THEPOWERGAME
H Amazon και η Apple σχεδιάζουν να επιστρέψουν στο Twitter και να συνεχίσουν τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα, παρά τις τελευταίες εξελίξεις που ακολούθησαν την εξαγορά της από τον Έλον Μασκ.
H απόφαση των δύο κολοσσών, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ακολουθεί ένα email που στάλθηκε από το Twitter την περασμένη εβδομάδα σε διαφημιστικές εταιρείες, το οποίο προσφέρει κίνητρα στους διαφημιστές να αυξήσουν τις δαπάνες τους στην πλατφόρμα. Πρόκειται για μία προσπάθεια του Έλον Μασκ να φέρει έσοδα στα ταμεία του Twitter, αφού η εξαγορά της πλατφόρμας και οι πρώτες κινήσεις του δισεκατομμυριούχου μόλις βρέθηκε στο τιμόνι της, ώθησε πολλές εταιρείες, αλλά και celebrities, να αποσύρουν τις διαφημιστικές καμπάνιες τους και να διαγράψουν τα προφίλ τους.
Το Twitter χαρακτήρισε την προσφορά ως το «μεγαλύτερο κίνητρο που έχει δημιουργηθεί ποτέ για τις εταιρείες», σύμφωνα με email που έχει στην κατοχή του το πρακτορείο Reuters.
«Η Amazon δεν σταμάτησε να διαφημίζεται ποτέ στο Twitter»
Το Σάββατο, δημοσιογράφος του Platformer News, τον οποίο επικαλείται το πρακτορείο, ανήρτησε στο Twitter ότι η Amazon σχεδιάζει να ξεκινήσει εκ νέου τη διαφήμιση στο Twitter έναντι περίπου 100 εκατ. δολ. ετησίως, εν αναμονή, ωστόσο, ορισμένων τροποποιήσεων ασφαλείας στην πλατφόρμα.
Ωστόσο, μια πηγή που γνωρίζει το θέμα είπε στο Reuters ότι η Amazon δεν σταμάτησε ποτέ να διαφημίζεται στο Twitter.
Έλον Μασκ: Η Apple είναι ο μεγαλύτερος πελάτης μας
Από την άλλη, κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας στο Twitter Spaces, ο Μασκ ανακοίνωσε ότι η Apple είναι ο μεγαλύτερος διαφημιστής στο Twitter και ότι έχει «ξαναρχίσει πλήρως» τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα, αναφέρει με έκθεση του Bloomberg .
Ο πρώτος μήνας του Μασκ ως ιδιοκτήτης του Twitter περιελάμβανε περικοπές προσωπικού, συμπεριλαμβανομένων υπαλλήλων που ασχολούνται με την εποπτεία περιεχομένου και περιστατικά ανεπιθύμητων μηνυμάτων που υποδύονται μεγάλες εταιρείες, κάτι που έχει τρομάξει τη διαφημιστική βιομηχανία.
Πολλές εταιρείες, από την General Mills έως την πολυτελή αυτοκινητοβιομηχανία Audi σταμάτησαν ή διέκοψαν τις διαφημίσεις στο Twitter μετά από την εξαγορά. Ο Έλον Μασκ, μάλιστα, είπε τον Νοέμβριο ότι η εταιρεία είδε μια πρωτοφανή πτώση στα έσοδα.