Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Έρευνα: Αυξάνεται παγκοσμίως η κατανάλωση σνακ

Τον διευρυμένο ρόλο των σνακ στη ζωή των καταναλωτών, τα οποία αντικαθιστούν όλο και περισσότερο τα παραδοσιακά γεύματα, αναδεικνύει παγκόσμια μελέτη «State of Snacking» η οποία πραγματοποιήθηκε από την Mondelēz International, σε συνεργασία με το The Harris Poll. Η έρευνα αναλύει τις στάσεις και τις συμπεριφορές αναφορικά με τα σνακ μεταξύ χιλιάδων καταναλωτών που ερωτήθηκαν σε 12 χώρες για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Από τα ευρήματα προκύπτει ότι 71% των καταναλωτών καταναλώνουν σνακ τουλάχιστον, δύο φορές την ημέρα, 78% των καταναλωτών αναφέρει ότι αφιερώνουν χρόνο για να γευτούν απολαυστικά σνακ, με το 61% των καταναλωτών να λένε ότι χρειάζονται χρόνο για να χωρίσουν τα σνακ σε μερίδες πριν τα φάνε. Οι καταναλωτές αντικαθιστούν με αυξανόμενο ρυθμό τα γεύματα με σνακ, με το 55% να αναφέρει μεγαλύτερη πιθανότητα να φάει ένα σνακ και στις τρεις τυπικές ώρες γευμάτων.

Την ίδια ώρα, η μείωση των απορριμμάτων είναι κορυφαία προτεραιότητα, με επτά στους 10 καταναλωτές να δηλώνουν ότι δίνουν προτεραιότητα στα σνακ που έχουν λιγότερη συσκευασία και 72% των καταναλωτών να δηλώνουν ότι συνήθως την ανακυκλώνουν.

Η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές αναζητούν σνακ για να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες στη ζωή τους. Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών δήλωσαν ότι καταναλώνουν τακτικά σνακ για να ανταμείψουν τον εαυτό τους (78%) και για μια αίσθηση άνεσης (77%), συμπεριλαμβανομένης της συντριπτικής πλειοψηφίας των millennials (85% και για τους δύο λόγους). Επίσης, ποσοστό 67% θα αγόραζε λιγότερες από τις αγαπημένες του μάρκες σνακ παρά εναλλακτικές, ανεξάρτητα από το κόστος.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές καταβάλλουν προσπάθεια να είναι προσεκτικοί όταν καταναλώνουν σνακ, με το 78% να αναφέρει ότι χρειάζονται χρόνο για να γευτούν απολαυστικά σνακ. Πολλοί προσαρμόζονται επίσης σε μεγέθη μερίδων, λέγοντας ότι χρειάζονται χρόνο για να χωρίσουν τα σνακ σε μερίδες πριν τα καταναλώσουν (61%) και ελέγχουν τις διατροφικές ετικέτες στα σνακ πριν τα αγοράσουν (68%). Εν τω μεταξύ, λιγότεροι από τους μισούς (46%) λένε ότι αισθάνονται ένοχοι όταν καταναλώνουν ένα απολαυστικό σνακ ή λιχουδιά.

Η κατανάλωση σνακ προσφέρει, σύμφωνα με την έρευνα, μια σημαντική ευκαιρία σύνδεσης μεταξύ των ανθρώπων, με επτά στους 10 καταναλωτές να επιβεβαιώνουν ότι «το να μοιράζομαι σνακ με άλλους είναι η γλώσσα της αγάπης μου». Αυτή η τάση τού να μαζεύονται τακτικά με τα αγαπημένα τους πρόσωπα για να απολαύσουν σνακ είναι ιδιαίτερα έντονη μεταξύ των νοικοκυριών στην Ινδία και το Μεξικό.

Οι καταναλωτές εστιάζουν στον τρόπο με τον οποίο οι επιλογές σνακ που κάνουν επηρεάζουν το περιβάλλον και αναγνωρίζουν ότι, τόσο οι εταιρείες, όσο και οι καταναλωτές διαδραματίζουν βασικό ρόλο στο βιώσιμο σνακ. Συγκεκριμένα, 63% των καταναλωτών συμφωνεί ότι τα σνακ με υψηλότερο περιβαλλοντικό αντίκτυπο θα πρέπει να κοστίζουν περισσότερο, ειδικά η γενιά των millennials (70%) και Gen Z (69%). Ποσοστό 64% είναι πρόθυμο να πληρώσει παραπάνω για σνακ που είναι καλύτερα για το περιβάλλον και 65% θα πλήρωνε περισσότερα για σνακ που περιέχουν συστατικά, η συλλογή των οποίων έχει γίνει με ηθικό τρόπο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!