Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Τουρκία: Καθυστερούν τα δεξαμενόπλοια λόγω του πλαφόν στο ρωσικό πετρέλαιο

Τουλάχιστον 20 δεξαμενόπλοια που περιμένουν ανοιχτά της Τουρκίας για να διασχίσουν από τα ρωσικά λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας τη Μεσόγειο, αντιμετωπίζουν περισσότερες καθυστερήσεις καθώς οι εταιρείες δίνουν μάχη με τον χρόνο για να εφαρμόσουν τους νέους τουρκικούς ασφαλιστικούς κανόνες που προστέθηκαν μετά την επιβολή του πλαφόν της G7 στην τιμή του ρωσικού πετρελαίου, ανέφεραν πηγές του κλάδου.

Οι τουρκικές ναυτιλιακές αρχές εξέδωσαν μια ειδοποίηση –η οποία περιήλθε σε γνώση του Reuters τον περασμένο μήνα- ζητώντας πρόσθετες εγγυήσεις από τις ασφαλιστικές εταιρείες για κάλυψη της διέλευσης μέσω του Βοσπόρου με αφετηρία τις 2 Δεκεμβρίου.

Ο νέος κανονισμός ανακοινώθηκε πριν επιβληθεί αυτήν την εβδομάδα το πλαφόν των 60 δολαρίων ανά βαρέλι στην τιμή του ρωσικού αργού που μεταφέρεται διά θαλάσσης, με τις δυτικές ασφαλιστικές εταιρείες να είναι υποχρεωμένες να διατηρούν αποδείξεις ότι το ρωσικό πετρέλαιο που καλύπτουν πωλείται σε ή κάτω από αυτήν την τιμή. Ο κλάδος έχει περίοδο χάριτος 90 ημερών για να συμμορφωθεί με το σχέδιο της G7.

«Η επιπλέον κάλυψη από τη ρωσική P&I (σ.σ. ένωση προστασίας και αποζημίωσης) φαίνεται να είναι η διέξοδος για τις εταιρείες των δεξαμενόπλοιων», είπε η ναυτιλιακή πηγή, αναφερόμενη στους παρόχους ασφάλισης προστασίας και αποζημίωσης.

«Θα δούμε περαιτέρω καθυστερήσεις εάν οι ιδιοκτήτες (ή) οι εταιρείες δεν μπορέσουν να παράσχουν τις απαιτούμενες εγγυήσεις».

Η νορβηγική Skuld, μεταξύ των κορυφαίων ομίλων της P&I, τόνισε ότι τέτοιες ασφαλιστικές εταιρείες δεν μπορούν να παρέχουν το επίπεδο λεπτομερειών που απαιτείται.

«Οι απαιτήσεις της τουρκικής κυβέρνησης υπερβαίνουν κατά πολύ τις γενικές πληροφορίες που περιέχονται σε μια επιστολή επιβεβαίωσης εισόδου», ανέφερε η Skuld.

Εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου καθημερινά κινούνται προς τον νότο από τα ρωσικά λιμάνια μέσω των τουρκικών Στενών του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων στη Μεσόγειο.

Το ναυτιλιακό πρακτορείο GAC ανέφερε σήμερα ότι 13 πλοία περίμεναν να διέλθουν από τα Στενά του Βοσπόρου με προορισμό νότια, όλα πετρελαιοφόρα και με 10 από αυτά να μεταφέρουν αργό από το Καζακστάν μετά τη φόρτωση στο ρωσικό λιμάνι Νοβοροσίσκ.

Μόνο δύο πλοία είχαν προγραμματιστεί να αναχωρήσουν σήμερα, και τα δύο από το Τουάπσε της Ρωσίας.

Το ναυτιλιακό πρακτορείο Tribeca ανέφερε ότι εννέα πετρελαιοφόρα περίμεναν σήμερα να διέλθουν από τα Δαρδανέλια με κατεύθυνση νότια.

Η GAC σημείωσε επίσης ότι ο μέσος χρόνος αναμονής με κατεύθυνση νότια στον Βόσπορο σήμερα ήταν τέσσερις ημέρες για πλοία άνω των 200 μέτρων, σε σύγκριση με μία ημέρα στα μέσα Νοεμβρίου.

Για τα στενά των Δαρδανελίων, ο μέσος χρόνος αναμονής με κατεύθυνση προς τον νότο ήταν επίσης περίπου τέσσερις ημέρες, από 1-1/2 ημέρες στα μέσα Νοεμβρίου, είπε η Tribeca.

Το μόνο δεξαμενόπλοιο που πέρασε τα Στενά μετά τη λήξη της προθεσμίας, το Vladimir Tikhonov, ήταν ασφαλισμένο από τη ρωσική Ingosstrakh, πρόσθεσε η πηγή.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!