχαν τις πιο επιτυχημένες σχέσεις, αφού αυτή η γενιά (35 έως 44 ετών) σκοπεύει να ξοδέψει κατά μέσο όρο 336 δολάρια για να γιορτάσει την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, το μεγαλύτερο ποσό από κάθε ηλικιακή ομάδα που συμμετείχε στην έρευνα.
Ακολουθούν οι καταναλωτές ηλικίας 25 έως 34 ετών που σχεδιάζουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 238 δολάρια. Και οι δύο ομάδες είναι πολύ πάνω από τον συνολικό μέσο όρο των 193 δολαρίων, μεταξύ των ατόμων που θα ξοδέψουν χρήματα την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Πού προσανατολίζονται οι Αμερικανοί καταναλωτές;
Πολλά έχουν αλλάξει με την πάροδο των χρόνων, αλλά κλασικά δώρα όπως οι σοκολάτες, τα λουλούδια και οι κάρτες ηγούνται της λίστας με τις προτιμήσεις των Αμερικανών καταναλωτών.
Από τους ερωτηθέντες που θα προβούν σε αγορά, η λίστα των προτιμήσεων διαμορφώνεται ως εξής:
Γλυκά: 57%
Ευχετήριες κάρτες: 40%
Λουλούδια: 37%
Βραδινή έξοδος: 32%
Κοσμήματα: 21%
Δωροκάρτες: 20%
Ρούχα: 19%