Γ.Δ.
1480.23 0,00%
ACAG
0,00%
5.89
CENER
0,00%
9.67
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
0,00%
8.97
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.2
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.448
ΑΒΕ
0,00%
0.476
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.27
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.08
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7245
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.7
ΑΣΚΟ
0,00%
2.84
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.26
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.97
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.42
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.94
ΔΑΑ
0,00%
7.92
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.7
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.895
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.61
ΕΕΕ
0,00%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.15
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.29
ΕΛΛ
0,00%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.085
ΕΛΠΕ
0,00%
7.56
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.24
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.76
ΕΛΧΑ
0,00%
1.882
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.31
ΕΤΕ
0,00%
8.45
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.36
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.229
ΕΧΑΕ
0,00%
4.78
ΙΑΤΡ
0,00%
1.725
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.414
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.83
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.16
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.1
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.39
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.455
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.491
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.196
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.4
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.19
ΛΑΒΙ
0,00%
0.9
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.42
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.69
ΜΙΝ
0,00%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.932
ΞΥΛΚ
0,00%
0.281
ΞΥΛΠ
0,00%
0.41
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
0,00%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.897
ΟΤΕ
0,00%
14.54
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.095
ΠΑΠ
0,00%
2.35
ΠΕΙΡ
0,00%
3.92
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.88
ΠΛΑΘ
0,00%
4.315
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2.06
ΣΑΡ
0,00%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.349
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.69
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.84
ΣΠΙ
0,00%
0.68
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.07
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Βερολίνο: Εισιτήριο 29 ευρώ ανά μήνα στα μέσα μαζικής μεταφοράς

Η Ένωση Συγκοινωνιών Βερολίνου – Βραδεμβούργου (VBB) έδωσε χθες, Πέμπτη, το «πράσινο φως» για την εισαγωγή του εισιτηρίου των 29 ευρώ ανά μήνα για την περίοδο από 1η Οκτωβρίου έως και 31 Δεκεμβρίου στη γερμανική πρωτεύουσα. Η Δήμαρχος Φραντσίσκα Γκίφαϊ δήλωσε ικανοποιημένη, η κριτική ωστόσο της αντιπολίτευσης αφορά το ενδεχόμενο στο Βερολίνο να διεξαχθούν σύντομα επαναληπτικές εκλογές, λόγω παρατυπιών που διαπιστώθηκαν στην τελευταία αναμέτρηση, τον Σεπτέμβριο του 2021.

Σύμφωνα με την VBB, το εισιτήριο θα εκδοθεί ως τριμηνιαία συνδρομή και θα αφορά τις μετακινήσεις με όλα τα μέσα στη ζώνη ΑΒ, σε όλο δηλαδή το αστικό δίκτυο του Βερολίνου, αλλά όχι στην περιοχή C, η οποία περιλαμβάνει τα περίχωρα και το Βραδεμβούργο, του οποίου η κυβέρνηση δεν έδειξε αντίστοιχη διάθεση. Το κόστος της παροχής, το οποίο εκτιμάται ότι θα φθάσει τα 111 εκατομμύρια ευρώ, θα αναλάβει εξ ολοκλήρου η πόλη του Βερολίνου, ενώ από την 1η Ιανουαρίου, όπως έχει ανακοινώσει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση, αναμένεται η εισαγωγή εθνικού μέτρου για τις μετακινήσεις. «Πρόκειται για μεταβατικό μέτρο, μεταξύ του εισιτηρίου των 9 ευρώ/μήνα, που έληξε στις 31 Αυγούστου, και του εθνικού εισιτηρίου, που θα εισαχθεί το νέο έτος. Το Βερολίνο προσφέρει και πρωτοπορεί», δήλωσε σήμερα η κυρία Γκίφαϊ και πρόσθεσε ότι μακροπρόθεσμος στόχος της παραμένει μια μόνιμη, καλή προσφορά εισιτηρίου για τις δημόσιες συγκοινωνίες, «με την οποία οι Βερολινέζοι θα μπορούν να κινηθούν οπουδήποτε στην πόλη με όχι περισσότερο από ένα ευρώ την ημέρα». Ενδεικτικά, μια απλή διαδρομή με το μετρό του Βερολίνου κοστίζει σήμερα 3 ευρώ, ενώ η μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών 86 ευρώ και η ετήσια 946 ευρώ.

Ο ομοσπονδιακός υπουργός Μεταφορών Φόλκερ Βίσινγκ (FDP) εμφανίστηκε επιφυλακτικός για το μέτρο, σημειώνοντας ότι ο ίδιος «επιδιώκει διαφορετικό στόχο», ένα ενιαίο εισιτήριο, ελκυστικό για περιστασιακούς οδηγούς, οι οποίοι θα ήταν πρόθυμοι να δοκιμάσουν να μετακινηθούν με τρένο ή λεωφορείο. Σε κρατιδιακό επίπεδο, ο επικεφαλής του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος (CDU) Όλιβερ Φριντερίτσι, δήλωσε στην Berliner Zeitung: «Η κυρία Γκίφαϊ θέλει απλώς να ξεχωρίσει σε περίπτωση που διεξαχθούν επαναληπτικές εκλογές στο Βερολίνο. Πρόκειται μόνο για προεκλογική εκστρατεία του SPD».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!