Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Η Ρωσία εκφράζει ανησυχία για τα δεξαμενόπλοια στον Βόσπορο

Η Ρωσία ανησυχεί για τη συσσώρευση δεξαμενόπλοιων στο Στενό του Βοσπόρου και συζητά το θέμα με ασφαλιστικές και μεταφορικές εταιρείες, όπως μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων RIA επικαλούμενο τον υφυπουργό Εξωτερικών Αλεξάντερ Γκρουσκό.

Τουλάχιστον 20 δεξαμενόπλοια παραμένουν ανοικτά της Τουρκίας αντιμετωπίζοντας περισσότερες καθυστερήσεις στη διέλευσή τους από ρωσικά λιμάνια στη Μαύρη Θάλασσα προς τη Μεσόγειο καθώς οι εταιρίες προσπαθούν να συμμορφωθούν με τους νέους τουρκικούς κανόνες ασφάλισης έπειτα από μια απαγόρευση της ευρωπαϊκής ασφάλισης και την επιβολή πλαφόν από την G7 στην τιμή του ρωσικού πετρελαίου, δήλωσαν χθες Τρίτη πηγές του κλάδου.

Οι τουρκικές ναυτιλιακές αρχές εξέδωσαν μια ειδοποίηση –η οποία περιήλθε σε γνώση του Reuters τον περασμένο μήνα- ζητώντας πρόσθετες εγγυήσεις από τις ασφαλιστικές εταιρείες για την κάλυψη της διέλευσης μέσω του Βοσπόρου από τις αρχές αυτού του μήνα.

«Είμαστε ενήμεροι για αυτήν την κατάσταση. Βέβαια, μας προκαλεί ανησυχία από την άποψη των συμφερόντων των εταιριών μας. Το πρόβλημα αυτό συζητιέται με μεταφορικές και ασφαλιστικές εταιρίες. Εν τέλει, είναι οι ασφαλιστικές εταιρίες που ασφαλίζουν, όχι το κράτος», δήλωσε ο Γκρουσκό.

«Αν το πρόβλημα δεν επιλυθεί, βέβαια, θα υπάρξει παρέμβαση στο πολιτικό επίπεδο».

Η Ευρωπαϊκή Ένωση απαγόρευσε όλες τις εισαγωγές ρωσικού αργού που μεταφέρεται διά θαλάσσης από τις 5 Δεκεμβρίου, με μια απαγόρευση των εισαγωγών καυσίμων να ακολουθεί τον Φεβρουάριο.

Απαγόρευσε επίσης σε εταιρίες και άτομα στην Ευρωπαϊκή Ένωση να παρέχουν υπηρεσίες χρηματοδότησης, μεσιτείας, μεταφοράς και ασφάλισης για τη μεταφορά ρωσικού πετρελαίου αλλού αν η τιμή του αργού υπερβαίνει τα 60 δολάρια το βαρέλι από τη Δευτέρα.

Οι διαταραχές στην κυκλοφορία των δεξαμενόπλοιων από τα ρωσικά λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας στη Μεσόγειο είναι αποτέλεσμα ενός νέου τουρκικού ασφαλιστικού κανονισμού και όχι του πλαφόν στην τιμή του ρωσικού πετρελαίου που συμφωνήθηκε από τις χώρες της G7 και την Αυστραλία, δήλωσε την Τρίτη ένας αξιωματούχος της G7.

Το Καζακστάν, μια μεγάλη πετρελαιοεξαγωγός χώρα, δήλωσε σήμερα πως η συσσώρευση των δεξαμενόπλοιων στον Βόσπορο είναι φυσιολογική στη διάρκεια του χειμώνα.

«Ο χρόνος αναμονής στον Βόσπορο και στα Δαρδανέλια είναι έξι ημέρες τώρα. Για τη χειμωνιάτικη περίοδο, αυτή είναι μια κανονική αναμονή — πέρυσι, η αναμονή στα Στενά τον Δεκέμβριο ήταν περίπου 14 ημέρες», ανέφερε σε μια ανακοίνωση το υπουργείο Ενέργειας του Καζακστάν.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!