Γ.Δ.
1450.12 -0,42%
ACAG
-0,69%
5.77
BOCHGR
+0,22%
4.55
CENER
+0,33%
9.15
CNLCAP
-0,67%
7.4
DIMAND
-1,25%
7.9
NOVAL
-0,87%
2.28
OPTIMA
-0,62%
12.78
TITC
-1,75%
39.3
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,83%
1.5
ΑΒΕ
-1,12%
0.443
ΑΔΜΗΕ
-0,77%
2.58
ΑΚΡΙΤ
+1,45%
0.7
ΑΛΜΥ
-1,96%
4.51
ΑΛΦΑ
-0,41%
1.5805
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.25
ΑΣΚΟ
+0,71%
2.85
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,60%
0.666
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.22
ΒΙΟ
-1,65%
5.36
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.87
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.61
ΒΙΟΤ
0,00%
0.266
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.42
ΔΑΑ
-0,43%
7.966
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,34%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-2,76%
2.815
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,27%
0.301
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.79
ΕΕΕ
-0,37%
32.3
ΕΚΤΕΡ
+0,23%
1.772
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.12
ΕΛΛ
+1,05%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,44%
1.966
ΕΛΠΕ
-0,14%
7.27
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
+0,64%
1.888
ΕΛΧΑ
-1,06%
1.874
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,42%
1.18
ΕΤΕ
+0,41%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.76
ΕΥΡΩΒ
-0,22%
2.231
ΕΧΑΕ
-1,21%
4.485
ΙΑΤΡ
-0,65%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.98
ΙΝΚΑΤ
-0,84%
4.74
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.78
ΙΝΛΟΤ
+0,92%
0.983
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.83
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
-0,84%
1.185
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,67%
1.525
ΚΟΡΔΕ
-0,23%
0.43
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.158
ΚΟΥΕΣ
-0,17%
5.84
ΚΡΙ
-0,33%
15.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
+1,49%
0.75
ΛΑΜΔΑ
-0,70%
7.12
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.58
ΛΟΥΛΗ
-1,04%
2.85
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
-2,33%
2.1
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,90%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.6
ΜΟΤΟ
0,00%
2.7
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,32%
25.46
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.74
ΜΠΡΙΚ
+0,47%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,77%
33.54
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
+0,74%
0.273
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-1,66%
29.6
ΟΛΥΜΠ
-0,43%
2.3
ΟΠΑΠ
-0,83%
15.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,76%
0.799
ΟΤΕ
-0,47%
14.69
ΟΤΟΕΛ
-0,38%
10.46
ΠΑΙΡ
+4,17%
1
ΠΑΠ
-1,27%
2.34
ΠΕΙΡ
-0,66%
3.906
ΠΕΡΦ
-0,56%
5.35
ΠΕΤΡΟ
+0,96%
8.42
ΠΛΑΘ
+0,76%
3.96
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+7,83%
0.248
ΠΡΕΜΙΑ
+0,51%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,58%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
-1,17%
1.69
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-0,34%
5.82
ΣΠΙ
0,00%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,86%
20
ΤΖΚΑ
-3,00%
1.455
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
-9,88%
0.146
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-0,93%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.59

Ανάχωμα στον Covid ορθώνουν τα γαλλικά luxury brands

Παρά το κλείσιμο των καταστημάτων και το φρένο στον τουρισμό, οι εταιρίες προϊόντων πολυτελείας περιόρισαν την πτώση στις πωλήσεις τους το 2020 κυρίως χάρη στην ανάκαμψη της δραστηριότητας στην Κίνα.

Όπως αποδεικνύεται από το καταναλωτικό “βαρόμετρο” της πανδημικής περιόδου, επίσης “τονωτικά” για τον κλάδο πολυτελείας λειτούργησαν και οι  αγορές που έκαναν για την «ευχαρίστησή τους» οι Ευρωπαίοι, καθώς έχουν στερηθεί τα εστιατόρια και τα ταξίδια.

Την περασμένη χρονιά, η υπ’ αριθμόν 1 παγκοσμίως εταιρία προϊόντων πολυτελείας, η LVMH, κατάφερε να συγκρατήσει στο 17% τη μείωση στον κύκλο εργασιών της στα 44,6 δισεκ. ευρώ. Η Kering κατέγραψε επίσης μείωση της τάξης του 17,4% με 13,4 δισεκ. ευρώ, ενώ η Hermès περιόρισε τη πτώση των πωλήσεών της στο 7,2% με συνολικά 6,38 δισεκ.

Αυτό το γαλλικό τρίο ευνοήθηκε από την ανάκαμψη το δεύτερο εξάμηνο, όπως και η Suisse Richemont (στην οποία ανήκει ο οίκος Cartier) που ανακοίνωσε κύκλο εργασιών 4,1 δισεκ. ευρώ κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους, μια αύξηση κατά 1%.

Όλοι συμφωνούν ότι η ανάκαμψη στην Ασία το δεύτερο εξάμηνο του έτους, σε συνδυασμό με την επιτυχία των διαδικτυακών πωλήσεων, ήταν ο κινητήριος παράγοντας ενίσχυσης των luxury brands.

«Η κινεζική οικονομία ανέκαμψε πρώτη και πιο πολύ», ανέφερε ο Αρνό Καντάρ, διαχειριστής χαρτοφυλακίου στην Flornoy et Associés, προσθέτοντας ότι οι Κινέζοι καταναλωτές ήθελαν να νιώσουν καλά, ύστερα από «μια αποτυχημένη κινεζική πρωτοχρονιά το 2020».

Έτσι, η LVMH πραγματοποίησε το 34% των πωλήσεων της στην Ασία (εκτός της Ιαπωνίας) την περασμένη χρονιά (συγκριτικά με 30% το 2019) και η Kering το 38% (συγκριτικά με 34%). Μόνο για το τέταρτο τρίμηνο, η Richemont είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 21% στην περιοχή αυτή, με αύξηση 80% των εσόδων της στην Κίνα. Σε ό,τι αφορά την Hermès, έκανε λόγο για ένα «εξαιρετικό τέταρτο τρίμηνο» στην Ασία (+47%).

Στην Ευρώπη, τα υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων «που δεν μπορούσαν πλέον να ταξιδέψουν ή να πάνε σε ένα βραβευμένο εστιατόριο», έβρισκαν ευχαρίστηση στις αγορές προϊόντων.

 

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!