THEPOWERGAME
H Tesla ανακοίνωσε αυξημένα κέρδη και έσοδα κατά τη διάρκεια του δ’ τρίμηνου του 2022, με τις μετοχές της να έχουν άνοδο κατά 5%, κάτι μάλιστα που έρχεται ως επακόλουθο των δηλώσεων του Έλον Μασκ, ο οποίος υποστήξε ότι «η εταιρεία είναι έτοιμη να παράγει 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα φέτος», σύμφωνα με το CNBC.
Στο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, η Tesla ανέφερε έσοδα 17,72 δισεκατομμυρίων δολαρίων και προσαρμοσμένα κέρδη 2,52 δολαρίων ανά μετοχή. Τώρα, η Tesla ανακοίνωσε έσοδα 21,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων το τέταρτο τρίμηνο, που αντιπροσωπεύει αύξηση 33%.
Μείωση των τιμών από τα τέλη του 2022
Στα τέλη του 2022 και φέτος, η Tesla μείωσε τις τιμές στα αυτοκίνητά της σε όλο τον κόσμο, αναστατώνοντας τους πελάτες στις ΗΠΑ και στην Κίνα που αγόρασαν πρόσφατα τα νέα Tesla σε υψηλότερες τιμές και προκαλώντας μια άμεση πτώση στις τιμές των μεταχειρισμένων. Ωστόσο, οι μειώσεις των τιμών φαίνεται να έχουν πυροδοτήσει τη ζήτηση.
Μιλώντας σε τηλεφωνική επικοινωνία με μετόχους και αναλυτές την Τετάρτη, ο Διευθύνων Σύμβουλος Έλον Μασκ είπε: «Μέχρι στιγμής τον Ιανουάριο έχουμε δει τις ισχυρότερες παραγγελίες από έτος μέχρι σήμερα από ποτέ στην ιστορία μας. Αυτή τη στιγμή βλέπουμε παραγγελίες σχεδόν διπλάσιου ρυθμού παραγωγής».
Το Twitter το όπλο του Μασκ
Οι μέτοχοι έθεσαν μια ερώτηση σχετικά με το πώς ο Μασκ σχεδιάζει να προστατεύσει το εμπορικό σήμα και τη φήμη της Tesla από τυχόν αντιδράσεις που προκύπτουν από τις πολιτικές του δηλώσεις και αλλά και τη νέα θέση του ως Ceo του Twitter.
Ο Μασκ απάντησε προωθώντας το Twitter ως εξαιρετικό τρόπος σύνδεσης με πελάτες:
«Έχω 127 εκατομμύρια ακόλουθους και ο λογαρισμός συνεχίζει να αναπτύσσεται ραγδαία. Αυτό υποδηλώνει ότι είμαι αρκετά δημοφιλής. Μπορεί να μην είμαι δημοφιλής σε κάποιους ανθρώπους. Αλλά για τη συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων, ο αριθμός των ακολούθων μιλάει από μόνος του».
Ο ίδιος πρόσθεσε το εξής: « Έχω έναν από τους πιο διαδραστικούς λογαριασμούς στο Twitter, ίσως στον κόσμο. Έτσι, το Twitter είναι στην πραγματικότητα ένα απίστευτα ισχυρό εργαλείο για την αύξηση της ζήτησης για την Tesla. Και ενθαρρύνω πραγματικά τις εταιρείες αυτοκινητοβιομηχανίας να κάνουν περισσότερη χρήση του Twitter και να χρησιμοποιούν τους λογαριασμούς τους με τρόπους που είναι ενδιαφέροντες και ενημερωτικοί, διασκεδαστικοί και θα βοηθήσουν στην αύξηση των πωλήσεων, όπως ακριβώς συμβαίνει με την Tesla».