Γ.Δ.
1384.6 +1,31%
ACAG
+1,30%
5.45
BOCHGR
+0,45%
4.42
CENER
+2,09%
8.32
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-1,65%
8.36
NOVAL
-0,44%
2.26
OPTIMA
-0,16%
12.54
TITC
+5,43%
35.9
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,49%
1.36
ΑΒΕ
+1,34%
0.455
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.33
ΑΚΡΙΤ
-3,60%
0.67
ΑΛΜΥ
+2,92%
3.695
ΑΛΦΑ
+1,40%
1.5585
ΑΝΔΡΟ
+0,94%
6.44
ΑΡΑΙΓ
+2,44%
9.45
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,69%
8.76
ΑΤΤ
-29,95%
0.746
ΑΤΤΙΚΑ
+1,96%
2.08
ΒΙΟ
+1,11%
5.01
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.705
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.355
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+4,80%
1.31
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,59%
17.18
ΔΑΑ
+0,72%
7.782
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,05%
11.59
ΔΟΜΙΚ
+1,30%
2.735
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,44%
0.294
ΕΒΡΟΦ
+1,83%
1.39
ΕΕΕ
+0,79%
33
ΕΚΤΕΡ
+1,58%
1.412
ΕΛΒΕ
+0,43%
4.72
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
+0,38%
13.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,24%
1.642
ΕΛΠΕ
+0,45%
6.65
ΕΛΣΤΡ
+1,98%
2.06
ΕΛΤΟΝ
-3,19%
1.82
ΕΛΧΑ
+0,73%
1.66
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,82%
1.12
ΕΤΕ
+1,98%
7.016
ΕΥΑΠΣ
+1,61%
3.15
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
+0,99%
1.9965
ΕΧΑΕ
+1,34%
4.17
ΙΑΤΡ
+1,97%
1.55
ΙΚΤΙΝ
+2,65%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,10%
1.7
ΙΝΚΑΤ
+1,49%
4.77
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
0.881
ΙΝΤΕΚ
+1,67%
5.48
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,90%
0.97
ΙΝΤΚΑ
+0,20%
2.555
ΚΑΡΕΛ
-1,76%
334
ΚΕΚΡ
+3,64%
1.14
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,72%
1.43
ΚΟΡΔΕ
+0,25%
0.409
ΚΟΥΑΛ
+4,40%
1.044
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.43
ΚΡΙ
+4,49%
13.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,22%
0.888
ΛΑΒΙ
+1,39%
0.73
ΛΑΜΔΑ
+1,87%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-0,74%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,54%
3.72
ΜΕΝΤΙ
-0,99%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-0,33%
3.01
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,21%
19.24
ΜΟΝΤΑ
+1,98%
3.6
ΜΟΤΟ
-0,20%
2.44
ΜΟΥΖΚ
-3,85%
0.625
ΜΠΕΛΑ
+1,66%
24.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+2,99%
2.07
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+1,76%
31.28
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
-5,47%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,39%
0.255
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,47%
20.7
ΟΛΠ
+1,01%
30
ΟΛΥΜΠ
+0,43%
2.32
ΟΠΑΠ
+1,89%
15.13
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,01%
0.78
ΟΤΕ
+3,01%
15.04
ΟΤΟΕΛ
+0,80%
10.1
ΠΑΙΡ
+8,67%
0.978
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
+2,12%
3.61
ΠΕΡΦ
+2,00%
5.1
ΠΕΤΡΟ
+1,30%
7.82
ΠΛΑΘ
+1,14%
3.99
ΠΛΑΚΡ
-4,14%
13.9
ΠΡΔ
-2,34%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,00%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,81%
5
ΡΕΒΟΙΛ
+3,61%
1.58
ΣΑΡ
+1,93%
10.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,61%
0.328
ΣΙΔΜΑ
+0,98%
1.55
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.64
ΣΠΙ
+0,39%
0.514
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.78
ΤΖΚΑ
+2,19%
1.4
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.608
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.228
ΦΡΛΚ
+3,77%
3.58
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Τουρκία: Καθυστερούν τα δεξαμενόπλοια λόγω του πλαφόν στο ρωσικό πετρέλαιο

Τουλάχιστον 20 δεξαμενόπλοια που περιμένουν ανοιχτά της Τουρκίας για να διασχίσουν από τα ρωσικά λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας τη Μεσόγειο, αντιμετωπίζουν περισσότερες καθυστερήσεις καθώς οι εταιρείες δίνουν μάχη με τον χρόνο για να εφαρμόσουν τους νέους τουρκικούς ασφαλιστικούς κανόνες που προστέθηκαν μετά την επιβολή του πλαφόν της G7 στην τιμή του ρωσικού πετρελαίου, ανέφεραν πηγές του κλάδου.

