THEPOWERGAME
Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ ξόδεψαν συνολικά το ποσό – ρεκόρ των 9,12 δισ. δολαρίων στη φετινή Black Friday, σύμφωνα με έκθεση που επικαλείται το πρακτορείο Reuters.
Οι Αμερικανοί φαίνεται πως παραμέρισαν την πίεση από τον υψηλό πληθωρισμό και άρπαξαν τις εκπτώσεις σε μεγάλη ποικιλία προϊόντων.
Πιο αναλυτικά, οι διαδικτυακές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 2,3% τη Black Friday, σημείωσε η Adobe Analytics, χάρη στους καταναλωτές που περιμένουν αυτή την ημέρα, παρά τις προσφορές που ξεκινούν ήδη από τον Οκτώβριο.
Η Adobe Analytics, η οποία μετρά το ηλεκτρονικό εμπόριο αναλύοντας ηλεκτρονικές συναλλαγές σε ιστότοπους, έχει πρόσβαση σε δεδομένα που καλύπτουν αγορές στο 85% των 100 κορυφαίων καταστημάτων λιανικής στις ΗΠΑ.
Είχε προβλέψει ότι οι πωλήσεις της Black Friday θα αυξηθούν κατά 1%.
Η Adobe αναμένει ότι η Cyber Monday θα είναι και πάλι η μεγαλύτερη ημέρα διαδικτυακών αγορών της σεζόν, με συναλλαγές ύψους 11,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Οι καταναλωτές αναμενόταν να δημιουργήσουν ουρές στα καταστήματα έπειτα από δύο χρόνια πανδημίας, αλλά το πρωί της Black Friday τα καταστήματα σημείωσαν λιγότερη κίνηση από το αναμενόμενο
Οι Αμερικανοί στράφηκαν στα κινητά τους για να κάνουν τις γιορτινές τους αγορές, με τα δεδομένα της Adobe να δείχνουν ότι οι αγορές μέσω κινητού αντιπροσώπευαν το 48% όλων των ψηφιακών πωλήσεων της Black Friday.