THEPOWERGAME
Η συνέπεια των αεροπορικών εταιρειών μπαίνει και πάλι στο μικροσκόπιο των αναλυτών καθώς αποκαθίσταται σταδιακά η λειτουργία των αερομεταφορών και η συχνότητα των αεροπορικών ταξιδιών μετά την πανδημία. Ένα από τα κύρια ζητούμενα τόσο για τους επιβάτες όσο και για τον ευρύτερο κλάδο των αερομεταφορών είναι αυτό του χρόνου, καθώς διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία των αεροδρομίων, αλλά και την ικανοποίηση των ταξιδιωτών που αποφεύγουν να μπουν σε «περιπέτειες» λόγω καθυστερήσεων και αναβολών πτήσεων.
Στο πλαίσιο αυτό, το Bloomberg δημοσίευσε τη λίστα με τις πιο «συνεπείς» αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο, σύμφωνα με στοιχεία του παρόχου πληροφοριών για αεροπορικές εταιρείες και πτήσεις OAG.
Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η ινδονησιακή Garuda Indonesia, καθώς το 95,63% των πτήσεων της εταιρείας φτάνουν στην ώρα τους. Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι σε σχέση με την προ πανδημίας περίοδο, πέρυσι πραγματοποιήθηκε μόνο το 25% των πτήσεών της.
Την τριάδα συμπληρώνουν οι εταιρείες χαμηλού κόστους Safair και Eurowings, της Νοτίου Αφρικής και της Γερμανίας με αποδόσεις 95,3% και 95,26% αντίστοιχα, στη 2η και 3η θέση. Σημειώνεται, ωστόσο, ότι η Eurowings έχει και τον υψηλότερο αριθμό ακυρώσεων, καθώς ακυρώθηκε το 3,49% των προγραμματισμένων πτήσεών της.
Ειδικότερα, το top-10 των συνεπών αεροπορικών εταιρειών έχει ως εξής:
- Garuda Indonesia – 95,6%
- Safair – 95,3%
- Eurowings – 95,26%
- Thai AirAsia – 92.3%
- Jeju Airlines – 91,8%
- All Nippon Airways – 88,8%
- Japan Airlines – 88,1%
- Copa Airlines – 87,5%
- Iberia – 86,5%
- LATAM Airlines Group – 85%
Σε επίπεδο αεροδρομίων, η Ιαπωνία κυριαρχεί καταλαμβάνοντας 10 από τις 20 κορυφαίες θέσεις. Το διεθνές αεροδρόμιο της Οσάκα εξασφάλισε την πρωτιά, με το 91,45% των πτήσεων να φτάνουν στην ώρα τους.
Στον αντίποδα, στην κορυφή της λίστας δεν περιλαμβάνεται κανένα αεροδρόμιο από την Ευρώπη και τη Βόρειο Αμερική.