Οι τουρκικές ναυτιλιακές αρχές εξέδωσαν μια ειδοποίηση –η οποία περιήλθε σε γνώση του Reuters τον περασμένο μήνα- ζητώντας πρόσθετες εγγυήσεις από τις ασφαλιστικές εταιρείες για κάλυψη της διέλευσης μέσω του Βοσπόρου με αφετηρία τις 2 Δεκεμβρίου.

Ο νέος κανονισμός ανακοινώθηκε πριν επιβληθεί αυτήν την εβδομάδα το πλαφόν των 60 δολαρίων ανά βαρέλι στην τιμή του ρωσικού αργού που μεταφέρεται διά θαλάσσης, με τις δυτικές ασφαλιστικές εταιρείες να είναι υποχρεωμένες να διατηρούν αποδείξεις ότι το ρωσικό πετρέλαιο που καλύπτουν πωλείται σε ή κάτω από αυτήν την τιμή. Ο κλάδος έχει περίοδο χάριτος 90 ημερών για να συμμορφωθεί με το σχέδιο της G7.

«Η επιπλέον κάλυψη από τη ρωσική P&I (σ.σ. ένωση προστασίας και αποζημίωσης) φαίνεται να είναι η διέξοδος για τις εταιρείες των δεξαμενόπλοιων», είπε η ναυτιλιακή πηγή, αναφερόμενη στους παρόχους ασφάλισης προστασίας και αποζημίωσης.

«Θα δούμε περαιτέρω καθυστερήσεις εάν οι ιδιοκτήτες (ή) οι εταιρείες δεν μπορέσουν να παράσχουν τις απαιτούμενες εγγυήσεις».

Η νορβηγική Skuld, μεταξύ των κορυφαίων ομίλων της P&I, τόνισε ότι τέτοιες ασφαλιστικές εταιρείες δεν μπορούν να παρέχουν το επίπεδο λεπτομερειών που απαιτείται.

«Οι απαιτήσεις της τουρκικής κυβέρνησης υπερβαίνουν κατά πολύ τις γενικές πληροφορίες που περιέχονται σε μια επιστολή επιβεβαίωσης εισόδου», ανέφερε η Skuld.

Εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου καθημερινά κινούνται προς τον νότο από τα ρωσικά λιμάνια μέσω των τουρκικών Στενών του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων στη Μεσόγειο.

Το ναυτιλιακό πρακτορείο GAC ανέφερε σήμερα ότι 13 πλοία περίμεναν να διέλθουν από τα Στενά του Βοσπόρου με προορισμό νότια, όλα πετρελαιοφόρα και με 10 από αυτά να μεταφέρουν αργό από το Καζακστάν μετά τη φόρτωση στο ρωσικό λιμάνι Νοβοροσίσκ.

Μόνο δύο πλοία είχαν προγραμματιστεί να αναχωρήσουν σήμερα, και τα δύο από το Τουάπσε της Ρωσίας.

Το ναυτιλιακό πρακτορείο Tribeca ανέφερε ότι εννέα πετρελαιοφόρα περίμεναν σήμερα να διέλθουν από τα Δαρδανέλια με κατεύθυνση νότια.

Η GAC σημείωσε επίσης ότι ο μέσος χρόνος αναμονής με κατεύθυνση νότια στον Βόσπορο σήμερα ήταν τέσσερις ημέρες για πλοία άνω των 200 μέτρων, σε σύγκριση με μία ημέρα στα μέσα Νοεμβρίου.

Για τα στενά των Δαρδανελίων, ο μέσος χρόνος αναμονής με κατεύθυνση προς τον νότο ήταν επίσης περίπου τέσσερις ημέρες, από 1-1/2 ημέρες στα μέσα Νοεμβρίου, είπε η Tribeca.

Το μόνο δεξαμενόπλοιο που πέρασε τα Στενά μετά τη λήξη της προθεσμίας, το Vladimir Tikhonov, ήταν ασφαλισμένο από τη ρωσική Ingosstrakh, πρόσθεσε η πηγή.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!