THEPOWERGAME
Τα πάνω του φαίνεται πως έχει πάρει ο χώρος της ομορφιάς, παρά τις δοκιμασίες του πληθωρισμού, με την Coty Prestige να ξεπερνά τις προσδοκίες της Wall Street για το τελευταίο τρίμηνο του οικονομικού έτους του 2022 (fiscal) το οποίο, για την εταιρεία, τελείωσε στις 30 Ιουνίου.
«Χωρίς σύννεφα» είναι ο ορίζοντας για τον κλάδο, σύμφωνα με τον γαλλοαμερικανικό κολοσσό, ο οποίος είδε τις μετοχές του να εκτοξεύονται κατά 11% στο ξεκίνημα της σημερινής συνεδρίασης, χωρίς να εμφανίζει σημάδια επιβράδυνσης λόγω του υψηλού πληθωρισμού.
Κραγιόν και μέικ απ εξαντλούνται από τα ράφια, με τους καταναλωτές υψηλότερου εισοδήματος να «επιδίδονται σε μικρότερες πολυτέλειες», αφού ο πληθωρισμός καθιστά τα σχέδιά τους για μεγαλύτερες αγορές ανέφικτα – ένα φαινόμενο γνωστό ως «lipstick effect», αναφέρει το πρακτορείο Reuters.
Η Coty Prestige, με έδρα στη Νέα Υόρκη και με μεγάλους οίκους στη φαρέτρα της (Dolce Gabbana, Kylie Cosmetics, Hugo Boss, Marc Jacobs, Roberto Cavalli, Max Factor και άλλες) αναμένει το προσαρμοσμένο κέρδος ανά μετοχή να αυξηθεί ακόμη περισσότερο το 2023.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τα αντίπαλα δέη, Estee Lauder και L’Oreal ανέφεραν επίσης καλύτερες από τις αναμενόμενες τριμηνιαίες πωλήσεις, καθώς οι καταναλωτές με υψηλότερο εισόδημα επενδύουν σε προϊόντα ομορφιάς, για να δώσουν προτεραιότητα στο “selfcare”, καθώς «η κοινωνικοποίηση επανέρχεται στα προ covid-19 επίπεδα», υπογραμμίζει το Reuters.
Ο αναλυτής της CFRA Research Ζακάρι Γουόρινγκ ανέφερε πως «τα υψηλής ποιότητας προϊόντα πρέπει να δείξουν αντοχή», σε μια εποχή όπου ο ευρύτερος κλάδος λιανικών πωλήσεων πασχίζει με αποδυναμωμένους καταναλωτές και «στοιβαγμένα αποθέματα», με όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να αυξάνουν τις τιμές, για να πατάξουν τον πληθωρισμό.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Νέος γύρος αυξήσεων για την Coty
Η Σου Νάμπι, διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε σε συνέντευξή της στο Reuters, ότι η εταιρεία θα προβεί σε περαιτέρω αυξήσεις τιμών κατά το τρέχον έτος, για την ενίσχυση των περιθωρίων κέρδους.
Η εταιρεία έχει επιδοθεί, παράλληλα, σε πιο σύγχρονα μέσα μάρκετινγκ, με live streaming και προωθήσεις σε ιστοσελίδες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, όπως το TikTok, που παίζουν μεγάλο ρόλο στις αποφάσεις αγορών των νέων καταναλωτών.
Τα καθαρά έσοδα της Coty Prestige, για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, αυξήθηκαν κατά 10% στα 1,17 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών που ανέμεναν έσοδα ύψους 1,14 δισεκατομμυρίων δολαρίων, και παρά τα εμπόδια που συνάντησαν εξαιτίας της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία και της επακόλουθης διακοπής των δραστηριοτήτων του ομίλου στη Ρωσία, σύμφωνα με τα στοιχεία της IBES από την Refinitiv.
Γεωγραφικά, η βελτίωση των εσόδων τροφοδοτείται από διψήφια ανάπτυξη σε όλες σχεδόν τις αγορές. Αξιοσημείωτη είναι η διψήφια αύξηση στη Βραζιλία, η οποία συνεχίζει να διαχειρίζεται με επιτυχία το εξαιρετικά πληθωριστικό περιβάλλον, αλλά και η συνεχής δυναμική στις ΗΠΑ, σύμφωνα με το Market Screener.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τα αρώματα το δυνατότερο χαρτί της Coty
Οι πωλήσεις αρωμάτων του Ομίλου Coty Prestige παρέμειναν υψηλές, σημειώνοντας περαιτέρω ανάπτυξη άνω του 20% για το τρίμηνο, μπροστά από όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες. Σχεδόν όλες οι μάρκες στο τμήμα σημείωσαν ισχυρή διψήφια ανάπτυξη, με ιδιαίτερη δύναμη από τους οίκους Hugo Boss, Burberry, Chloé, Calvin Klein και Gucci Beauty. Τα ισχυρά κέρδη οφείλονται στη συνεχή επιτυχία των καινοτόμων αρώματος της Coty για το 2022, συμπεριλαμβανομένων των Burberry Hero και Burberry Her EDT, Hugo Boss The Scent και Boss Bottled Marine και Gucci Flora Gorgeous Gardenia.
Τα καλλυντικά του ομίλου συνέχισαν επίσης την ισχυρή διψήφια ανάπτυξη. Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η συνολική παγκόσμια αγορά αυξήθηκε με ένα μέσο μονοψήφιο ποσοστό έναντι πέρυσι, ενώ η Coty ξεπέρασε την αγορά και συνέχισε να κερδίζει μερίδιο σε παγκόσμια βάση. Στην πραγματικότητα, ήταν ο όγδοος συνεχόμενος μήνας αύξησης του μεριδίου αγοράς του ομίλου, η μεγαλύτερη δηλαδή αύξηση του μεριδίου αγοράς από έτος σε έτος μέχρι σήμερα. Κατά τη διάρκεια του Ιουνίου, η Rimmel και η Max Factor κατέκτησαν παγκόσμιο μερίδιο αγοράς. Συμπληρώνοντας τη δύναμη στην κατηγορία καλλυντικών της, η Coty κέρδισε επίσης μερίδιο στη φροντίδα του σώματος και στα αρώματα ευρείας, με επικεφαλής τις βασικές μάρκες Bruno Banani, David Beckham και Monange.