Το Twitter υπέστη «μαζική απώλεια εσόδων» επειδή σταμάτησαν οι διαφημιστικές δαπάνες στη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, δήλωσε την Παρασκευή ο Έλον Μασκ, αποφεύγοντας ωστόσο να παρουσιάσει αριθμούς που να επιβεβαιώνουν τους ισχυρισμούς του.
Τα νέα σχόλια του Μασκ έρχονται εν μέσω του σάλου που προκάλεσε το αιφνιδιαστικό μπαράζ απολύσεων στο Twitter την Παρασκευή, με απόφαση του ίδιου αμφιλεγόμενου μεγιστάνα.
Μέσω ενός tweet, o Διευθύνων Σύμβουλος των Tesla, SpaceX και Twitter επέρριψε την ευθύνη σε «ομάδες ακτιβιστών που πιέζουν τους διαφημιστές», υποστηρίζοντας ότι η πλατφόρμα δεν έχει αλλάξει τη στρατηγική ελέγχου του περιεχομένου που φιλοξενεί, προσθέτοντας ότι η εταιρεία έχει κάνει «ό,τι μπορούσε για να κατευνάσει τους ακτιβιστές».
Έφτασε δε στο σημείο να υπογραμμίσει ότι πρόκειται για μία «επίθεση στην ελευθερία έκφρασης» στις ΗΠΑ.
https://twitter.com/elonmusk/status/1588538640401018880?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1588538640401018880%7Ctwgr%5E9a9cbd78abcf4115f2a1ebe15d75a1f61f96ec88%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.cnbc.com%2F2022%2F11%2F04%2Felon-musk-says-twitter-has-had-massive-revenue-drop.html
Σε εξέλιξη βρίσκεται στο μεταξύ από την Παρασκευή το μπαράζ απολύσεων στο Twitter, με απόφαση του ίδιου του Μασκ.
Οι εργαζόμενοι ενημερώνονται μέσω… e-mail για το εργασιακό τους μέλλον, στον προσωπικό τους λογαριασμό αν απολυθούν και στον εταιρικό του αν κρίθηκαν «κατάλληλοι» να συνεχίσουν στην εταιρεία. Όσοι μάλιστα δεν λάβουν κάποιο μήνυμα, καλούνται να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες, προκειμένου να μάθουν την… τύχη τους στην εταιρεία. Ήδη, ομάδες εργαζομένων έχουν προχωρήσει σε μηνύσεις, υποστηρίζοντας ότι ο Μασκ έχει παραβιάσει την ομοσπονδιακή νομοθεσία και όσα αυτή προβλέπει τις απολύσεις σε μεγάλες επιχειρήσεις.
Σημειώνεται ότι επιχειρηματικοί κολοσσοί, όπως οι General Motors και Audi, διέκοψαν όντως τη διαφημιστική τους παρουσία στο Twitter, έως ότου δουν πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα υπό την ηγεσία του Μασκ.
Τα επίσημα στοιχεία, δείχνουν ότι πράγματι υπήρξε μια υποχώρηση των διαφημιζόμενων τον Αύγουστο, όταν η συμφωνία φαινόταν να οδηγείται σε οριστικό ναυάγιο, με τον αριθμό τους όμως να ανακάμπτει σημαντικά τον επόμενο μήνα.