Γ.Δ.
1480.23 -0,15%
ACAG
+0,51%
5.89
CENER
-0,31%
9.67
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+0,90%
8.97
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
+0,83%
12.2
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-1,09%
1.448
ΑΒΕ
+4,16%
0.476
ΑΔΜΗΕ
+0,67%
2.27
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+0,33%
3.08
ΑΛΦΑ
+0,12%
1.7245
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
-1,60%
11.7
ΑΣΚΟ
+1,79%
2.84
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+1,76%
9.26
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,17%
5.97
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+2,53%
1.42
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.38
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,88%
17.94
ΔΑΑ
-0,98%
7.92
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,74%
11.7
ΔΟΜΙΚ
+7,01%
3.895
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+3,87%
1.61
ΕΕΕ
-0,36%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-0,46%
4.3
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+1,78%
2.29
ΕΛΛ
-0,36%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.085
ΕΛΠΕ
-0,79%
7.56
ΕΛΣΤΡ
-0,44%
2.24
ΕΛΤΟΝ
+0,46%
1.76
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.882
ΕΝΤΕΡ
+1,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,16%
1.31
ΕΤΕ
+0,43%
8.45
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.36
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-0,49%
2.229
ΕΧΑΕ
-0,83%
4.78
ΙΑΤΡ
-0,86%
1.725
ΙΚΤΙΝ
-1,19%
0.414
ΙΛΥΔΑ
+5,78%
1.83
ΙΝΚΑΤ
+0,20%
5
ΙΝΛΙΦ
+0,39%
5.16
ΙΝΛΟΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΕΚ
+0,49%
6.1
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,61%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-0,59%
3.39
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
336
ΚΕΚΡ
-3,32%
1.455
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-1,21%
0.491
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.196
ΚΟΥΕΣ
+1,31%
5.4
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,32%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+3,48%
1.19
ΛΑΒΙ
+0,67%
0.9
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.42
ΛΑΜΨΑ
-1,64%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,73%
1.38
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,07%
3.69
ΜΙΝ
+2,54%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,51%
23.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+0,71%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-1,90%
24.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-0,27%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,22%
0.932
ΞΥΛΚ
+1,81%
0.281
ΞΥΛΠ
-3,76%
0.41
ΟΛΘ
-0,94%
21
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.59
ΟΠΑΠ
+0,12%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.897
ΟΤΕ
-0,07%
14.54
ΟΤΟΕΛ
+0,85%
11.8
ΠΑΙΡ
-0,45%
1.095
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-1,73%
3.92
ΠΕΤΡΟ
+0,23%
8.88
ΠΛΑΘ
+1,65%
4.315
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,39%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
+5,91%
2.06
ΣΑΡ
-0,36%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,16%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.69
ΣΠΕΙΣ
-0,87%
6.84
ΣΠΙ
+2,10%
0.68
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,12%
4.07
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Έρευνα: Απρόσιτες οι δημόσιες υπηρεσίας στη Γαλλία τηλεφωνικά

Έρευνα του γαλλικού περιοδικού «60 millions de consommateurs» (60 εκατομμύρια καταναλωτές) κατέδειξε ότι «πολύ συχνά» οι πολίτες που προσπαθούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με δημόσιες υπηρεσίες στη Γαλλία δεν βγάζουν άκρη, είτε επειδή οι κλήσεις μένουν αναπάντητες είτε επειδή οι πληροφορίες που παίρνουν αποδεικνύονται ανακριβείς.

«Σε ποια ηλικία μπορώ να συνταξιοδοτηθώ;»

«Πώς μπορώ να αποκτήσω κάρτα υγειονομικής περίθαλψης;»

Η απόκτηση πληροφοριών ή η επεξήγηση της προβλεπόμενης διαδικασίας μοιάζει με «στίβο μάχης» για πολίτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο ή δεν έχουν πρόσβαση σε αυτό, σύμφωνα με έρευνα του περιοδικού που άντλησε στοιχεία από τον Συνήγορο του Πολίτη.

Το 15% των Γάλλων δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο από το σπίτι

Παρότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός των δημόσιων υπηρεσιών επιταχύνεται, τα προβλήματα παραμένουν: το 15% των Γάλλων δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο από το σπίτι, ενώ το 28% δεν θεωρεί τον εαυτό του ικανό να διεκπεραιώσει ηλεκτρονικά μια συναλλαγή με το Δημόσιο – ακόμη και αν πρόκειται για νέους ανθρώπους, υπογραμμίζεται στην έρευνα.

Από τις 26 Σεπτεμβρίου έως τις 10 Νοεμβρίου 2022, καταγράφηκαν 1.532 κλήσεις σε δημόσιες υπηρεσίες από πολίτες που ανήκαν σε μία από τις παρακάτω τρεις κατηγορίες: α) κάποιον που δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, β) κάποιον που έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο αλλά δεν γνωρίζει καλά τη γαλλική γλώσσα γ) έναν ηλικιωμένο με πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Οι δημόσιες υπηρεσίες που συνδέονται με την Ασφάλιση Υγείας συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ποσοστό δυσαρέσκειας. Σε 302 τηλεφωνικές κλήσεις που έγιναν, το 72% έμεινε αναπάντητο (τρεις ανεπιτυχείς προσπάθειες, κατόπιν αναμονής τουλάχιστον πέντε λεπτών), το 22% έλαβε «μια αποδεκτή απάντηση» και λιγότερο από το 5% θεώρησε ότι έλαβε «ακριβείς απαντήσεις».

Τα τηλεφωνικά αιτήματα αυξήθηκαν κατά 30% λόγω πανδημίας

Στο Ταμείο Οικογενειακών Επιδομάτων (CAF) το 54% των 408 τηλεφωνικών κλήσεων δεν απαντήθηκε. Από τους τυχερούς που έβγαλαν γραμμή, οι περισσότεροι δεν είχαν την τύχη να λάβουν ικανοποιητικές απαντήσεις: ορισμένες φορές επειδή ένας υπάλληλος τους παρέπεμπε σε ιστοσελίδα. Ορισμένοι υπάλληλοι πρότειναν προγραμματισμό ραντεβού στην υπηρεσία ή ταχυδρομική αποστολή ενός εγγράφου.

Το CAF ανέφερε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι τα τηλεφωνικά αιτήματα αυξήθηκαν σημαντικά λόγω της πανδημίας (+30% μεταξύ 2019-2021) και ξεπέρασαν τα 42 εκατομμύρια το 2022.

Για το Κέντρο Ευρέσεως Εργασίας η εικόνα είναι καλύτερη. Το 84% των κλήσεων απαντήθηκε, έστω και αν οι πληροφορίες που δόθηκαν δεν ήταν πάντα ικανοποιητικές.

Σε ό,τι αφορά τις συντάξεις, το 72% των τηλεφωνικών κλήσεων στον Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης απαντήθηκε. Παραδόξως, όμως, στην πλειοψηφία τους απαντήσεις ακόμη και για την ηλικία συνταξιοδότησης κρίθηκαν ανεπαρκείς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!