THEPOWERGAME
Σαν βόμβα έσκασε η είδηση της αποχώρησης της διάσημης Domino’s Pizza από την αγορά της Ιταλίας, μόλις επτά χρόνια μετά το ντεμπούτο της στο Μιλάνο.
Ο γίγαντας στον χώρο της γρήγορης εστίασης έκλεισε το τελευταίο από τα 29 καταστήματά του στην Ιταλική Χερσόνησο, αφού αγωνίστηκε να κερδίσει έδαφος στη χώρα, με τους ντόπιους να αποδεικνύεται τελικά πολύ δύσκολο να κερδίσουν την αμερικανική αλυσίδα.
Η έξοδος της εταιρείας από την Ιταλία έγινε δεκτή με ζητωκραυγές στο Twitter, όπου οι χρήστες χλεύασαν την Domino’s επειδή προσπάθησε να εδραιώσει εξαρχής μια θέση στην πατρίδα της πίτσας.
Η Domino έφτασε στην Ιταλία το 2015, όταν είχε ήδη περισσότερα από 12.000 καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Σχεδίαζε να κερδίσει πελάτες με «καθαρά ιταλικά» συστατικά, όπως «100 τοις εκατό σάλτσα ντομάτας και μοτσαρέλα, και προϊόντα όπως το Prosciutto di Parma, η Gorgonzola, η Grana Padano και η Mozzarella di bufala Campana», ανέφερε το CNBC εκείνη την εποχή.
Ωστόσο, τα σχέδιά της να κάνει τους Ιταλούς να αγαπήσουν την πίτσα σε διανομή κατάρρευσαν λόγω της πανδημίας, στη διάρκεια της οποίας οι τοπικές πιτσαρίες στράφηκαν στο delivery όταν το φαγητό κατ΄άτομο έκλεισε λόγω του lockdown.
Πέρυσι, η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για τα franchises του ιταλικού Domino επικαλέστηκε τα «σημαντικά αυξημένα επίπεδα ανταγωνισμού στην αγορά παράδοσης τροφίμων» για τις χαμηλές επιδόσεις της.