Γ.Δ.
1500.89 +0,52%
ACAG
+1,33%
6.11
BOCHGR
+0,42%
4.8
CENER
-0,41%
9.77
CNLCAP
-0,69%
7.15
DIMAND
+0,61%
8.2
EVR
+1,02%
1.49
NOVAL
+0,43%
2.355
OPTIMA
-0,93%
12.78
TITC
+0,24%
41.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,11%
1.798
ΑΒΕ
-0,86%
0.462
ΑΔΜΗΕ
-1,45%
2.72
ΑΚΡΙΤ
-1,25%
0.79
ΑΛΜΥ
-1,52%
4.22
ΑΛΦΑ
+1,71%
1.7295
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,29%
10.2
ΑΣΚΟ
-0,63%
3.16
ΑΣΤΑΚ
-2,74%
7.1
ΑΤΕΚ
+9,32%
0.645
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
0,00%
0.79
ΑΤΤΙΚΑ
+0,90%
2.24
ΒΙΟ
+1,58%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+1,29%
1.97
ΒΙΟΣΚ
+2,24%
1.595
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+0,91%
2.22
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.465
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,33%
18.34
ΔΑΑ
+0,52%
8.142
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+1,71%
12.5
ΔΟΜΙΚ
+0,83%
3.02
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,55%
0.327
ΕΒΡΟΦ
-5,13%
1.85
ΕΕΕ
0,00%
32.22
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
1.792
ΕΛΒΕ
+4,84%
5.2
ΕΛΙΝ
-1,32%
2.24
ΕΛΛ
-0,34%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.21
ΕΛΠΕ
+0,33%
7.705
ΕΛΣΤΡ
+1,92%
2.12
ΕΛΤΟΝ
+1,49%
1.908
ΕΛΧΑ
+2,58%
2.19
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,41%
1.205
ΕΤΕ
+1,05%
8.104
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.92
ΕΥΡΩΒ
+0,30%
2.34
ΕΧΑΕ
-0,74%
4.685
ΙΑΤΡ
+3,43%
1.66
ΙΚΤΙΝ
-0,14%
0.363
ΙΛΥΔΑ
+0,28%
1.82
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.685
ΙΝΚΑΤΔ
-9,09%
0.019
ΙΝΛΙΦ
-0,44%
4.54
ΙΝΛΟΤ
-0,18%
1.084
ΙΝΤΕΚ
+0,33%
6.07
ΙΝΤΕΤ
-2,48%
1.18
ΙΝΤΚΑ
+0,96%
3.16
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
0,00%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
+0,86%
0.47
ΚΟΥΑΛ
-0,28%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+0,99%
6.11
ΚΡΙ
-0,63%
15.7
ΚΤΗΛΑ
+2,70%
1.9
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.78
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.11
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.6
ΛΟΥΛΗ
-0,68%
2.92
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-2,83%
3.78
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,02%
2.92
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
+0,95%
21.2
ΜΟΝΤΑ
-2,12%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,22%
2.885
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-0,78%
25.28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,91%
2.21
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+0,85%
33.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
-1,50%
0.788
ΞΥΛΚ
-2,36%
0.289
ΞΥΛΠ
+9,58%
0.366
ΟΛΘ
+4,40%
28.5
ΟΛΠ
+0,51%
29.5
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.54
ΟΠΑΠ
-0,19%
15.91
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.799
ΟΤΕ
+0,62%
14.67
ΟΤΟΕΛ
-1,44%
10.98
ΠΑΙΡ
+0,45%
1.105
ΠΑΠ
+1,98%
2.58
ΠΕΙΡ
+2,14%
4.198
ΠΕΡΦ
0,00%
5.64
ΠΕΤΡΟ
+1,22%
8.32
ΠΛΑΘ
-0,12%
4.16
ΠΛΑΚΡ
+2,13%
14.4
ΠΡΔ
+3,85%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.226
ΠΡΟΝΤΕΑ
+1,55%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.685
ΣΑΡ
0,00%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,68%
0.364
ΣΙΔΜΑ
-1,58%
1.56
ΣΠΕΙΣ
-0,34%
5.88
ΣΠΙ
-0,32%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+0,31%
1.605
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,81%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.654
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,81%
0.202
ΦΡΛΚ
0,00%
3.96
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Κινέζοι: Αντί για την Tesla του Έλον Μασκ προτιμούν κινεζικά

Οι Κινέζοι καταναλωτές που θέλουν να αγοράσουν ηλεκτροκίνητο όχημα θα πρέπει να αποφασίσουν αν θα εμπιστευτούν την Tesla του Έλον Μασκ ή κάποια από τις δικές τους αυτοκινητοβιομηχανίες που εξειδικεύονται στα ηλεκτροκίνητα στην Κίνα.

