Γ.Δ.
1480.23 -0,15%
ACAG
+0,51%
5.89
CENER
-0,31%
9.67
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+0,90%
8.97
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
+0,83%
12.2
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-1,09%
1.448
ΑΒΕ
+4,16%
0.476
ΑΔΜΗΕ
+0,67%
2.27
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+0,33%
3.08
ΑΛΦΑ
+0,12%
1.7245
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
-1,60%
11.7
ΑΣΚΟ
+1,79%
2.84
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+1,76%
9.26
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,17%
5.97
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+2,53%
1.42
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.38
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,88%
17.94
ΔΑΑ
-0,98%
7.92
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,74%
11.7
ΔΟΜΙΚ
+7,01%
3.895
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+3,87%
1.61
ΕΕΕ
-0,36%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-0,46%
4.3
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+1,78%
2.29
ΕΛΛ
-0,36%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.085
ΕΛΠΕ
-0,79%
7.56
ΕΛΣΤΡ
-0,44%
2.24
ΕΛΤΟΝ
+0,46%
1.76
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.882
ΕΝΤΕΡ
+1,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,16%
1.31
ΕΤΕ
+0,43%
8.45
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.36
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-0,49%
2.229
ΕΧΑΕ
-0,83%
4.78
ΙΑΤΡ
-0,86%
1.725
ΙΚΤΙΝ
-1,19%
0.414
ΙΛΥΔΑ
+5,78%
1.83
ΙΝΚΑΤ
+0,20%
5
ΙΝΛΙΦ
+0,39%
5.16
ΙΝΛΟΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΕΚ
+0,49%
6.1
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,61%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-0,59%
3.39
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
336
ΚΕΚΡ
-3,32%
1.455
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-1,21%
0.491
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.196
ΚΟΥΕΣ
+1,31%
5.4
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,32%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+3,48%
1.19
ΛΑΒΙ
+0,67%
0.9
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.42
ΛΑΜΨΑ
-1,64%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,73%
1.38
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,07%
3.69
ΜΙΝ
+2,54%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,51%
23.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+0,71%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-1,90%
24.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-0,27%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,22%
0.932
ΞΥΛΚ
+1,81%
0.281
ΞΥΛΠ
-3,76%
0.41
ΟΛΘ
-0,94%
21
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.59
ΟΠΑΠ
+0,12%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.897
ΟΤΕ
-0,07%
14.54
ΟΤΟΕΛ
+0,85%
11.8
ΠΑΙΡ
-0,45%
1.095
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-1,73%
3.92
ΠΕΤΡΟ
+0,23%
8.88
ΠΛΑΘ
+1,65%
4.315
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,39%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
+5,91%
2.06
ΣΑΡ
-0,36%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,16%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.69
ΣΠΕΙΣ
-0,87%
6.84
ΣΠΙ
+2,10%
0.68
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,12%
4.07
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Βρετανία: Απεργιακός πυρετός στα ΜΜΜ και το 2023

Ταλαιπωρία, ακυρώσεις και καθυστερήσεις αναμένεται για τους επιβάτες των μέσων μαζικής μεταφοράς στη Βρετανία, καθώς οι απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα ΜΜΜ ξεκίνησαν.

Κατεβασμένα ρολά σε σταθμούς τρένων με το χαρακτηριστικό «Out of service», δηλαδή «εκτός υπηρεσίας». Όσοι μάλιστα Βρετανοί επιβάτες καταφέρουν να βρουν έναν σταθμό που λειτουργεί σίγουρα θα αντιμετωπίσουν άλλες δυσκολίες καθώς στους πίνακες πιθανότατα θα αναγράφεται η λέξη «Cancelled» αλλά και η λέξη «Delayed».

