Γ.Δ.
1440.52 +0,33%
ACAG
-0,17%
5.86
CENER
+1,12%
9.96
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-0,12%
8.58
NOVAL
-0,92%
2.691
OPTIMA
-0,51%
11.78
TITC
-0,35%
28.85
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
-0,56%
1.43
ΑΒΕ
0,00%
0.447
ΑΔΜΗΕ
+0,45%
2.225
ΑΚΡΙΤ
-2,06%
0.95
ΑΛΜΥ
+1,69%
2.705
ΑΛΦΑ
+0,55%
1.633
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,43%
11.73
ΑΣΚΟ
+2,69%
3.05
ΑΣΤΑΚ
+2,37%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
-0,89%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,92%
2.55
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,48%
6.2
ΒΙΟΚΑ
+0,40%
2.48
ΒΙΟΣΚ
-0,39%
1.285
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.51
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.68
ΔΑΑ
-0,15%
7.788
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-1,14%
11.27
ΔΟΜΙΚ
+1,04%
3.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,62%
0.326
ΕΒΡΟΦ
+0,33%
1.505
ΕΕΕ
+0,06%
32.1
ΕΚΤΕΡ
-1,17%
4.24
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+3,40%
2.43
ΕΛΛ
+0,37%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,77%
2.58
ΕΛΠΕ
+1,95%
8.085
ΕΛΣΤΡ
-1,31%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+0,94%
1.72
ΕΛΧΑ
-0,95%
1.882
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-2,28%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+1,54%
1.32
ΕΤΕ
+1,46%
8.064
ΕΥΑΠΣ
+1,61%
3.15
ΕΥΔΑΠ
+1,81%
5.64
ΕΥΡΩΒ
+0,66%
2.132
ΕΧΑΕ
-0,74%
4.715
ΙΑΤΡ
-0,65%
1.52
ΙΚΤΙΝ
-1,53%
0.3545
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,59%
5.02
ΙΝΛΙΦ
+1,08%
4.7
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.23
ΙΝΤΕΚ
+2,47%
5.81
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,46%
2.5
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.275
ΙΝΤΚΑ
-1,16%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+1,08%
1.405
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,22%
1.545
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
-1,01%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,31%
11.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-3,45%
1.12
ΛΑΒΙ
+0,11%
0.875
ΛΑΜΔΑ
-1,27%
7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+3,19%
0.97
ΛΕΒΚ
+2,76%
0.298
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,17%
1.41
ΛΟΥΛΗ
+0,38%
2.67
ΜΑΘΙΟ
+6,58%
0.81
ΜΕΒΑ
-0,75%
3.97
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,69%
3.62
ΜΙΝ
+21,30%
0.655
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,17%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,95%
27
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,29%
3.45
ΜΠΡΙΚ
+1,08%
1.865
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,42%
37.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.7
ΝΑΥΠ
+1,23%
0.986
ΞΥΛΚ
-2,58%
0.264
ΞΥΛΠ
-7,02%
0.45
ΟΛΘ
+0,49%
20.7
ΟΛΠ
+0,78%
25.95
ΟΛΥΜΠ
+1,19%
2.55
ΟΠΑΠ
+0,60%
15.04
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.892
ΟΤΕ
+0,59%
13.56
ΟΤΟΕΛ
+1,03%
11.8
ΠΑΙΡ
+0,87%
1.16
ΠΑΠ
+0,41%
2.46
ΠΕΙΡ
+0,33%
3.66
ΠΕΤΡΟ
+0,92%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,79%
3.83
ΠΛΑΚΡ
+0,67%
15
ΠΡΔ
-7,69%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+1,54%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,54%
4.94
ΡΕΒΟΙΛ
-5,26%
1.98
ΣΑΡ
+5,45%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,43%
0.344
ΣΙΔΜΑ
+1,54%
1.65
ΣΠΕΙΣ
-0,30%
6.58
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.6
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,61%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,38%
4.01
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Κινέζοι: Αντί για την Tesla του Έλον Μασκ προτιμούν κινεζικά

Οι Κινέζοι καταναλωτές που θέλουν να αγοράσουν ηλεκτροκίνητο όχημα θα πρέπει να αποφασίσουν αν θα εμπιστευτούν την Tesla του Έλον Μασκ ή κάποια από τις δικές τους αυτοκινητοβιομηχανίες που εξειδικεύονται στα ηλεκτροκίνητα στην Κίνα.

