THEPOWERGAME
Ο ρωσικός εμπορικός αερομεταφορέας Volga-Dniepr που είναι ο μεγαλύτερος της Ρωσίας προχωράει σε περικοπή όλων σχεδόν των πιλότων (περισσότεροι από 200) που απασχολούνται σε αεροσκάφη τύπου Boeing στις εταιρείες AirBridgeCargo και Atran, γράφει η εφημερίδα RBK επικαλούμενη δύο πηγές που πρόσκεινται στην εταιρεία.
«Οι πόροι της εταιρείας δεν είναι απεριόριστοι. Η βελτιστοποίηση της αριθμητικής δύναμης του προσωπικού είναι επιβεβλημένο μέτρο. Αυτή θα γίνει σταδιακά, για να υπάρχει δυνατότητα συντήρησης του στόλου», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Volga-Dniepr.
Μια από τις πηγές της εφημερίδας δήλωσε ότι οι πιλότοι ενημερώθηκαν για τις περικοπές θέσεων στα τέλη Ιουλίου. Ο ακριβής αριθμός των εργαζομένων στην εταιρεία που ενδέχεται να χάσουν την δουλειά του είναι άγνωστος. Σύμφωνα με την πηγή της RBK στις αρχές του 2022 στην AirBridgeCargo απασχολούνταν περισσότεροι από 300 πιλότοι και στην Atran περίπου 110.
Η εταιρεία θα διατηρήσει μόνο μερικά πληρώματα για την περίπτωση που θα λάβει από το υπουργείο Μεταφορών την άδεια για την επιστροφή των αεροσκαφών στις ξένες εταιρείες Leasing.
Ο κλάδος των αερομεταφορών στη Ρωσία
Στις αρχές Ιουλίου, μερικές αεροπορικές εταιρείες απευθύνθηκαν στο υπουργείο Μεταφορών, ζητώντας να επιστραφούν τα αεροσκάφη στις ξένες εταιρείες Leasing, έγραψε η εφημερίδα Kommersant. Σύμφωνα με την εν λόγω εφημερίδα, η εταιρεία AirBridgeCargo σχεδίαζε να επιστρέψει τα 14 από τα 16 εμπορικά αεροσκάφη Boeing 747, που είναι σταθμευμένα στο αεροδρόμιο Σερεμέτιεβο της Μόσχας.
Χθες το πρακτορείο Reuters, επικαλούμενο τέσσερις πηγές στον κλάδο των αερομεταφορών, μετέδωσε ότι η ρωσική αεροπορική εταιρεία Aeroflot και άλλες ρωσικές αεροπορικές εταιρείες, άρχισαν να αποσυναρμολογούν ορισμένα αεροσκάφη για να πάρουν ανταλλακτικά επειδή δεν έχουν την δυνατότητα να τα αγοράσουν στο εξωτερικό λόγω των κυρώσεων που έχουν επιβληθεί στην Ρωσία μετά την εισβολή της στην Ουκρανία.
Οι ενέργειες των εταιρειών αυτών, γίνονται με βάσει τις συστάσεις που έδωσε η ρωσική κυβέρνηση στις αεροπορικές εταιρείες τον Ιούνιο. Κατ’ αυτόν τον τρόπο τα αεροσκάφη ξένης παραγωγής θα μπορούν να πετάνε τουλάχιστον έως το 2025.