Σύμφωνα με το CNBC, όλοι και περισσότεροι προτιμούν πλέον την εγχώρια βιομηχανία, για λόγους τιμής και αποδόσεων. Αν επικρατήσει πραγματικά αυτή η τάση, τα πράγματα θα είναι δύσκολα για την Tesla, αφού η Κίνα παραμένει η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη.

Οι κινεζικές start-up ηλεκτροκίνητων οχημάτων Nio, Xpeng και Li Auto είδαν τις παραγγελίες τους να αυξάνονται τη χρονιά που πέρασε, παρά τη γενικότερη πτώση στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας εξαιτίας της πανδημίας. 

Η Tesla παραμένει βέβαια ο υπ’ αριθμόν ένα κατασκευαστής και πωλητής ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Κίνα. Ωστόσο το τηλεοπτικό δίκτυο συγκέντρωσε απόψεις από καταναλωτές που έχουν γυρίσει την πλάτη στην εταιρεία κολοσσό και αποφάσισαν να αγοράσουν κινεζικά.

Κατ’ αρχήν, μεγάλο ρόλο στην απόφαση φαίνεται πως παίζει η σημαντικότερη χαμηλότερη τιμή, αλλά και οι εναλλακτικές δυνατότητες πληρωμής.

Για παράδειγμα, οι πωλήσεις της Nio βασίζονται σε ένα συνδρομητικό μοντέλο, με τους αγοραστές να χρεώνουν μηνιαίο τέλος για την φόρτιση της μπαταρίας.

Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας, άλλωστε είναι ακόμη ένα κριτήριο που μετρά στην επιλογή των Κινέζων καταναλωτών.

Σε αντίθεση με τις ΗΠΑ, τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν διαθέτουν συγκεκριμένους χώρους στάθμευσης, γεγονός που καθιστά ακόμη δυσκολότερη την πρόσβαση σε σταθμούς επαναφόρτισης μπαταριών.

Το κενό αυτό έρχονται να καλύψουν επιχειρήσεις όπως η Li Auto που σε συγκεκριμένα μοντέλα παρέχει τη δυνατότητα φόρτισης εν κινήσει.

Ταυτόχρονα, πολλοί Κινέζοι επιδίδονται σε μία άνευ προηγουμένου επιχείρηση προώθησης των κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τονίζουν την υπεροχή τους και στα δύο αυτά κριτήρια, ιδιαίτερα σε σύγκριση με τα διαθέσιμα μοντέλα ειδικών ανταγωνιστών και ειδικά της Tesla.

Μεταφορά της παραγωγής της στην Ινδία στο μέλλον;

Πάντως, η αύξηση της προτίμησης στα κινεζικά ηλεκτροκίνητα οχήματα, έρχεται τη στιγμή που και η ίδια η Tesla κάνει άνοιγμα προς την Ινδία και δέχεται πρόταση για τη μεταφορά της παραγωγής της από την Κίνα στην Ινδία.

Πριν από εβδομάδες, ο Έλον Μασκ κατέγραψε την πρώτη του εταιρεία στο ινδικό μητρώο επιχειρήσεων, μία πρώτη ενέργεια που σηματοδοτεί το άνοιγμά του προς τη χώρα.

Σύμφωνα με το Ρόιτερς, η Tesla θα αρχίσει να εισάγει και να πουλά το Model 3 στην Ινδία, ενώ ο υπουργός Μεταφορών της χώρας Νιτίν Γκαντκάρι δήλωσε στο πρακτορείο πως η Ινδία είναι έτοιμη να προσφέρει κίνητρα στην Tesla προκειμένου να μεταφέρει την παραγωγή της στη χώρα.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!