THEPOWERGAME
Με τον θρυλικό προπονητή Βιθέντε ντελ Μπόσκε, κάτοχο πολλών τίτλων (Μουντιάλ 2010, Euro 2012 και Champions League) με την εθνική Ισπανίας και τη Ρεάλ Μαδρίτης αντίστοιχα, καθώς και μία… 11άδα κτηνοτρόφων, χοιροτρόφων και εργαζομένων στον χοιροτροφικό τομέα, οι Ισπανοί επιχειρούν να αδράξουν το Μουντιάλ του Κατάρ για να προβάλουν το χοιρινό κρέας, καθώς και τους 400.000 επαγγελματίες σε όλα τα στάδια της παραγωγής, μεταποίησης και εμπορίας του.
Τις ημέρες αυτές και κυρίως πριν και μετά τους αγώνες των «φούριας ρόχας», όπως αποκαλείται η εθνική Ισπανίας, η διεπαγγελματική οργάνωση λευκού χοιρινού κρέατος της Ισπανίας INTERPORC προβάλλει τηλεοπτικό σποτ με σύνθημα «Ας μιλήσουμε για το χοιρινό» (Let’s Talk About Pork), στο οποίο εμφανίζονται ο φημισμένος Ισπανός προπονητής και 11 εργαζόμενοι απ’ όλα τα στάδια στην αλυσίδα αξίας του χοιρινού, «οι 11 νικητές της χοιροτροφίας», όπως χαρακτηρίζονται.
Στόχος της INTERPORC με τη συγκεκριμένη διαφήμιση είναι να αναδείξει την προσφορά όλων των επαγγελματιών του τομέα της χοιροτροφίας, τον οποίο έχουν εξελίξει σε έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες οικονομικής ανάπτυξης και παραγωγούς πλούτου και θέσεων εργασίας στη χώρα.
«Επιλέξαμε τον Βιθέντε ντελ Μπόσκε όχι τυχαία, αλλά επειδή εκφράζει καλύτερα από κάθε άλλον ταυτόχρονα την επιτυχία και την αξία της θυσίας», δήλωσε ο διευθυντής της INTERPORC, Αλμπέρτο Χεράνθ, ενώ από την πλευρά του ο Ισπανός προπονητής είπε ότι είναι ευγνώμων που τον επέλεξαν να υποστηρίξει το συγκεκριμένο πρότζεκτ.
«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όλοι μπορούμε να παραλληλίσουμε τις επιδόσεις του τομέα της χοιροτροφίας και μιας ποδοσφαιρικής ομάδας, υπό την έννοια ότι μπορούν να επιτυγχάνουν, να κερδίζουν, μόνο εφόσον ο καθένας κάνει αυτό που του αντιστοιχεί», επισήμανε ο Βιθέντε ντελ Μπόσκε.
«Οι επαγγελματίες στη χοιροτροφία εργάζονται σκληρά για να θρέψουν την κοινωνία με προϊόντα της υψηλότερης ποιότητας και διατροφικής ασφάλειας. Αυτοί συμβάλλουν στην υγεία του πλανήτη, παράγοντας με βιώσιμο τρόπο, ενώ εφαρμόζουν τα πιο αυστηρά πρότυπα ευζωίας των ζώων», υπογράμμισε ο πρόεδρος της INTERPORC, Μανουέλ Γκαρσία.
Στην παρουσίαση της διαφημιστικής καμπάνιας παρέστη και ο υπουργός Γεωργίας, Αλιείας και Τροφίμων της Ισπανίας, Λουίς Πλάνας, που δήλωσε «υπερήφανος» ως υπουργός Γεωργίας σε μια χώρα που είναι ο τρίτος παραγωγός χοιρινού κρέατος στον κόσμο.
«Ας μιλήσουμε για χοιρινό»
Ο Πλάνας ανέδειξε επίσης τη χρησιμότητα της καμπάνιας «Ας μιλήσουμε για χοιρινό», που υλοποιούν η Ισπανία από κοινού με τη Γαλλία και την Πορτογαλία, ώστε σε μια εποχή άφθονης πληροφορίας η κοινή γνώμη να ενημερωθεί υπεύθυνα για έναν τομέα που παράγει θέσεις απασχόλησης σ’ όλη τη χώρα.
Η Ισπανία είναι σήμερα η τρίτη χώρα στον κόσμο, μετά τις ΗΠΑ και την Κίνα, στην παραγωγή χοιρινού κρέατος, το οποίο καλύπτει το 16% της συνολικής αγροτικής και κτηνοτροφικής παραγωγής, το 9,5% του ΑΕΠ του τομέα της μεταποίησης, το 30% του νωπού κρέατος και το 82% του επεξεργασμένου κρέατος που καταναλώνεται στη χώρα.
Η χοιροτροφία είναι ο σημαντικότερος κλάδος στην κτηνοτροφία της Ισπανίας, με το 42% του συνολικού ζωικού κεφαλαίου. Στη χώρα λειτουργούν 86.000 χοιροτροφικές φάρμες και 2.600 μονάδες παραγωγής προϊόντων χοιρινού κρέατος, το ήμισυ των οποίων βρίσκεται σε αγροτικές περιοχές.