Σύμφωνα με το CNBC, όλοι και περισσότεροι προτιμούν πλέον την εγχώρια βιομηχανία, για λόγους τιμής και αποδόσεων. Αν επικρατήσει πραγματικά αυτή η τάση, τα πράγματα θα είναι δύσκολα για την Tesla, αφού η Κίνα παραμένει η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη.

Οι κινεζικές start-up ηλεκτροκίνητων οχημάτων Nio, Xpeng και Li Auto είδαν τις παραγγελίες τους να αυξάνονται τη χρονιά που πέρασε, παρά τη γενικότερη πτώση στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας εξαιτίας της πανδημίας. 

Η Tesla παραμένει βέβαια ο υπ’ αριθμόν ένα κατασκευαστής και πωλητής ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Κίνα. Ωστόσο το τηλεοπτικό δίκτυο συγκέντρωσε απόψεις από καταναλωτές που έχουν γυρίσει την πλάτη στην εταιρεία κολοσσό και αποφάσισαν να αγοράσουν κινεζικά.

Κατ’ αρχήν, μεγάλο ρόλο στην απόφαση φαίνεται πως παίζει η σημαντικότερη χαμηλότερη τιμή, αλλά και οι εναλλακτικές δυνατότητες πληρωμής.

Για παράδειγμα, οι πωλήσεις της Nio βασίζονται σε ένα συνδρομητικό μοντέλο, με τους αγοραστές να χρεώνουν μηνιαίο τέλος για την φόρτιση της μπαταρίας.

Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας, άλλωστε είναι ακόμη ένα κριτήριο που μετρά στην επιλογή των Κινέζων καταναλωτών.

Σε αντίθεση με τις ΗΠΑ, τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν διαθέτουν συγκεκριμένους χώρους στάθμευσης, γεγονός που καθιστά ακόμη δυσκολότερη την πρόσβαση σε σταθμούς επαναφόρτισης μπαταριών.

Το κενό αυτό έρχονται να καλύψουν επιχειρήσεις όπως η Li Auto που σε συγκεκριμένα μοντέλα παρέχει τη δυνατότητα φόρτισης εν κινήσει.

Ταυτόχρονα, πολλοί Κινέζοι επιδίδονται σε μία άνευ προηγουμένου επιχείρηση προώθησης των κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τονίζουν την υπεροχή τους και στα δύο αυτά κριτήρια, ιδιαίτερα σε σύγκριση με τα διαθέσιμα μοντέλα ειδικών ανταγωνιστών και ειδικά της Tesla.

Μεταφορά της παραγωγής της στην Ινδία στο μέλλον;

Πάντως, η αύξηση της προτίμησης στα κινεζικά ηλεκτροκίνητα οχήματα, έρχεται τη στιγμή που και η ίδια η Tesla κάνει άνοιγμα προς την Ινδία και δέχεται πρόταση για τη μεταφορά της παραγωγής της από την Κίνα στην Ινδία.

Πριν από εβδομάδες, ο Έλον Μασκ κατέγραψε την πρώτη του εταιρεία στο ινδικό μητρώο επιχειρήσεων, μία πρώτη ενέργεια που σηματοδοτεί το άνοιγμά του προς τη χώρα.

Σύμφωνα με το Ρόιτερς, η Tesla θα αρχίσει να εισάγει και να πουλά το Model 3 στην Ινδία, ενώ ο υπουργός Μεταφορών της χώρας Νιτίν Γκαντκάρι δήλωσε στο πρακτορείο πως η Ινδία είναι έτοιμη να προσφέρει κίνητρα στην Tesla προκειμένου να μεταφέρει την παραγωγή της στη χώρα.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!