Γ.Δ.
1534.78 -0,31%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-1,57%
5
CENER
+1,67%
9.74
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,49%
8.15
EVR
-1,34%
1.475
NOVAL
+0,87%
2.32
OPTIMA
+0,31%
12.98
TITC
+1,12%
45
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,80%
1.85
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+0,55%
2.755
ΑΚΡΙΤ
-1,29%
0.765
ΑΛΜΥ
+4,81%
4.245
ΑΛΦΑ
-1,75%
1.7365
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,56%
11.04
ΑΣΚΟ
-0,91%
3.27
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,51%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,46%
2.16
ΒΙΟ
+1,06%
5.74
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
-0,63%
1.57
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+1,06%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,51%
18.8
ΔΑΑ
+2,64%
8.312
ΔΑΙΟΣ
+6,40%
3.66
ΔΕΗ
+0,55%
12.88
ΔΟΜΙΚ
+0,68%
2.95
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,17%
0.36
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.795
ΕΕΕ
-0,72%
33
ΕΚΤΕΡ
+0,46%
1.758
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,34%
2.265
ΕΛΠΕ
-0,26%
7.53
ΕΛΣΤΡ
+5,66%
2.24
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.85
ΕΛΧΑ
+1,20%
2.115
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,68%
1.21
ΕΤΕ
-1,53%
8.344
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-3,11%
2.399
ΕΧΑΕ
+1,90%
4.815
ΙΑΤΡ
+3,06%
1.685
ΙΚΤΙΝ
+0,29%
0.351
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,16%
4.805
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,87%
4.57
ΙΝΛΟΤ
+0,93%
1.08
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-1,73%
1.135
ΙΝΤΚΑ
+2,64%
3.305
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,67%
0.451
ΚΟΥΑΛ
+0,87%
1.394
ΚΟΥΕΣ
+0,16%
6.17
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+1,13%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+5,60%
0.264
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
-1,63%
3.02
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-2,61%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,53%
2.82
ΜΙΝ
-5,63%
0.486
ΜΟΗ
-0,74%
21.34
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,46%
25.96
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
34.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-1,40%
28.1
ΟΛΠ
+2,16%
30.75
ΟΛΥΜΠ
+0,78%
2.57
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,64%
0.777
ΟΤΕ
-0,07%
14.94
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.24
ΠΑΙΡ
+6,25%
1.105
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-1,21%
4.312
ΠΕΡΦ
-0,92%
5.38
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.155
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,33%
1.228
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
+1,32%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
0,00%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,02%
5.82
ΣΠΙ
+3,68%
0.62
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+4,92%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,64%
7.75
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-0,63%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Salesforce: Το 71% των καταναλωτών άλλαξε προτιμήσεις σε μάρκες

Σημαντικές αλλαγές στις προσδοκίες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών τα τελευταία χρόνια διαπιστώνει έκθεση της εταιρείας διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM), Salesforce. Η έκθεση State of the Connected Customer, η οποία βασίστηκε σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 13.020 καταναλωτών και 3.916 αγοραστών επιχείρησης σε 29 χώρες από όλον τον κόσμο και διερευνά την εξέλιξη της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης μεταξύ πελάτη και μάρκας. Η έκθεση περιγράφει πώς, και σε ποιο βαθμό, οι προσδοκίες και η συμπεριφορά των καταναλωτών έχουν αλλάξει εν μέσω του επιταχυνόμενου ψηφιακού μετασχηματισμού, μιας κρίσης εμπιστοσύνης και άλλων παραγόντων που επηρεάζουν την κοινωνία συνολικά.

Όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της έκθεσης, παρόλο που οι καταναλωτές προσανατολίζονται σε ψηφιακές αγορές, αναμένουν ευελιξία και πιο προσωποποιημένες εμπειρίες. Ζητήματα όπως η εμπιστοσύνη, οι αξίες και η ακεραιότητα επηρεάζουν ολοένα και περισσότερο τις σχέσεις τους με τις επιχειρήσεις. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 88% των πελατών πιστεύει ότι η εμπιστοσύνη γίνεται πιο σημαντική σε περιόδους αλλαγής, ενώ το 52% (αυξημένο σε σχέση με το 48% του 2020) δηλώνει ότι εμπιστεύεται γενικά τις εταιρείες. Επιπλέον, το 68% των πελατών θεωρεί πως οι επιχειρήσεις ενεργούν με βάση το κοινωνικό συμφέρον -και πάλι αυξημένο ποσοστό σε σχέση με το 59% που είχε καταγραφεί το 2020- ενώ το 57% των πελατών πιστεύει πως οι εταιρείες χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) με ηθικό τρόπο.

Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, η αφοσίωση των καταναλωτών τείνει σαφώς προς την ψηφιοποίηση, ωστόσο τα brands βρίσκονται υπό πίεση για να μπορέσουν να συγχωνεύσουν και να μετατρέψουν τις online και offline αλληλεπιδράσεις σε προσωποποιημένες εμπειρίες, καθώς η προσωπική αλληλεπίδραση βρίσκεται ξανά στο προσκήνιο.

Σύμφωνα με την έκθεση, το 73% των πελατών περιμένει οι εταιρείες να κατανοούν τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους, το 68% έχει αγοράσει προϊόντα με νέους τρόπους τα τελευταία δύο χρόνια και το 61% των πελατών που πραγματοποιούν αγορές από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αναμένει πως θα συνεχίσει να το κάνει ακόμη περισσότερο σε τρία χρόνια. Σημειώνεται ότι το ίδιο ποσοστό (61%) των καταναλωτών αισθάνεται άνετα με τη χρήση των προσωπικών τους πληροφοριών από τις εταιρείες, αρκεί αυτές να χρησιμοποιούνται προς όφελός τους και με διαφάνεια.Καθώς οι προτεραιότητες και οι συμπεριφορές αλλάζουν, η αφοσίωση σε καθιερωμένα brands υποβάλλεται σε δοκιμασία. Το 71% των καταναλωτών άλλαξε τις μάρκες που χρησιμοποιούσε τουλάχιστον μία φορά τον περασμένο χρόνο -το 66% επειδή βρήκε καλύτερες προσφορές και το 58% στράφηκε σε καλύτερης ποιότητας προϊόντα-, ενώ το 55% θα χρησιμοποιούσε περισσότερο τα προγράμματα πιστότητας εάν οι ανταμοιβές ήταν πιο προσωποποιημένες.

Ο νέος ψηφιακός κόσμος έχει αλλάξει τους κανόνες του εμπορίου, της εργασίας και της καθημερινής ζωής, ωθώντας τους πελάτες και τα brands να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που σχετίζονται. Καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών μετατοπίζονται σε ψηφιακά κανάλια, τα brands πρέπει να δημιουργούν συνεχώς ευέλικτες, προσωποποιημένες, ψηφιακές εμπειρίες οι οποίες θα εξασφαλίζουν την αφοσίωση των πελατών, σύμφωνα με την έκθεση της Salesforce.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!