Γ.Δ.
1438.84 +0,21%
ACAG
-0,51%
5.84
CENER
+0,51%
9.9
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-0,47%
8.55
NOVAL
-0,22%
2.71
OPTIMA
-0,68%
11.76
TITC
-0,52%
28.8
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,42%
1.444
ΑΒΕ
0,00%
0.447
ΑΔΜΗΕ
+0,68%
2.23
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.97
ΑΛΜΥ
+0,75%
2.68
ΑΛΦΑ
+0,15%
1.6265
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+0,34%
11.94
ΑΣΚΟ
-0,67%
2.95
ΑΣΤΑΚ
+3,86%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
-2,23%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
-2,31%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,50%
6.08
ΒΙΟΚΑ
+2,43%
2.53
ΒΙΟΣΚ
-0,39%
1.285
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-1,99%
1.48
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,12%
16.7
ΔΑΑ
-0,13%
7.79
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-0,53%
11.34
ΔΟΜΙΚ
+1,04%
3.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,62%
0.326
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-0,50%
31.92
ΕΚΤΕΡ
-0,82%
4.255
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,13%
2.4
ΕΛΛ
+0,37%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,77%
2.58
ΕΛΠΕ
+2,33%
8.115
ΕΛΣΤΡ
-2,18%
2.24
ΕΛΤΟΝ
+0,12%
1.706
ΕΛΧΑ
-0,95%
1.882
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.94
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
-1,63%
12.1
ΕΣΥΜΒ
+1,15%
1.315
ΕΤΕ
+0,91%
8.02
ΕΥΑΠΣ
+1,61%
3.15
ΕΥΔΑΠ
+1,26%
5.61
ΕΥΡΩΒ
-0,66%
2.104
ΕΧΑΕ
-0,21%
4.74
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.545
ΙΚΤΙΝ
-0,97%
0.3565
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,20%
5.04
ΙΝΛΙΦ
+0,86%
4.69
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.23
ΙΝΤΕΚ
+1,41%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,46%
2.5
ΙΝΤΕΤ
-1,59%
1.24
ΙΝΤΚΑ
-0,29%
3.44
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+1,44%
1.41
ΚΕΠΕΝ
+5,49%
1.92
ΚΛΜ
-2,53%
1.54
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.192
ΚΟΥΕΣ
+0,57%
5.27
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.4
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,88%
1.115
ΛΑΒΙ
-1,03%
0.865
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-3,19%
0.91
ΛΕΒΚ
+2,76%
0.298
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,90%
1.42
ΛΟΥΛΗ
-0,75%
2.64
ΜΑΘΙΟ
+2,63%
0.78
ΜΕΒΑ
-1,25%
3.95
ΜΕΝΤΙ
+1,89%
2.69
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-1,23%
3.6
ΜΙΝ
+12,96%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,52%
23.14
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.72
ΜΟΥΖΚ
+1,48%
0.685
ΜΠΕΛΑ
-0,81%
27.04
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.44
ΜΠΡΙΚ
+0,81%
1.86
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,49%
36.88
ΝΑΚΑΣ
+1,48%
2.74
ΝΑΥΠ
+1,44%
0.988
ΞΥΛΚ
-2,95%
0.263
ΞΥΛΠ
-7,02%
0.45
ΟΛΘ
+0,49%
20.7
ΟΛΠ
+0,58%
25.9
ΟΛΥΜΠ
+0,40%
2.53
ΟΠΑΠ
+0,40%
15.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,45%
0.894
ΟΤΕ
+0,07%
13.49
ΟΤΟΕΛ
+1,20%
11.82
ΠΑΙΡ
-0,43%
1.145
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
-1,01%
3.611
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.74
ΠΛΑΘ
+0,53%
3.82
ΠΛΑΚΡ
+0,67%
15
ΠΡΔ
-7,69%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+1,71%
1.188
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,03%
4.915
ΡΕΒΟΙΛ
-1,91%
2.05
ΣΑΡ
+3,82%
11.42
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-8,82%
0.031
ΣΕΝΤΡ
-0,86%
0.346
ΣΙΔΜΑ
+2,46%
1.665
ΣΠΕΙΣ
+0,30%
6.62
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.63
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,24%
1.634
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-5,59%
7.6
ΦΡΙΓΟ
+4,35%
0.24
ΦΡΛΚ
+0,13%
4
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Ρωσία: Ξεμένει από ανταλλακτικά αεροσκαφών λόγω των κυρώσεων

Αεροπορικές εταιρείες της Ρωσίας, μεταξύ των οποίων και η κρατική Aeroflot αρχίζουν να «γδύνουν» από εξαρτήματα τα αεροσκάφη τους για να εξασφαλίζουν ανταλλακτικά που δεν μπορούν πια να αγοράζουν από το εξωτερικό εξαιτίας των δυτικών κυρώσεων.

Αυτή η πρακτική ακολουθεί, σύμφωνα με το Reuters που κάνει το σχετικό ρεπορτάζ επικαλούμενο τέσσερις διαφορετικές πηγές που δεν κατονομάζει, την κυβερνητική οδηγία που ισχύει από τον Ιούνιο για τις αεροπορικές εταιρείες, ώστε τα ξένης προέλευσης αεροσκάφη τους να μπορούν να πετούν τουλάχιστον μέχρι το 2025. Οι κυρώσεις εμποδίζουν την προμήθεια τόσο ανταλλακτικών από τις δυτικές χώρες αλλά και τα σέρβις των αεροσκαφών στη Δύση.

Τουλάχιστον ένα ρωσικής κατασκευής Sukhoi Superjet 100 και ένα Airbus A350 και τα δύο ιδιοκτησία της Aeroflot, παραμένουν στο έδαφος και διαλύονται σε εξαρτήματα. Μάλιστα, το δεύτερο αεροσκάφος είναι σχεδόν καινούριο, επισημαίνεται από πηγή.

Το μεγαλύτερο μέρος του στόλου της Ρωσίας απαρτίζεται από δυτικής κατασκευής αεροσκάφη αλλά ακόμα και τα ρωσικής κατασκευής Sukhoi εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό σε ανταλλακτικά από τις δυτικές χώρες. Ένας κινητήρας έχει ήδη αφαιρεθεί από ένα Superjet για να τοποθετηθεί σ’ ένα άλλο ώστε αυτό να μπορέσει να συνεχίσει να πετάει.

Είναι «θέμα χρόνου» να κανιβαλιστούν τα αεροσκάφη με βάση τη Ρωσία, επισημαίνει πηγή της δυτικής αεροπορικής βιομηχανίας. Τα τζετ νεότερης γενιάς, βλέπε τα A320neo, A350 και Boeing 737 MAX και 787, έχουν τεχνολογία η οποία πρέπει να ενημερώνεται συνεχώς.

Η πρακτική αφαίρεσης ανταλλακτικών επιστρατευόταν κατά κανόνα όταν υπήρχαν οικονομικά προβλήματα σε μια εταιρεία και δεν έχει γίνει ποτέ στην κλίμακα στην οποία ακολουθείται τώρα στη Ρωσία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!