Γ.Δ.
1403.87 -0,96%
ACAG
+3,74%
5.55
BOCHGR
-2,41%
4.46
CENER
-2,75%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,98%
8.89
NOVAL
0,00%
2.4
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,43%
35.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
+5,09%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
+4,60%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,62%
9.69
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
+8,67%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,87%
2.16
ΑΤΤΙΚΑ
+0,95%
2.12
ΒΙΟ
-0,75%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,48%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,97%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.5
ΔΑΑ
+0,03%
7.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-2,43%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+0,67%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,05%
1.45
ΕΕΕ
-1,49%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
1.562
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.704
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,91%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.906
ΕΛΧΑ
-2,68%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,68%
1.17
ΕΤΕ
-1,44%
7.102
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,72%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,57%
4.33
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,88%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,00%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.921
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+1,45%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.73
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,34%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.69
ΚΡΙ
-2,37%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,21%
0.94
ΛΑΒΙ
0,00%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+1,94%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+2,42%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,77%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-4,90%
3.2
ΜΙΝ
-0,92%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,11%
19.58
ΜΟΝΤΑ
+4,74%
3.76
ΜΟΤΟ
-1,96%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,06%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,69%
0.874
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-2,62%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
+0,81%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-1,25%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.684
ΠΕΡΦ
-1,93%
5.59
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,89%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+9,77%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-3,69%
10.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-1,08%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,97%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.715
ΧΑΙΔΕ
-0,84%
0.59

Ανάχωμα στον Covid ορθώνουν τα γαλλικά luxury brands

Παρά το κλείσιμο των καταστημάτων και το φρένο στον τουρισμό, οι εταιρίες προϊόντων πολυτελείας περιόρισαν την πτώση στις πωλήσεις τους το 2020 κυρίως χάρη στην ανάκαμψη της δραστηριότητας στην Κίνα.

Όπως αποδεικνύεται από το καταναλωτικό “βαρόμετρο” της πανδημικής περιόδου, επίσης “τονωτικά” για τον κλάδο πολυτελείας λειτούργησαν και οι  αγορές που έκαναν για την «ευχαρίστησή τους» οι Ευρωπαίοι, καθώς έχουν στερηθεί τα εστιατόρια και τα ταξίδια.

Την περασμένη χρονιά, η υπ’ αριθμόν 1 παγκοσμίως εταιρία προϊόντων πολυτελείας, η LVMH, κατάφερε να συγκρατήσει στο 17% τη μείωση στον κύκλο εργασιών της στα 44,6 δισεκ. ευρώ. Η Kering κατέγραψε επίσης μείωση της τάξης του 17,4% με 13,4 δισεκ. ευρώ, ενώ η Hermès περιόρισε τη πτώση των πωλήσεών της στο 7,2% με συνολικά 6,38 δισεκ.

Αυτό το γαλλικό τρίο ευνοήθηκε από την ανάκαμψη το δεύτερο εξάμηνο, όπως και η Suisse Richemont (στην οποία ανήκει ο οίκος Cartier) που ανακοίνωσε κύκλο εργασιών 4,1 δισεκ. ευρώ κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους, μια αύξηση κατά 1%.

Όλοι συμφωνούν ότι η ανάκαμψη στην Ασία το δεύτερο εξάμηνο του έτους, σε συνδυασμό με την επιτυχία των διαδικτυακών πωλήσεων, ήταν ο κινητήριος παράγοντας ενίσχυσης των luxury brands.

«Η κινεζική οικονομία ανέκαμψε πρώτη και πιο πολύ», ανέφερε ο Αρνό Καντάρ, διαχειριστής χαρτοφυλακίου στην Flornoy et Associés, προσθέτοντας ότι οι Κινέζοι καταναλωτές ήθελαν να νιώσουν καλά, ύστερα από «μια αποτυχημένη κινεζική πρωτοχρονιά το 2020».

Έτσι, η LVMH πραγματοποίησε το 34% των πωλήσεων της στην Ασία (εκτός της Ιαπωνίας) την περασμένη χρονιά (συγκριτικά με 30% το 2019) και η Kering το 38% (συγκριτικά με 34%). Μόνο για το τέταρτο τρίμηνο, η Richemont είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 21% στην περιοχή αυτή, με αύξηση 80% των εσόδων της στην Κίνα. Σε ό,τι αφορά την Hermès, έκανε λόγο για ένα «εξαιρετικό τέταρτο τρίμηνο» στην Ασία (+47%).

Στην Ευρώπη, τα υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων «που δεν μπορούσαν πλέον να ταξιδέψουν ή να πάνε σε ένα βραβευμένο εστιατόριο», έβρισκαν ευχαρίστηση στις αγορές προϊόντων.

 

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!