Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

DW: Η Lufthansa θα καταθέσει επίσημη πρόταση για την ITA

Η Lufthansa ετοιμάζεται να καταθέσει επίσημη πρόταση για την απόκτηση πακέτου μετοχών της ΙΤΑ Airways, σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης. Στόχος η μεγάλη αγορά της Μεσογείου.

Σύμφωνα με την οικονομική εφημερίδα Il Sole 24 Ore το βήμα αυτό μπορεί να γίνει μέσα στην εβδομάδα ή, το αργότερο, στην αρχή της επόμενης. Το κυβερνητικό διάταγμα για την ιδιωτικοποίηση της ιταλικής αεροπορικής εταιρίας υπογράφηκε στις 2 Ιανουαρίου. Η ΙΤΑ αποτελεί το διάδοχο σχήμα της μόνιμα υπερχρεωμένης Alitalia.

Φαβορί η Lufthansa 

Οι αναλυτές θεωρούν ότι ο γερμανικός αερομεταφορέας είναι το φαβορί, διότι τους τελευταίους δυο μήνες έχουν ήδη ξεκινήσει προκαταρκτικές συνομιλίες και επαφές. Στόχος, σε μια πρώτη φάση, είναι η απόκτηση από μέρους της Lufthansa του 40% των μετοχών, με την καταβολή περίπου 250 εκατομμυρίων ευρώ. Στη συνέχεια το ποσοστό αυτό μπορεί να αυξηθεί και να ξεπεράσει το 50%. Η Il Sole 24 Ore δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να εκφράσει ενδιαφέρον και η αμερικανική εταιρία Delta Αirlines. Σε αυτή την περίπτωση όμως υπάρχει ένας ουσιαστικός περιορισμός: μια εταιρεία που δεν ανήκει σε χώρα μέλος της ΕΕ δεν θα είχε δικαίωμα να αποκτήσει την πλειοψηφία των μετοχών της Ita.

Ζωτικής σημασίας η αγορά της Μεσογείου

Σύμφωνα με τον ιταλικό τύπο, αν η Lufthansa υπογράψει τη συμφωνία αυτή θα καταφέρει να επεκταθεί με ουσιαστικό τρόπο στην περιοχή της Μεσογείου, η οποία θεωρείται βασικής σημασίας. Στο μεταξύ, ελέγχει ήδη τις εταιρείες Swiss, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Air Dolomiti.

H πρόταση της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας θα πρέπει να εξετασθεί και να εγκριθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ita, αλλά και το υπουργείο Οικονομικών της κυβέρνησης Μελόνι. Πριν από την τελική υπογραφή χρειάζεται επίσης και το πράσινο φως της ιταλικής Αρχής Ανταγωνισμού. Τα συνδικάτα από τη μία πλευρά θεωρούν ότι με την συγκεκριμένη κίνηση μπορεί να διασφαλιστεί το οικονομικό μέλλον της εταιρίας, αλλά από την άλλη, σε ένα πρώτο σχόλιό τους, τονίζουν ότι η Ita δεν θα μπορέσει να παίξει αυτόνομο ρόλο στον τομέα των αερομεταφορών. Κάτι που οι περισσότεροι στην Ιταλία είχαν ευχηθεί την περίοδο που δημιουργήθηκε η εταιρεία.

Πηγή: Deutsche Welle

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!