Γ.Δ.
1534 -0,36%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+2,19%
9.79
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,12%
8.18
EVR
0,00%
1.495
NOVAL
+0,43%
2.31
OPTIMA
+0,31%
12.98
TITC
+0,22%
44.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,11%
1.882
ΑΒΕ
-0,88%
0.453
ΑΔΜΗΕ
+0,18%
2.745
ΑΚΡΙΤ
-1,29%
0.765
ΑΛΜΥ
+1,11%
4.095
ΑΛΦΑ
-1,41%
1.7425
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+2,72%
10.95
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.28
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,03%
0.77
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.18
ΒΙΟ
+0,53%
5.71
ΒΙΟΚΑ
+1,55%
1.97
ΒΙΟΣΚ
-1,90%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,35%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.52
ΔΑΑ
+0,52%
8.14
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,31%
12.85
ΔΟΜΙΚ
-1,37%
2.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,82%
0.365
ΕΒΡΟΦ
+1,95%
1.83
ΕΕΕ
-0,42%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+0,91%
2.23
ΕΛΛ
+1,41%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,67%
2.25
ΕΛΠΕ
-0,79%
7.49
ΕΛΣΤΡ
+3,30%
2.19
ΕΛΤΟΝ
-0,75%
1.842
ΕΛΧΑ
+0,24%
2.095
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,42%
1.195
ΕΤΕ
-1,46%
8.35
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-1,25%
2.445
ΕΧΑΕ
+1,59%
4.8
ΙΑΤΡ
+3,06%
1.685
ΙΚΤΙΝ
+2,29%
0.358
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,63%
4.78
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
5.96
ΙΝΤΕΤ
-2,60%
1.125
ΙΝΤΚΑ
+1,24%
3.26
ΚΑΡΕΛ
+1,21%
334
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,67%
0.451
ΚΟΥΑΛ
-1,01%
1.368
ΚΟΥΕΣ
-0,97%
6.1
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
-0,13%
0.792
ΛΑΜΔΑ
-0,56%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+0,80%
0.252
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,59%
2.79
ΜΙΝ
-8,74%
0.47
ΜΟΗ
-0,74%
21.34
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-1,01%
25.58
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,76%
34.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
-0,34%
0.289
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-1,05%
28.2
ΟΛΠ
+2,33%
30.8
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.53
ΟΠΑΠ
+0,25%
16.02
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,90%
0.789
ΟΤΕ
-0,60%
14.86
ΟΤΟΕΛ
-0,54%
11.14
ΠΑΙΡ
0,00%
1.04
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-1,17%
4.314
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.45
ΠΕΤΡΟ
-1,18%
8.36
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,94%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.67
ΣΑΡ
+0,55%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,40%
0.353
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,02%
5.82
ΣΠΙ
+0,33%
0.6
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,82%
1.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-0,63%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

DW: Η Lufthansa θα καταθέσει επίσημη πρόταση για την ITA

Η Lufthansa ετοιμάζεται να καταθέσει επίσημη πρόταση για την απόκτηση πακέτου μετοχών της ΙΤΑ Airways, σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης. Στόχος η μεγάλη αγορά της Μεσογείου.

Σύμφωνα με την οικονομική εφημερίδα Il Sole 24 Ore το βήμα αυτό μπορεί να γίνει μέσα στην εβδομάδα ή, το αργότερο, στην αρχή της επόμενης. Το κυβερνητικό διάταγμα για την ιδιωτικοποίηση της ιταλικής αεροπορικής εταιρίας υπογράφηκε στις 2 Ιανουαρίου. Η ΙΤΑ αποτελεί το διάδοχο σχήμα της μόνιμα υπερχρεωμένης Alitalia.

Φαβορί η Lufthansa 

Οι αναλυτές θεωρούν ότι ο γερμανικός αερομεταφορέας είναι το φαβορί, διότι τους τελευταίους δυο μήνες έχουν ήδη ξεκινήσει προκαταρκτικές συνομιλίες και επαφές. Στόχος, σε μια πρώτη φάση, είναι η απόκτηση από μέρους της Lufthansa του 40% των μετοχών, με την καταβολή περίπου 250 εκατομμυρίων ευρώ. Στη συνέχεια το ποσοστό αυτό μπορεί να αυξηθεί και να ξεπεράσει το 50%. Η Il Sole 24 Ore δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να εκφράσει ενδιαφέρον και η αμερικανική εταιρία Delta Αirlines. Σε αυτή την περίπτωση όμως υπάρχει ένας ουσιαστικός περιορισμός: μια εταιρεία που δεν ανήκει σε χώρα μέλος της ΕΕ δεν θα είχε δικαίωμα να αποκτήσει την πλειοψηφία των μετοχών της Ita.

Ζωτικής σημασίας η αγορά της Μεσογείου

Σύμφωνα με τον ιταλικό τύπο, αν η Lufthansa υπογράψει τη συμφωνία αυτή θα καταφέρει να επεκταθεί με ουσιαστικό τρόπο στην περιοχή της Μεσογείου, η οποία θεωρείται βασικής σημασίας. Στο μεταξύ, ελέγχει ήδη τις εταιρείες Swiss, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Air Dolomiti.

H πρόταση της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας θα πρέπει να εξετασθεί και να εγκριθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ita, αλλά και το υπουργείο Οικονομικών της κυβέρνησης Μελόνι. Πριν από την τελική υπογραφή χρειάζεται επίσης και το πράσινο φως της ιταλικής Αρχής Ανταγωνισμού. Τα συνδικάτα από τη μία πλευρά θεωρούν ότι με την συγκεκριμένη κίνηση μπορεί να διασφαλιστεί το οικονομικό μέλλον της εταιρίας, αλλά από την άλλη, σε ένα πρώτο σχόλιό τους, τονίζουν ότι η Ita δεν θα μπορέσει να παίξει αυτόνομο ρόλο στον τομέα των αερομεταφορών. Κάτι που οι περισσότεροι στην Ιταλία είχαν ευχηθεί την περίοδο που δημιουργήθηκε η εταιρεία.

Πηγή: Deutsche Welle

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!