Γ.Δ.
1611.18 -0,43%
ACAG
0,00%
6.16
AEM
0,00%
4.545
AKTR
0,00%
5.45
BOCHGR
0,00%
5.34
CENER
0,00%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.24
EVR
0,00%
1.745
NOVAL
0,00%
2.54
OPTIMA
0,00%
14.04
TITC
0,00%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
0,00%
2.25
ΑΒΕ
0,00%
0.429
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
0,00%
4.31
ΑΛΦΑ
0,00%
1.89
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.4
ΑΣΚΟ
0,00%
3.22
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
0,00%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΙΟ
0,00%
5.83
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.925
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
0,00%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
0,00%
13.33
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.38
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.955
ΕΕΕ
0,00%
39.2
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.06
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.265
ΕΛΠΕ
0,00%
8.04
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.42
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.858
ΕΛΧΑ
0,00%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.125
ΕΤΕ
0,00%
8.648
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.45
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.06
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.484
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
0,00%
2.05
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.765
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.85
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.12
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
0,00%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.459
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.31
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.3
ΚΡΙ
0,00%
16.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.812
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
0,00%
22.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
0,00%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.42
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.96
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.14
ΝΑΥΠ
0,00%
0.828
ΞΥΛΚ
0,00%
0.262
ΞΥΛΠ
0,00%
0.396
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
0,00%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
0,00%
15
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.06
ΠΑΙΡ
0,00%
1.005
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
4.808
ΠΕΡΦ
0,00%
5.4
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
0,00%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
5.85
ΠΡΟΦ
0,00%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.755
ΣΑΡ
0,00%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
4.28
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.8

ΗΠΑ: Μεγάλη πτώση στις σχολικές επιδόσεις λόγω πανδημίας

Οι Αμερικανοί μαθητές σημείωσαν μεγάλη πτώση στις επιδόσεις τους στα μαθηματικά και την ανάγνωση μετά την πανδημία Covid-19 που διατάραξε τη σχολική εκπαίδευση επί δύο χρόνια, σύμφωνα με έκθεση που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας.

Η εθνική αξιολόγηση της εκπαιδευτικής προόδου (NAEP), της οποίας τα αποτελέσματα δημοσιεύτηκαν σήμερα για πρώτη φορά από το 2019, μέτρησε το επίπεδο των μαθητών ηλικίας από 9 έως 14 ετών στα δημόσια σχολεία. Τα στοιχεία δείχνουν ότι το επίπεδό τους στην ανάγνωση υποχώρησε σε αυτό του 1992, ενώ το επίπεδό τους στα μαθηματικά υποχώρησε στο αντίστοιχο του 2003.

Το ένα τέταρτο των μαθητών ηλικίας 9 ετών, και σχεδόν το 40% των μαθητών ηλικίας 14 ετών, δεν έχουν αφομοιώσει τις βασικές μαθηματικές έννοιες της ηλικιακής τους ομάδας, δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία.

«Αυτή είναι μια στιγμή αλήθειας για την εκπαίδευση», δήλωσε ενώπιον των δημοσιογράφων ο υπουργός Παιδείας Μιγκέλ Καρντόνα, χαρακτηρίζοντας τα αποτελέσματα των εξετάσεων «θλιβερά και απαράδεκτα».

«Ο τρόπος με τον οποίο θα αντιδράσουμε σε αυτό, θα καθορίσει όχι μόνο την ανάκαμψή μας αλλά και τη θέση της χώρας μας στον κόσμο», πρόσθεσε.

Πλήττονται ιδιαίτερα οι οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα και οι μειονότητες

Πριν από τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων, μελέτες είχαν δείξει πως το κλείσιμο των σχολείων λόγω της Covid-19 είχε επηρεάσει αρνητικά τη διδασκαλία των μαθητών, πλήττοντας ιδιαίτερα τις οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα και όσες προέρχονται από εθνικές μειονότητες.

Οι μαύροι και οι ισπανόφωνοι 9χρονοι μαθητές είδαν τις επιδόσεις τους στα μαθηματικά να πέφτουν, συγκριτικά με τις επιδόσεις των λευκών συμμαθητών τους.

Η πανδημία επιδείνωσε επίσης και άλλες παιδαγωγικές πτυχές, σύμφωνα με το NCEP, το γραφείο του υπουργείου Παιδείας που είναι αρμόδιο για τα στατιστικά στοιχεία και τη διοργάνωση των εξετάσεων αυτών.

Το NCEP επικαλείται περισσότερα αιτήματα σχετικά με την ψυχική υγεία από τους μαθητές, αλλά και περισσότερες απουσίες, περισσότερη σχολική βία ή ακόμη και διαδικτυακό εκφοβισμό.

Τα σχολεία γνωρίζουν επίσης έλλειψη εκπαιδευτικών και προσωπικού, αναφέρει το NCEP.

Παρότι υπήρχε και προ πανδημίας, το χάσμα μεταξύ των καλύτερων επιδόσεων και των λιγότερο καλών επιδεινώθηκε λόγω της υγειονομικής κρίσης.

Σε γράφημα που δημοσιεύτηκε στο Twitter, η οικονομολόγος Έμιλι Όστερ υπογραμμίζει ότι στις Πολιτείες όπου εφαρμόστηκε περισσότερο η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη διάρκεια του σχολικού έτους 2020-2021 η πτώση στις επιδόσεις των μαθητών στα μαθηματικά ήταν μεγαλύτερη σε σύγκριση με τις Πολιτείες όπου η τηλεκπαίδευση δεν ήταν τόσο διαδεδομένη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!