THEPOWERGAME
Το Netflix έχει ξεκινήσει μια δυναμική εκστρατεία για να αυξήσει σημαντικά τους συνδρομητές του, καθώς έχει θέσει ως κύριο στόχο να παραμείνει κυρίαρχο στις streaming πλατφόρμες.
Ήδη, μάλιστα βάζει τέλος στο χρόνιο πρόβλημα των χρηστών που μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασης, για να κρατήσει σταθερή την ροή εσόδων του. Ακόμη, σχεδιάζει να καθιερώσει φθηνότερη συνδρομή που επιτρέπει και την προβολή διαφημιστικού περιεχομένου, κάτι που η εταιρεία αρνούνταν να κάνει επί χρόνια.
Επιπλέον, η αμερικανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι πρόσθεσε 7,66 εκατομμύρια νέους συνδρομητές κατά το δ’ τρίμηνο του 2022, ξεπερνώντας την δική της πρόβλεψη κατά τρία εκατομμύρια συνδρομητές.
Το Netflix «μέτρησε» κατά το δ’ τρίμηνο του 2022 συνολικά 230,75 εκατομμύρια χρήστες της υπηρεσίας έναντι 223,09 εκατομμυρίων το γ’ τρίμηνο του περασμένου έτους. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το α’ εξάμηνο του 2022 ήταν το δυσκολότερο στην ιστορία της εταιρείας.
Οι διοικητικές αλλαγές
Παράλληλα με τις επιδόσεις του τριμήνου η εταιρεία ανακοίνωσε και διοικητικές ανακατατάξεις. Ο επί 25 χρόνια συνδιευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της εταιρείας, Ριντ Χέιστινγκς, αποχώρησε από τη θέση του που πλέον καταλαμβάνει ο Γκρεγκ Πίτερς, μέχρι πρότινος γενικός διευθυντής επιχειρήσεων (COO).
Ο Τεντ Σαράντος, ο οποίος είναι συνδιευθύνων σύμβουλος ήδη από το 2020, παραμένει στη θέση του. Ο Χέιστινγκς ωστόσο θα παραμείνει, τυπικά τουλάχιστον, στα πράγματα της εταιρείας καθώς θα διατηρήσει θέση εκτελεστικού προέδρου.
Ο Σαράντος είναι ουσιαστικά το «δημόσιο πρόσωπο» της εταιρείας ενώ ο Πίτερς θεωρείται ο άνθρωπος που ουσιαστικά «έτρεξε» την ανάπτυξη της πλατφόρμας και του περιεχομένου της.