Αυτή την εβδομάδα, μόνο το 20% των σιδηροδρόμων θα λειτουργεί ενώ συγκεκριμένα υπολογίζεται ότι 80.000 τρένα θα μείνουν ακινητοποιημένα και 16 εκατομμύρια διαδρομές θα επηρεαστούν. Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία λοιπόν η Βρετανία θα περάσει μία από τις χειρότερες απεργιακές εβδομάδες των τελευταίων 30 ετών στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Πάνω από 60.000 εργαζόμενοι βγαίνουν εκτός υπηρεσίας

Από σήμερα, αν και είναι η πρώτη ημέρα επιστροφής των περισσότερων εργαζομένων στα γραφεία, οι υπάλληλοι έχουν ήδη προειδοποιηθεί να χρησιμοποιούν τα τρένα μόνο αν κρίνεται «απολύτως αναγκαίο». Οι απεργίες στους σιδηρόδρομους θα διαρκέσουν μέχρι το Σάββατο 7 Ιανουαρίου ενώ μέσα σε αυτό το διάστημα των 5 ημερών θα τραβήξουν «χειρόφρενο» και οι οδηγοί λεωφορείων του Λονδίνου.

Για δυο 48ωρα, 3 – 4 Ιανουαρίου και 6 – 7 Ιανουαρίου, θα βγουν εκτός οι σχεδόν 40.000 εργαζόμενοι σιδηροδρόμων του συνδικάτου RMT ενώ την Πέμπτη 5 Ιανουαρίου, οι 20.000 οδηγοί τρένων του συνδικάτου της Aslef.

Χαρακτηριστικό της κατάστασης που επικρατεί στους σιδηρόδρομους είναι ότι ακόμα και τα τρένα που φαινομενικά λειτουργούν τις ημέρες των απεργιών θα αρχίζουν τα δρομολόγιά τους αρκετά αργότερα και θα τα σταματούν πολύ νωρίτερα από το προγραμματισμένο.

Στη «γωνία» η βρετανική κυβέρνηση

Ο γραμματέας του συνδικάτου RMT Μικ Λιντς, αν και ζήτησε συγγνώμη από τους επιβάτες για τις επαναλαμβανόμενες απεργίες, κατηγόρησε τη βρετανική κυβέρνηση ότι «όχι μόνο δεν κάνει τίποτα για την κατάσταση, αλλά πυροδοτεί τις συζητήσεις με τις εταιρείες θέτοντας όρους που γνωρίζει πως δεν θα γίνουν ποτέ αποδεκτοί».

Στον αντίποδα κυβερνητικές πηγές δηλώνουν ότι οι απεργίες των τελευταίων μηνών «θα καταστρέψουν μια για πάντα μια ολόκληρη γενιά επιβατών» καθώς δεν θα επιλέγουν πια τα μέσα μαζικής μεταφοράς της χώρας. Παράλληλα οι υπουργοί τονίζουν ότι ήδη οι μετακινήσεις με τους σιδηρόδρομους βρίσκονται σε αρκετά χαμηλότερα επίπεδα από εκείνα προ της πανδημίας καθώς έχει αυξηθεί ο κόσμος που εργάζεται από το σπίτι.

Επιπλέον ο κλάδος της εστίασης ζητά να βρεθεί άμεσα λύση μεταξύ των συνδικάτων, των εταιρειών και της βρετανικής κυβέρνησης καθώς επηρεάζεται ανεπανόρθωτα. Συγκεκριμένα παμπ, εστιατόρια και ξενοδοχεία επισημαίνουν ότι μόνο αυτή την εβδομάδα υπολογίζεται ότι «θα χαθούν περίπου 200 εκατομμύρια» λόγω των απεργιών.

Τις επόμενες ημέρες προγραμματίζονται απεργίες και σε άλλους κλάδους, όπως των εργαζομένων στα ασθενοφόρα, στις 11 Ιανουαρίου. Σήμερα ιατροί από το Εθνικό Σύστημα υγείας (NHS) προειδοποίησαν ότι οι υπηρεσίες στα επείγοντα βρίσκονται ήδη σε «απόλυτη κρίση» ενώ όλο η σύστημα βρίσκεται «στην κόψη του ξυραφιού», ζητώντας από την κυβέρνηση Σούνακ να δώσει περισσότερα στο NHS ώστε να μπορέσει να αντεπεξέλθει.

Πηγή: Deutsche Welle

 

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!